iklan baris

Kerja Online Translator | Penterjemah Online

Kerja Part Time 2015 | Kerja Online Translator Di Rumah | Kerja Translator Freelancer | Kerja Dari Rumah


Salam sejahtera semua . hari ini saya ingin review satu skop pekerjaan secara freelancer dan part time dengan menjadi seorang translator .  SIDE INCOME dari RM1500-RM3500 bergantung pada jumlah job anda mampu sempurnakan .Inilah peluang anda untuk bekerja sebagai penterjemah bebas dari rumah untuk syarikat-syarikat tempatan dan antarabangsa. Waktu berkerja sangat fleksibel , hanya dari rumah dan paling lumayan bayaran US Dollar dan ada juga dibayar dalam Ringgit !

Pendapatan RM1500-RM3500 sebulan bergantung pada job terjemahan anda sempurnakan


Apakah Tugas Seorang Penterjemah ?

Tugas utama seorang penterjemah adalah menukar satu bahasa ke bahasa yang lain . Translator bekerja dengan bahan bertulis manakala bahasa pertuturan di terjemah oleh juru bahasa. Dengan peningkatan pelbagai sektor dalam ekonomi , permintaan untuk penterjemah meningkat dengan mendadak sekali.

Sebagai seorang translator, anda perlu memastikan kandungan dokumen di sampaikan dengan maksud yang tepat. Isi dan nahu ayat perlu betul agar tidak lari dari makna asal .


Skop Kerja Translator

Terdapat pelbagai jenis kerja menterjemah, antara yang paling mendapat permintaan ialah menterjemah laman web, blog – blog, kandungan e-mel, kandungan laman sosial seperti Twitter, Facebook, Instagram , sari kata video, dokumen perniagaan, pendidikan, perundangan dan perubatan.

Tapi bukan itu sahaja, pada masa sekarang ada banyak permintaan untuk menterjemah kandungan bagi aplikasi telefon pintar, pengiklanan, permainan video dan banyak lagi.


 kerja penterjemah


 Bayaran Translator

Bagaimana bayaran dikira ? Anda dibayar mengikut jumlah perkataan , rate bayaran dari USD$0.03 – USD$0.15 sen untuk setiap perkataan. Untuk tugasan biasa , selalunya dalam 500 patah perkataan dan dengan mudah anda akan perolehi bayaran antara USD$15.00 hingga USD$75.00 utuk satu tugasan .

Jia dikira tukaran matawang sekarang, anda mampu mendapat antara RM60 – RM285 bagi setiap job yang anda sempurnakan. Bagi sebuah laman web pula anda mampu mendapat sehingga USD$500 atau RM1900  untuk tugasa terjemahan  !!


Anda tidak perlu risau kerana kerja terjemahan ini adalah real dan bukan scam . apa yang perlu anda laukakn dapatkan akses direktori dan pangkalan data  dari kami yang diupdate setiap hari  untuk job terjemahan .


lihat bukti mereka yang telah menggunakan akses dari kerjatranslator dan mendapat job menterjemah .



kerja dari rumah 


Anda berminat untuk bermula ? dapatkan akses direktori job menterjemah dan update pangkalan data setiap hari . support dan bimbingan .  untuk details sila klik link dibawah 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai