iklan baris

Mulakan Butik Online Muslimah Anda Sekarang Modal Rendah




Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua .. saya ingin mewarwarkan berita baik buat anda semua yang masih lagi mencari peluang untuk membuka perniagaan butik online sendiri dengan pakej yang sangat berpatutan dan murah . Program Usahawan Busana Muslimah telah memperkenalkan Pakej Perniagaan lengkap ‘Butik Muslimah Online’ bagi anda yang ingin melangkah ke dunia keusahawanan secara online serta meminati dunia fashion Busana Muslimah.

Dengan Pakej ini anda akan memiliki Butik Muslimah Online dengan ‘Brand’ anda sendiri lengkap di sediakan dengan pelbagi produk-produk menarik untuk di jual serta penghantaran produk di uruskan 100% oleh kami.

Pakej yang hebat ini benar-benar akan membantu anda meraih keuntungan maksimum pada risiko yang minima untuk anda

.diantara website butik online yang menyertai program kami :

http://jmo.my 
http://syafiqahismailboutique.com

http://pesonamuslimah.net
http://khalishaboutique.com
http://muslimahdesign.com



Pada kebiasaannya untuk memiliki website e-commerce lengkap dengan sistem shopping cart  canggih sahaja modal bermula sekitar RM1600-RM2200.Namun dengan pakej ditawarkan oleh PUBM anda akan  memperolehi all in one pakej yang sangat berbaloi , iaitu



1)website e-commerce dengan sistem  shopping cart canggih anda punya
2)facebook pages kami setupkan untuk anda
3)produk disediakan : anda tidak perlu menanggung stok beku dan memikirkan apa barang perlu dijual  
4)sesi latihan disediakan : mengenai pengurusan website dan juga pemasaran  di training center kami) ,
5)kupon fb ads bernilai RM150  diberikan percuma untuk anda memulakan promosi
6)keuntungan yang tinggi 33% untuk setiap produk .



Website E-Dagang Butik Muslimah Anda.

Kami akan membina Butik Online anda menggunakan sistem ‘Shopping Cart’ canggih bagi memudahkan anda membuat jualan serta menerima bayaran secara online melalui Kad Kredit, Kad Debit, Pay Pal dan juga pindahan bank. segala-galanya kami buat untuk anda



Facebook Pages Kami Setup

Facebook Business Page akan di sediakan bagi setiap butik online bagi membantu pemasaran produk serta website. Kami akan menyediakan design ‘Cover Photo’ yang cukup menarik untuk page anda bagi memberikan imej profesional untuk butik anda. Page anda juga di lengkapi dengan sistem semakan stok secara online bagi memudahkan pelanggan anda membuat pilihan produk yang ingin di beli.



Produk

Pelbagai produk kami terdiri daraipada Jubah, Blouse & Kemeja muslimah di sediakan untuk di jual di Butik Online anda. Kami juga komited menyediakan koleksi-koleksi terbaru setiap bulan serta akan mempelbagaikan lagi produk pada masa akan datang.



Sesi Latihan

Kesemua Pelanggan Pakej Butik Muslimah Online layak menghadiri 2 sesi latihan Percuma! Latihan ini di harapkan dapat memberi lebih panduan dan kefahaman kaedah untuk BERJAYA dalam menjalankan perniagaan Butik Muslimah Online masing-masing.



FB ads bernilai RM150 untuk pengiklanan di fb

Anda akan di beri panduan Pemasaran serta Pengiklanan bagi menjayakan Butik Online Anda serta Kami Berikan Kupon Bernilai RM 150++ Percuma untuk Anda Mulakan Pengiklanan di Facebook Sejurus Butik Anda Di Siapkan.





Keuntungan yang tinggi 33%

keuntungan bagi setiap produk yang kami sediakan, kami memberikan kadar keuntungan yang tinggi iaitu kira-kira 33% dari harga jualan yang telah di tetapkan. Tiada belian borong stok di perlukan membuka ruang keuntungan maksima pada risiko yang minima untuk anda.



Dropship

Selain menjual produk-produk terus kepada pelanggan, setiap butik di berikan panduan untuk melantik ejen-ejen dropship bagi memasarkan produk-produk dari butik masing-masing. Sesiapa yang berminat menjadi ejen anda boleh mendaftar di butik online anda. Dengan menjalankan program ini pemilik butik akan mendapat keuntungan dari kuantiti jualan yang besar serta mengurangkan bebanan perbelanjaan promosi.




bagaimana untuk bermula :


pertama sila sms nama anda dan email anda kepada saya  019-3447359 ( en. redzuan ). atau  cik nurul ( 0179656087)
 sy akan call anda kembali dan menerangkan details program ini dan advantagenya .. jika anda ingin berjumpa , boleh set appointment ..

kedua sila lakukan pendaftaran di web pubm.net ..

setelah melakukan pembayaran  ke akaun easy technology resources . sila sms maklumkan kepada saya tentang pembayaran yang telah anda lakukan ..

website akan disiapkan dalam tempoh seminggu .. 

2 ulasan:

  1. Kalaulah saya berminat berapa perlu saya bayar untuk khidmat tuan,saya ingin tahu

    BalasPadam
  2. Berapa harus saya bayar untuk khidmat tuan,saya nak tau.

    BalasPadam

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai