iklan baris

Pendapatan Sampingan RM1045 Dengan Jobdirumah.com

Pendapatan Sampingan Dari Rumah | Part Time Job |  Kerja Data Entry

assalamualaikum dan salam sejahtera , lama saya tidak update blog kesayangan saya ini . ramai yang bertanya saya .. terutama kawan-kawan  . boleh ke buat duit online dari rumah  . sebenarnya saya telah merasa lebih RM15k income selama 4 tahun berkecimpung dalam dunia blogging ni .. 


average income saya dalam RM400++ hingga RM800 sebulan  . Atas permintaan rakan , saya nak share sikit tips cara buat duit dengan blog paling efektif. pelbagai cara boleh anda lakukan untuk maksimumkan pendapatan anda  melalui blog . 

antaranya dengan menyewa tapak laman iklan banner diblog anda,  membuat review bisnes affiliates , review bisnes pay perlead . review tentang bisnes reseller diblog anda , memasang iklan dari company yang menawarkan platform mempromosikan produk mereka , sebagai contoh iklan dari innity , komli , nuffnang , says.my . paling lumayan iklan komli sebab komisen dibayar menggunakan rate usd .


tapi kat sini saya nak share sesuatu yang sure boleh memberi side income lumayan kepada anda .. saya sendiri join secara suka-suka , dan telah merasa hasil sehingga RM1045  !!!  apa yang saya maksudkan ialah mengenai jobdirumah.com .. ada yang menyatakan jobdirumah ini scam , jobdirumah menipu . tetapi sebenarnya tidak kerana saya sendiri boleh mendapat income lebih dari RM1K .. lihat bukti dibawah screenshot dari akaun jobdirumah saya sendiri .



untuk details dan daftar anda boleh klik banner dibawah ini :


2 ulasan:

  1. nak daftar tapi teragak2x nak buat..haha

    BalasPadam
  2. Banyak dan lumayan tu pendapatan terkumpul dengan Jobdirumah

    BalasPadam

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai