iklan baris

Download mp3 Lagu Raya | Koleksi Lagu Hari Raya




Salam sejahtera dan salam hormat buat semua pembaca blog redzuan-ridz ni. sedar tak sedar hampir 2 minggu kita berpuasa dan tidak lama lagi dah nak raya dah,  kmeriahan hari raya semakin dirasai, dan bila hampir nak raya pasti  lagu raya dimainkankan dan kedengaran dimana-mana sahaja. baik di shopping complex, media televesiyen , radio. bahkan budak-budak kecil sampai la membawa kepada si bapa dan atuknya turut sama menyanyikan lagu raya nostalgia kegemaran mereka. begitu hebat penangan  lagu raya yang menjadi penghidup dan penyeri di hari raya .


so disini  pasti anda semua mencari koleksi lagu-lagu raya ntuk didengar dan sebagai simpanan anda. dibawah ni ada dalam koleksi mp3 lagu raya . so anda boleh download lagu raya aidilfitri di bawah  just klik je pada nama lagu dibawah dan anda akan terus dibawa ke download area lagu tersebut, dan anda boleh terus mendownload lagu tersebut. 

update : kesemua link lagu raya dibawah telah dibetulkan . dan anda boleh download kesemua lagu yang tersenarai dibawah .






 p/s : ruangan ini akan saya update lagi dengan lagu-lagu raya yang lain. ;) so sila bookmark entri ini. jika anda nak request lagu raya , request la di ruangan komen dibawah , dengan tajuk lagu dan penyanyi.. insyallah saya akan carikan dan jika tiada saya akan upload lagu tersebut dari koleksi saya dan kongsikan link download tersebut di sini :) dan dalam kita sibuk untuk persiapan raya, jangan lupa tingkatkan ibadah kita di bulan ramadhan ni lagi hampir kepada penghujung puasa, lagi  tinggi ganjaran Allah berikan. dan jangan lupa banyakkan lah bersedekah di bulan yang mulia ini. supaya kita dilimpahi rezeki dari Allah s.w.t :)




16 ulasan:

  1. walau lagu tu semua dah lama...tapi tetap sebati dalam jiwa..masih freshh:)

    BalasPadam
  2. i like this blog...teruskan usaha k..

    BalasPadam
  3. lagu jika hari hari hari raya xda ke

    BalasPadam
  4. lagu jika hari hari hari raya xda ke

    BalasPadam
  5. menitik air mate denga lagu raye,,,macamlahh tk jumpe ge

    BalasPadam
  6. terkenang zaman kanak2 dulu.. terbaik

    BalasPadam
  7. Tolong kuarkan lagu yng terbaru....kan lagu raya dh banyak

    BalasPadam
  8. wlaupn lgu rya yg lame ...tp best tetap best ...sedih bile dgar lagu raya ...

    BalasPadam
  9. betul2 lagu raya lama tetap best sebab lirik dia memang kena dengan sesiapun.

    BalasPadam
  10. suka dgr lagu2 lama..lirik yang menusuk kalbu sambil layan buat kerja..hilang stress dgr lagu raya..mmbuatkan rindu nak beraya dgn org tua2 nenek2 yang dah takder..sbb 'orang lama' terbaikk thanks for sharing :'(

    BalasPadam

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai