10 MODEL KERETA KONSEP MASA DEPAN


Salam keceriaaan untuk anda semua :) orait untuk entri kali ni saya akan bawakan anda segmen kereta. sebelum ini saya telah mmbawa anda mengenali 10 model kereta ferrari terbaik didunia. yang belum baca entri tentang tu boleh KLIK KAT SINI


berbalik pada entri segemn kereta kali ini, saya akan kongsikan senarai 10 model kereta konsep yang mungkin bakal digunakan pada masa depan. dengan rupa bentuk yang sangat futuristik dan menawan pasti membuatkan korang semua terpukau dan teruja. kat bawah ni merupakan prototaip model-model kereta tersebut. jom layan :)

II
II
II
II
II
II
II
II
II
VVVV
VVV
VV
V


Aston Martin Lagonda Concept


Audi Sportback Concept.


BMW Concept 5 Series Gran Turismo



 Cadillac Converj concept



Chevrolet Camaro Concept



Chrysler 200C EV Concept 

Infiniti Essence Concept
Zagato Perana Z-One Concept.


Peugeot e-Motion.




Koenigsegg Quant Concept.

sumber: www.egmcartech.com/


p/s: amcm elegan kan ? antara 10 kereta kereta tersenarai kat atas bg akula audi sporback dgn inffiniti essence paling cun. kalau korang model mna yang korang berkenan rsa cun?

20 ulasan:

  1. Salam.
    Ni semua mesti harga mahal gila ni kalau dah nak masuk Malaysia kan? Kereta konsep Proton takde ke?

    BalasPadam
  2. kalau sya, sya nak Cadillac Converj concept..

    hohohoho.. angan2 pun jadilah..

    BalasPadam
  3. Pergh.. Audi Sportback Concept sentisa bersandarkan rupa paras mewah bergaya. Yang ni sy suke. Mantap!

    Kereta Peugeot selalu keluarkan design yg pelik2. ahaha..

    (^__^)

    BalasPadam
  4. infiniti tu smart gak..hehe, err..ini agak2 ade tak rakyat malaysia yg pakai ni? ;p

    BalasPadam
  5. peogeot * pape j la eja* sangat lawa! haha

    BalasPadam
  6. Kalaulah akak dapat 1 je...memang syukur sesangat.

    BalasPadam
  7. aku suke yang infinity tu. hehehe

    BalasPadam
  8. BMW Concept 5 Series Gran Turismo!

    mmg jatuh cinta dgn kereta ni!hehe

    BalasPadam
  9. Audi sportback concept smart ridz..:)
    nampk exclusive..:)

    BalasPadam
  10. perghh,,
    tak dapat beli pun,
    dpt test drive jadi la..:p

    BalasPadam
  11. ala nak kereta mcm sam flynn dlm cerita tron.hihihi :)

    BalasPadam
  12. mantap....
    lepas ni tak payah naik basikal daa..
    gurau je

    BalasPadam
  13. wahhh . lawa2 . bro carilah kereta konsep proton lak . terbaru : proton Emas dan proton Satria Gemilang .

    BalasPadam
  14. perghhhhhhhhhh.....sgt menarik!!!kalaulah boleh beli nantiii....sempoi!!like!like!like!

    BalasPadam
  15. asal aku tak minat sumaa?
    aku suka wira jugakkk!
    macam cara jekk. hee

    BalasPadam
  16. takpat satu..5 buah kete ni pon saya ok je...mwahahaha

    BalasPadam
  17. bagi aku, kereta pada masa depan ialah kereta yang mampu terapung di udara sebab kesesakan jalan yang teruk pasti berlaku

    BalasPadam
  18. You have a really good blog. Very interesting read. I will be back to look for more posts, keep it going.
    ___________________________
    roofing

    BalasPadam

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai