10 Jenis Hubungan Pelik Yang Dilakukan Manusia Di Dunia

untuk entri kali ini, sy akan kongsikan dengan semua pembaca setia di blog ini,  mengenai hubungan pelik manusia dengan mahkluk selain manusia. actually da lama sy simpan info ni, cuma x publish kat blog sy mengenai entri ni. harini tergerak hati nk kongsikan utk anda semua, sy sendri rasa jelik dan pelik tentang segelintir manusia di dunia ni,  xsangka ada jugak manusia mcm ni kat muka bumi ni, semua ni yg sy kongsikan realiti yang benar2 berlaku, jom baca 10 hubungan paling pelik dengan info ringkas sebagai perkongsian minda kita bersama. 



Hubungan Manusia dengan Patung
Jun 2009,Dauveed melakukan Upacara Pernikahan dengan Patung yang bernama 'Clara' 

Hubungan Ayah dan Kedua Anak Gadisnya
Hubungan yang dilakukan oleh Lot's dengan 2 anak perempuannya, kononnya hubungan tersebut adalah hubungan yang pertama kali dilakukan di dunia. dan paling mengejutkan 2 anak perempuannya tidak kisah dengan hubungan yang mereka jalinkn dengan bapa mereka.

Hubungan Budak Perempuan dengan Anjing
Jharkand,India Timur terdapat Pernikahan antara Gadis (Mhunda danda Villager) dengan seekor anjing.
Hubungan Manusia dengan Alien

Nejdet Boyanay,Lelaki asal Turki ini mengaku pada tahun 1975 didatangi Makhluk Asing (Alien) ketika sedang tidur.kemudian mereka melakukan hubungan seks dan melangsungkan pernikahan keesokan harinya.

Hubungan Manusia dengan Kuda

Caligula menggangap Kuda sebagai Isterinya dan tidak akan makan malam tanpa kehadiran 'sang isterinya'.

Hubungan Ayah dengan Anak

John Deaves,melakukan hubungan tanpa paksa dengan Anaknya,Jenny 31 dan melahirkan seorang Anak Perempuan Celeste,yang sekaligus menjadi anak ketiga John dan Adik Jenny

Hubungan Perkahwinan Manusia dengan Anjing

Selvakumar terpaksa menikahi seekor anjing setelah ia menderita lumpuh tangan dan kaki akibat dari menyiksa 2 ekor anjing hingga mati.Menurut Bomoh di India,Selvakumar terkena kutukan dari 2 ekor anjing yang disiksanya sehingga mati,mengakibatkan Selvakumar menderita lumpuh tangan dan kaki.Oleh kerana satu-satunya jalan untuk mengobati penyakit tersebut,mau tak mau Selvakumar terpaksa menikahi anjing.

Hubungan Seksual Manusia dengan Kuda

Pada tahun 2005,Kenneth Pinyan mati akibat melakukan hubungan seks dengan kuda.

Hubungan Manusia dengan Dinding/Tembok

Eija-Riitta Berliner-Mauer,Wanita yang jatuh cinta dengan Tembok Berlin seawal umur 7 tahun.Pada tahun 1961,Dimana Tembok Berlin runtuh Eija hampir bunuh diri akibat tertekan.Setelah melakukan Terapi Psikologi selama 1 tahun Eija telah menemui 'kekasih baru' iaitu sebuah Dinding Taman di dekat rumahnya.

Hubungan Manusia dengan Mayat

Carl Tanzler berasal dari Jerman,seringkali mencuri mayat di tanah perkuburan hanya untuk menemaninya berbual dan minum kopi.


p/s: kalau korang rasa pelik aku pun lagi pelik dengan manusia zaman sekarang ni. speechless, xtau la nk ckp apa dah, makin lama makin sesat nafsu manusia ni, sehingga dengan binatang, makhluk, anak sendri, benda pun boleh nk jalinkan hubungan. anyway feel free to drop ur comment sbg tanda appreciate kpd penulis blog ni :)

11 ulasan:

  1. ish2,,,mcm2 betul manusia zaman skg ni,,aneh2 la,,ngeri sy tgk,,,

    BalasPadam
  2. Erm,, ada jugak manusia macam ni.. apa nak jadilah..

    BalasPadam
  3. ni manusia yang jadi makhluk asing...haha...

    BalasPadam
  4. smkin tgk smkin stres ni, hukk...

    BalasPadam
  5. huishhhhhhhh...betul2 pelik aku tengok.... yang tak tahan,melakukan hubungan seks dengan kuda.lepas tu mati..mesti kena pijak oleh kuda tu..wkkakakaa

    BalasPadam
  6. info yg menarik dan unik...thanks....

    BalasPadam
  7. sanggup pulak buat seks dengan haiwan..

    BalasPadam
  8. inilah manusia bila tiada pegangan agama, bersyukur sy di lhirkn sbgai islam^^

    BalasPadam

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai