iklan baris

Menjana Income Lumayan dengan Google Adsense

AdSense Kini Menerima sepenuhnya blog dan website Bahasa Melayu .



Salam buat semua pembaca blog redzuan-ridz.dah terlalu lama saya tidak berkongsi sebarang tips, perkongsian , mahupun review dalam blog ini .Mungkin ramai telah mengetahui yang Google secara rasminya telah menerima blog , website   berbahasa Melayu untuk menyokong program AdSense mereka .


Buat Duit dengan Google AdSense

Adsense merupakan program pengiklanan blog dan website paling lumayan didunia dibayar dalam usd yang dimiliki Oleh Google .Kini terdapat lebih 2 juta Publisher  diseluruh dunia yang memaparkan iklan google didalam laman web , blog , forum , laman iklan , mahupun dalam google playstore .

Bagi yang telah mempunyai blog atau website sendiri dalam Bahasa Melayu, kini anda tidak perlu lagi bersusah payah memohon adsense dengan blog bahasa Inggeris yang memerlukan sekurang kurangnya 15-25 entri original hasil tulisan anda sendiri .

Anda kini boleh memaparkan AdSense di dalam blog bahasa melayu milik anda dengan syarat anda perlu menghasilkan blog dengan hasil tulisan sendiri yang berkualiti dan tidak meniru (copy) hasil dari blog atau website orang lain .

Bahasa Melayu  merupakan salah satu daripada bahasa yang paling pesat berkembang di alam Maya dan mempunyai antara penutur paling ramai didunia .

Hampir 65% daripada penduduk Malaysia menggunakan bahasa Melayu sebagai bahasa penuturan mereka dan menjadi bahasa utama mereka. Terdapat kira-kira 40 juta penutur bahasa Melayu dirantau Asia tenggara ini . Manakala diseluruh dunia terdapat lebih dari 220 juta menuturkan bahasa melayu . dan hasil perkembangan dan penggunaan bahasa melayu yang besar inilah maka AdSense kini menyokong Bahasa Melayu .

kini peluang anda untuk menjadi sebahagain Dari keluarga AdSense dan menjana income lumayan yang akan dibayar dalam dollars . (USD)

Sebelum anda ingin menjana income lumayan dengan AdSense,  anda perlu ketahui apa sebenarnya program AdSense , syarat-syarat menyertai program adsense dan bagaimana ianya berfungsi menjana income lumayan . bukan mudah untuk lulus dari menjadi publisher AdSense.

pelbagai syarat ketat dikenakan Google .Saya akan bahaskan dalam entri selanjutnya  mengenai apa itu adsense , cara daftar dan bagaimana untuk lulus permohonan adsenseuntpermohonan AdSense anda .

Dengan Adsense telah menerima Bahasa Melayu, Google berharap dapat menarik lebih banyak para pengiklan yang ingin memasarkan produk mereka melalui medium pengiklanan AdSense dimana kandungan akan dipaparkan didalam pemilik website dan blog  . Dalam masa sama dapat mewujudkan kandungan web yang berkualiti dalam bahasa Melayu, sekaligus dapat mentambung pengiklan untuk pembaca dalam talian yang berkembang pesat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai