iklan baris

Cara Hilangkan Parut Jerawat Dengan Berkesan ( Review )

Hari ini saya tertarik untuk review satu produk untuk menghilangkan parut dan masalah berkaitan kulit .

Wajah berparut boleh menyebabkan individu hilang keyakinan diri tanpa mengira jantina sama ada lelaki mahupun wanita. Lambakan produk menghilangkan parut dalam pasaran juga membuatkan individu ingin mencuba produk tersebut dan ada antara mereka yang berjaya dan ada juga yang kecewa sehimembuatkan segelintir mereka yang mempunyai masalah parut berputus asa untuk menyelesaikan masalah mereka. 


Pernahkah anda mendengar rawatan derma roller untuk ,menyelesaikan masalah seperti parut berlubang, parut jerawat? Derma Roller merupakan salah satu alat yang mempunyai jarum yang halus dalam satu roller yang mempunyai saiz untuk merawat masalah tertentu. Hari ini, derma roller bukan sahaja digunakan oleh golongan profesional di salon atau pusat kecantikan tetapi boleh juga digunakan dirumah sendiri. Penggunaan derma roller amat mudah dan berkesan menyelesaikan masalah jika anda mengikut cara, jangka masa rolling dan pemilihan saiz yang betul mengikut masalah yang anda hadapi.



Derma Roller boleh digunakan untuk merawat  pelbagai masalah kulit dengan pemilihan saiz jarum yang betul
  • Masalah parut jerawat
  • Masalah parut berlubang
  • Masalah liang roma besar
  • Masalah selulit
  • Masalah strecth mark
  • Masalah kepala botak  
  • Masalah kedutan/garis halus
Pemilihan saiz jarum dan material jarum juga adalah penting kerana ianya menentukan keberkesanan dalam proses 'dermarolling' dan ketahanan jarum serta jarum yang anda beli telah pun 'strelized'. 

Sekiranya anda berminat untuk menyelesaikan masalah parut berlubang, parut jerawat, pori besar dan masalah seperti yang dinyatakan di atas, anda boleh 


Whatsapp 0179656087 
Facebook: 

1 ulasan:

  1. sangat membantu sekali gan,,,terimakasih banyak gan.
    Di tunggu artikel selanjutnya...

    BalasPadam

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai