iklan baris

Proton Preve Sapphire | Proton Preve Special Edition (SE)

Proton Preve  Special Edition


Assalamualaikum dan salam hormat buat semua pembaca blog redzuan-ridz . Pastinya ramai rakyat malaysia telah sedia maklum mengenai model terbaru proton iaitu proton Preve yang telah dilancarkan . Dalam masa yang sama Proton telah mengeluarkan model preve special edition yang sangat sporty dan mewah designnya baik dari segi interiornya mahupun luarannya .

.saya pasti ramai akan menyukai model preve  S.E ini. Sekali dipandang seolah olah dibayangi Honda City. Jauh pandangan saya melihat keluaran model proton sekarang tidak lagi dihantui dengan design proton yang terdahulu. Tahniah saya ucapkan kepada DRB Hicom dan Proton kerana berjaya mencipta sebuah kereta yang mampu menambat hati pembeli semula termasuk saya :).

Proton Preve Sapphire iaitu Proton Preve Special Edition (SE) telah ditayangkan pada majlis pelancaran Proton Preve. Beberapa perubahan telah dibuat daripada Proton Preve yang asal, supaya nampak lebih mewah dan sporty.

Proton Preve Sapphire dilengkapkan dengan bodykit sporty. Sportrim bersaiz 18 inci berjenama Lenso digunakan bersama brek Lotus. Bagi menyerlahkan Proton Preve Sapphire, warna gun-metal matte diguna bersama bumbung hitam berkilat. Bagaimanapun Proton Preve Sapphire ini masih belum dilancarkan secara rasmi dan harga juga tidak diketahui, sama-sama kita nantikan.

Jom lihat gambar gambar yang telah saya kumpul dijadikan tatapan anda semua .

























Ciri-Ciri Spesifikasi Proton Prevé Sapphire

Bumper depan restyled
Gun metal grey colour
Bodykit
Smoked front dan rear lights
Blackened rooftop,
Bolder chrome ‘proton wings’
Two-tone leather interior
LCD screen at back of front seats
Silver coloured door handles
Chrome horizontal bar at the back
Sport rim 18 inci

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai