iklan baris

Ramalan Nostradamus Tentang Kemunculan Imam Mahdi

 Ramalan Nostradamus Tentang Kemunculan Imam Mahdi


Salam sejahtera dan salam hormat buat semua pembaca blog redzuan-ridz. Entri kali ini merupakan kesinambungan entri terdahulu mengenai Nostradamus . Entri kali ini akan membongkar mengenai satu daripada ramalan Nostradamus mengenai kemunculan Imam Mahdi yang secara jelas sebenarnya  telah disebutkan dalam Hadis Nabi yang sahih.. dan ini jelas bahawa kemungkinan Nostradamus telah megkaji dan mengambil petikan dari riwayat hadis nabi mengenai peristiwa akhir zaman , dan kemudiannya mengakui bahawa ianya merupakan sebahagian dari ramalannya.


Sebelum Rasulullah SAW dilahirkan, kisah kelahiran baginda telah diceritakan lebih awal di dalam Kitab Taurat dan Injil. Dikenali dengan nama Ahmad, dan bukannya Muhammad sebagaimana setelah dilahirkan. Kelahiran agung itu telah dihafal dan dijiwai oleh pendeta Nasrani dan rahib Yahudi, hingga mereka mengenali sifat Rasulullah SAW itu lebih daripada anak mereka sendiri. Malah ada yang ternanti-nanti kelahiran tersebut dan mengharap Nabi tersebut adalah dari kalangan mereka.

Ketika telah terjadi kelahiran Rasulullah SAW, mereka segera mengenalinya melalui tanda-tanda yang telah tersebut di dalam Kitab Taurat dan Injil. Ketika tiba seruan Islam dari Rasulullah SAW, merekalah yang menjadi penentang karana iri hati dan dengki, bukan kerana tidak tahu kebenaran. Hingga kini, Yahudi dan Nasrani tidak berhenti memusuhi Islam. Mereka terus menerus mengkaji rahsia-rahsia kekuatan umat Islam dengan tujuan untuk melumpuhkan ajaran Islam.


Mereka sentiasa berusaha agar umat Islam leka dengan rahsia keagungan Islam yang telah dibina oleh Rasulullah SAW. Mereka lupakan umat Islam dari iman dan taqwa. Mereka menanamkan sikap cinta akan dunia yang membawa umat Islam menjadi lemah. Firman Allah:

“Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya pertunjuk Allah (Agama Islam) itulah pertunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahi yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatu pun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepadamu.

(Al Baqarah: 120)


Ketika Sepanyol hendak ditakluki kembali oleh puak Kristian dari tangan umat Islam, pelbagai strategi diatur dengan begitu rapi.

Pemimpin mereka berpesan, “Jika kamu melihat mata umat Islam cerah (tidak kuyu atau merah kerana kurang tidur-beribadah malam), waktu itu seranglah mereka. Sedangkan jika kamu lihat mereka sembahyang malam, kamu tidak akan dapat mengalahkan mereka.” Kini abad baru telah tiba.

Bagi umat Islam di akhir zaman khususnya di abad ke-21 Masihi ini, sebenarnya ada janji Allah untuk kebangkitan kembali Islam buat kali kedua. Masalah ini bagi sebahagian umat Islam dipandang remeh, kurang yakin bahkan ada yang menolak dan menentang. Termasuk di kalangan ulama yang terpengaruh dengan orentalis Barat (Islam liberal).

Keyakinan umat Islam terhadap hadith berkaitan akhir zaman dimentahkan dengan memberitakannya sebagai hadith dhaif atau palsu. Akhirnya umat Islam terus dibelenggu oleh kepompong ciptaan Yahudi dan Nasrani. Sedangkan dipihak mereka (Yahudi dan Nasrani), telah bersiap-siap lebih awal dan bersiaga dengan kebangkitan yang dijanjikan oleh Allah SWT itu.

Ini dapat kita lihat, seorang peramal berbangsa Yahudi yang terkenal telah meramalkan kebangkitan Islam di tahun 2000 bermula dari sebelah Timur. Bagi saya, ini bukan semata-mata ramalan, tetapi adalah tafsiran atau hasil analisis hadith oleh pakar-pakar Yahudi. Mereka amat peka terhadap hadith-hadith yang menyebut secara khusus kebangkitan Islam. Kebangkitan Islam bererti kejatuhan dan kekalahan mereka. Segala kepalsuan dan kebathilan mereka akan terbongkar, dan segala kezaliman akan bertukar keadilan.

Memang secara jelas disebut di dalam hadith tidak boleh mempercayai ramalan nujum. Tetapi apabila telah ada hadith yang mendahului ramalan itu, bukanlah nujum. Seringkali itu dikatakan sebagai ramalan hanya untuk mengelabui umat Islam. Mereka katakan itu ramalan mereka, sedangkan sebenarnya itu adalah tafsir atau hasil kajian dari hadits yang mereka sembunyikan dari umat Islam selama ini.

Umat Islam dikelabui dengan hadith, mereka tipu juga umat Islam dengan menamakan hasil kajian hadith sebagai ramalan (nujum) mereka. Di antara yang disebut oleh Michael Nostradamus (1503-1566) seorang warga Perancis keturunan Yahudi, tokoh peramal dari Barat yang terkenal, yang dikatakan banyak ramalannya yang tepat. Menurut ramalan beliau yang ditulis semula oleh V. J. Hewitt dan Peter Lorie dalam buku The End of the Millennium, Prophecies : 1992 to 2001, beliau meramalkan pada tahun 2000, disebutkan secara lebih khusus mengenai munculnya seorang pemimpin Islam yang bakal merubah dunia.

Menurut beliau:

1. Akan muncul A New World Religion.
2. Dipimpin oleh seorang yang dikenali dengan panggilan The Man from The East.
3. Dia muncul dari negeri yang terletak di pertemuan tiga buah laut.
4. Kemunculannya menggemparkan Timur dan Barat.
5. Ketika muncul, dia memakai serban biru (The Blue Turban).
6. Dia merayakan hari Khamis sebagai hari istimewa bagi dirinya.

Di sini diuraikan tentang hal-hal yang disebut oleh Nostradamus berdasarkan hadith, sekaligus membuktikan terdapat “mala-fide” Yahudi dalam konspirasi menipu umat Islam.



1. Akan muncul A New World Religion. Kemunculan satu kuasa baru dunia berlandaskan agama telah disebut secara nyata oleh Rasulullah SAW di dalam beberapa hadith. Di antaranya: Sabda Rasulullah SAW:

“Sesungguhnya Allah akan membangkitkan bagi umat ini (Islam) pada awal setiap seratus tahun seorang mujaddid yang bakal memperbarui (menghidupkan) urusan agamanya.” (Riwayat Abu Daud, Al Hakim, Al Baihaqi, Al Iraqi, Ibnu Hajar Al Asqalani) Imam As Sayuti berkata: Para penghafal hadits sepakat mengatakan hadits ini sahih) Kita kini berada di awal kurun Hijrah ke-15, yaitu 1420 Hijrah. Mengikuti tafsiran ulama, yang dikatakan awal masa itu adalah 1/4 yang pertama.

Maknanya kita kini berada di awal masa. Sebagaimana janji Allah melalui lidah Rasulullah SAW ini, pastinya akan lahir seorang pemimpin yang akan menghidupkan syiar serta perjuangan Islam di zaman ini. Bertepatan juga kita melangkah ke abad ke-3 Masehi dan berada di awal tahun 2000. Dalam sebuah hadits yang lain, bersabda Rasulullah SAW:

“Telah berlaku zaman kenabian ke atas kamu, maka berlakulah zaman kenabian itu sebagaimana yang Allah kehendaki. Kemudian berlakulah zaman kekhalifahan (Khulafa Ar-Rasyidin) yang berjalan seperti zaman kenabian. Maka berlakulah zaman itu sepertimana yang Allah kehendaki. Kemudian Allah mengangkatnya lalu berlakulah zaman pemerintahan yang menggigit (zaman fitnah). Berlakulah zaman itu seperti yang Allah kehendaki. Kemudian Allah mengangkatnya pula. Kemudian berlakulah zaman penindasan dan penzaliman (zaman pemerintahan diktator) dan kemudian berlakulah zaman itu sepertimana yang Allah kehendaki. Kemudian berlakulah pula zaman kekhalifahan (zaman Al Mahdi dan Isa a.s) yang berjalan di atas cara hidup zaman kenabian. Kemudian baginda diam.” (Riwayat Ahmad)

Secara umum apabila kita meneliti sejarah, zaman kenabian, zaman Khulafa’- ur -Rasyidin, zaman fitnah (pemerintah telah rusak sedang rakyat masih baik), zaman diktator (penjajahan Yahudi dan Nasrani) dan kini adalah giliran zaman seperti zaman kenabian itu berulang kembali. Inilah yang dimaksudkan sebagai A New World Religion oleh Nostradamus.



2. Dipimpin oleh seorang yang dikenali dengan panggilan The Man from The East. Kebangkitan yang dimaksudkan itu akan dipimpin oleh seorang pemimpin dari Timur sebagai pencetusnya. Di dalam beberapa hadits disebutkan berkenaan pemimpin dari Timur itu:


a). Daripada Ibnu Umar, bahwa Rasulullah SAW sambil memegang tangan Sayidina Ali; baginda berkata: “Akan keluar dari sulbi ini seorang pemuda yang memenuhi bumi ini dengan keadilan. Maka apabila kamu menyakini demikian itu hendaklah bersama Pemuda Bani Tamim itu. Sesungguhnya dia datang dari sebelah Timur dan dialah pemegang panji-panji Al Mahdi.” (Hadits riwayat At Tabrani)


b). Dari Tsauban r.a dia berkata, telah bersabda Rasulullah SAW, akan datang Panji-Panji Hitam (kekuasaan) dari sebelah Timur, seolah-olah hati mereka (pendukung-pendukung) umpama kepingan-kepingan besi (jiwa yang berani). Barangsiapa mendengar tentang mereka, hendaklah datang kepada mereka dan berbai’atlah kepada mereka sekalipun harus merangkak di atas salju. (Dikeluarkan oleh Al Hafiz Abu Naim)


3. Dia muncul dari negeri yang terletak di pertemuan tiga buah laut. Negara Timur tempat perjuangan pemimpin tersebut terletak di pertemuan tiga buah laut. Siapa saja yang merasakan kedudukan mereka terancam akan membuat kajian dan menyusun strategi untuk menyelamatkan diri. Begitupula Yahudi dan Nasrani yang telah tahu tentang kebangkitan Islam di akhir zaman.

 

Jika diperhatikan, faktor geografi Semenanjung Tanah Melayu hampir menepati ramalan itu


Memang Timur itu tidak ditentukan di manakah negaranya melalui hadith. Ini adalah kajian pihak musuh, akhirnya mereka berpendapat negara tersebut terletak dalam lingkungan tiga buah laut di sebelah Timur. Mereka mencari negeri yang ada ciri demikian dan di negeri-negeri tersebut, mereka menjalankan ‘kerja-kerja kotor’ iaitu mencuba memadamkan kalimah Illahi dengan pelbagai cara. Dengan berbuat demikian, mereka berharap dapat menghalang kebangkitan Islam yang kedua dari kawasan yang telah disebutkan itu. Oleh kerana itulah, wilayah-wilayah di Malaysia dan Indonesia sejak dahulu menjadi sasaran utama mereka karena mereka yakin dari sanalah akan bangkitnya “The Man from The East” itu. Selain itu, mereka juga membangun pangkalan (pusat operasi) di dekatnya iaitu di Filiphina dan Singapura.



Fillipina adalah pusat bagi operasi bagi kaum Nasrani (Amerika Syarikat) manakala Singapura pula adalah pusat operasi bagi Yahudi Zionis ( Israel ). Dari kedua tempat itu mereka memantau seluruh Asia Tenggara, terutama Malaysia dan Indonesia karena dipercayai oleh mereka bahawa Pemuda Bani Tamim itu berasal dan berkembang di rantau ini. Itulah bukti betapa kuatnya kepercayaan para Rahib Yahudi dan Pendeta Nasrani terhadap kemunculan Pemuda Bani Tamim dan Imam Mahdi itu serta kawasan di mana mereka berdua akan dibangkitkan.

 

Namun, kerana permusuhan yang sangat kuat, setiap pergerakan mereka ini dibuat atas nama perdagangan, hubungan politik, ekonomi, pertahanan, ketenteraan dan sebagainya sehingga tidak kelihatan niat sebenar meraka pada umat Islam di kawasan ini. Di samping itu, mereka juga sangat teliti menyimpan rahsia berkaitan niat asal mereka, sehingga tidak pernah diketahui oleh sesiapapun umat Islam di kawasan ini sejak dulu hingga hari ini.



4. Kemunculannya menggemparkan Timur dan Barat. Semua manusia di seluruh dunia akan terkejut dengan perlantikannya sebagai pemimpin manusia di Timur. Pernyataan ini disebutkan oleh Nostradamus dengan tegas dalam buku ramalannya.

Ketika itu, kebanyakan urusan perniagaan akan terhenti atau lumpuh seketika sebelum pulih di negara-negara lain. Di negara tempat beliau zahir itu, ekonominya akan lumpuh terus dan lenyap lalu beliau gantikan dengan sistem ekonomi Islam yang lebih adil dan sangat stabil. Sistem ekonomi Islam yang beliau terapkan nanti akan turut menggemparkan seluruh ahli ekonomi dan tokoh perniagaan serta pakar-pakar di seluruh dunia.


Sistem ekonomi Islam beliau menyebabkan sistem kapitalis, sosialis dan sebagainya itu akan hancur, lumpuh dan tidak berdaya. Akhirnya, sistem ekonomi Islam yang beliau terapkan akan berkembang pesat dan meruntuhkan seluruh sistem ekonomi yang telah ada di dunia. Perkara ini termasuk dalam sifat keadilan yang dibawa oleh pemimpin tersebut. Kedatangannya memenuhi dunia dengan keadilan sepertimana sebelum ini dipenuhi oleh kezaliman.

Dan telah mengeluarkan Ibni Abi Syaibah dan Nu'aim bin Hammad dalam Al Fitan dan Ibnu Majah dan Abu Nu'aim dari Ibnu Mas'ud, katanya : “Ketika kami berada di sisi Rasulullah SAW, tiba-tiba datang sekelompok anak-anak muda dari kalangan Bani Hasyim. Apabila terlihat akan mereka, maka kedua mata Rasulullah berlinang air mata dan wajah beliau berubah. Akupun bertanya : “Mengapakah kami melihat pada wajahmu, sesuatu yang kami tidak sukai?”. Beliau menjawab :


“Kami Ahlul bait telah Allah pilih untuk kami akhirat lebih dari dunia, kaum kerabatku akan menerima bencana dan penyingkiran sepeninggalanku kelak, sampai datangnya suatu kaum dari sebelah Timur yang membawa bersama mereka panji-panji berwarna hitam. Mereka meminta kebaikan , tetapi tidak diberikannya. Maka mereka pun berjuang dan memperoleh kemenangan. Lalu diberikanlah apa yang mereka minta itu, tetepi mereka tidak menerimanya hingga mereka menyerahkannya kepada seorang lelaki dari kaum kerabatku yang memenuhi bumi dengan keadilan sebagaimana bumi dipenuhi dengan kedurjanaan. Siapa diantara kamu yang sempat menemuinya, maka datangilah mereka walalupun merangkak di atas salji. Sesungguhnya dialah Al Mahdi.”


Keadilan yang ditegakkan itu secara menyeluruh meliputi setiap aspek seperti politik, ekonomi, pendidikan dan lain-lain. Telah mengeluarkan Tabrani dalam Al Ausat, dari Ibnu Umar bahwa Nabi SAW telah mengambil tangan Ali dan bersabda :

 “Akan keluar dari sulbi ini pemuda yang memenuhi dunia dengan keadilan (Imam Mahdi). Bilamana kamu melihat yang demikian itu, maka wajib kamu mencari Pemuda dari Bani Tamim, dia datang dari sebelah Timur dan dia adalah pemegang panji-panji Al Mahdi”.(dari kitab Al Hawi lil Fatawa oleh Imam Sayuti)

 5. Ketika muncul, dia memakai sorban biru (The Blue Turban). Oleh kerana pemimpin tersebut adalah seorang pejuang Islam yang amat cinta kepada Rasulullah SAW, pastilah segala sunnah Rasul itu diperjuangkannya. Tidak mungkin seorang pejuang Islam tidak bersorban seperti Rasulullah SAW. Walaupun sekarang ini, amalan sunnah seperti bersorban itu telah dijelek-jelekan oleh orang.

 Disebutkan tentang warna sorban, sebenarnya banyak hadits menyebut tentang sorban pemimpin ini, baik secara khusus ataupun secara umum. Khususnya di dalam kitab Jamiussoghir karangan Imam As Sayuti. Ketika kemunculannya hanya dia seorang yang memakai sorban berwarna biru di dunia ini. Mungkin sorban biru itu tidak selalu dipakainya, cuma sekali-sekali saja. Namun begitu, ini sudah cukup menjadi bukti bahwa hanya beliau seorang yang sanggup memakai sorban biru. Ulama lain ketika itu, terutama ulama fiqih, sudah tidak sanggup lagi meletakkan sorban di atas kepala sebagai pakaian harian, apalagi untuk memakai sorban yang berwarna biru atau hijau.

 Berat juga pernyataan dari Nostradamus ini merujuk kepada pemakaian sorban berwarna biru ketika zahirnya Pemuda Bani Tamim ini dengan mendapat kekuasaan di dunia sebelah Timur itu. Maknanya, sorban warna biru itu dipakainya ketika beliau pertama kali mendapat kuasa di negeri sebelah Timur dan ketika diberikan baiat oleh sekalian manusia. Mungkin begitulah yang dimaksudkan sorban biru oleh Nostradamus.

 6. Dia merayakan hari Khamis sebagai hari istimewa bagi dirinya. Ini suatu yang tidak lazim bagi kebanyakan umat Islam ketika itu, di seluruh dunia termasuk oleh para ulamanya. Maksudnya di sini adalah, hari Khamis malam Jumaat. Malam yang lazimnya orang-orang Islam membaca Surah Yasin selepas Maghrib di masjid, di musholla atau di rumah. Beliau menjadikannya istimewa kerana pada malam Jumaat itulah, beliau akan memperbanyak zikir, doa dan sebagainya seolah-olah orang yang menyambut malam yang besar. Mungkin maksudnya beliau menjadikan malam Jum’at itu sebagai masa untuk membaca solawat dan mengamalkan zikrullah sehingga jadilah malam Jum’at itu sangat istimewa bagi dirinya.

 Dan memang begitu keadaannya, bagi para solihin dan wali-wali sejak zaman para sahabat hingga kini, mereka menjadikan hari Khamis malam Jumaat sebagai satu hari raya dan malam berpesta-pesta amal dan taqarrub kepada Allah. Itulah maksud sebenarnya yang dikatakan oleh tokoh peramal Barat yang terkenal, Nostradamus, dengan kenyataan bahawa, beliau menjadikan hari Khamis sebagai hari istimewa bagi dirinya. Maksudnya di sini juga, umat Islam ketika itu sudah semakin jauh meninggalkan ajaran agamanya sendiri, sehingga hari Kamis malam Jumaat yang mulia itupun sudah dianggap tiada perbezaan dari hari-hari dan malam-malam lainnya.

 Tahun yang disebut iaitu tahun 2000 Masihi telah tiba. Sebagai orang yang beriman dengan hadith, sepatutnya kita peka dengan perkara ini. Di mana, ketika ini pihak musuh Islam jauh lebih peka berbanding umat Islam, maklumlah mereka dijanjikan untuk menerima kekalahan. Sedangkan bagi umat Islam, telah dijanjikan kemenangan. Hanya yang perlu, penuhi jiwa dengan iman dan taqwa, serta berusahalah untuk mendapatkan pimpinan dari pemimpin yang dimaksudkan itu.

 

Dari Tsauban R.A, dia berkata, telah bersabda Rasulullah SAW, akan datang Panji Panji Hitam dari sebelah Timur, seolah olah hati mereka kepingan kepingan besi. Barangsiapa mendengar tentang mereka, hendaklah datang kepada mereka dan berbaiatlah kepada mereka sekalipun merangkak diatas salju.(dikeluarkan dari Al Hasan bin Sofyan dari Al hafiz Abu Nuaim) (dari kitab Al Hawi lil fatawa oleh Imam Sayuti) (Riwayat Al-Hafiz Abu Naim)”.

 

Sebelum Islam masuk, Nusantara adalah daerah beragama hindu-buddha dan menganut kepercayaan animisme dan dinamisme. Lalu datanglah beberapa gelombang wali-wali yang langsung berasal dari timur tengah. Banyak ditemukan di beberapa negeri di Malaysia makam para wali-wali.

Jika kita perhalusi dan mengkaji lagi setelah Malaysia dijajah oleh penjajah saat itu yang salah satu misinya adalah mengkafirkan umat Islam di Nusantara. Apakah bukti  saya mengatakan tujuan mereka adalah mengkafirkan penduduka nusantara ?


buktinya berdasarkan misi 3G (Gold, Glory , Gospel ) Gold merujuk kepada untuk mengaut segala hasil bumi dan kekayaan Tanah Melayu dan Nusantara  dan dibawa pulang ke negara mereka, Glory merujuk kepada kemegahan mereka sebagai sebuah kuasa yang akan mentamadunkan masyarakat  rantau melayu yang mundur. manakala Gospel  pula merujuk kepada misi mereka untuk mengkristiankan dan mengkafirkan umat islam di rantau alam melayu. tetapi ternyata umat Islam dia Asia Tenggara tidak dapat di musnahkan, malah semakin membesar. Hal ini tidak terjadi di Afrika. Penjajahan di Afrika dapat mengubah agama di sana yang semula Islam menjadi bukan Islam.

Mengapa hal itu terjadi? Mengapa para wali atau yang disebut oleh ahli sejarah sebagai pedagang dari Hujarat itu datangnya ke Tanah Air, tidak ke China, ke Rom, atau Persia yang waktu itu menjadi Empayar kekuasaan dunia. Jawabannya adalah kerana mereka menagih janji Tuhan melalui Rasulullah SAW bahwa Islam akan bangkit untuk kedua kalinya di bumi sebelah Timur. Hati mereka digerakan oleh Tuhan untuk mempersiapkan timur ini. Kita adalah orang Timur. Sebenarnya ini adalah kasih sayang Tuhan kepada kita. Hanya Melayulah bangsa yang belum pernah memegang kekuasaan dunia. Tetapi Tuhan menjanjikannya melalui Kebangkitan Islam kedua.. Wallahualam .


 Baca juga entri  sebelumnya ==> Nostradamus dan Kebenaran Sebenar di Sebalik Ramalannya 

89 ulasan:

  1. kenapa lah saya baru perasaan benda nie..terima kasih sebab kongsikan ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nostradamus peramal Termasyur di Sepanjang Zaman dan Terbuktinya Ramalan Jayabaya adalah suatu Kebenaran yang tak terbantahkan.

      Kajian Ilmiah dalam Artikel Satrio Piningit Dalam Filosofi Hindu yang ditulis oleh Cakra Ningrat mampu menemukan Titik Temu antara kedua Ramalan Suci tersebut.

      Bagi orang-orang yang ber-akal, yang mempunyai intektualitas tidak ada alasan untuk tidak membaca,menelaah dan membenarkan Artikel tersebut.

      silahkan anda kunjungi : http://satriopiningitmuncul.wordpress.com/satrio-piningit-dalam-filosofi-hindu/

      SEMOGA BERMANFAAT!!

      Padam
    2. Titik temu Antara Hadist Rasullullah, Ramalan Jayabaya dan Nostradamus tentang Imam Mahdi (Isa Al-masih) SATRIO PININGIT dan LAKI-LAKI dari TIMUR adalah Sosok yang SATU (SAMA). Kajian ini dapat ditelaah di blog RODA HUKUM http://satriopiningitmuncul.wordpress.com/ IMAM MAHDI adalah Isa Al Masih adalah Satrio Piningit adalah Dewa Kalki adalah Lelaki dari Timur yang berada pada pertemuan TIGA LAUT.

      Padam
    3. Titik temu Antara Hadist Rasullullah, Ramalan Jayabaya dan Nostradamus tentang Imam Mahdi (Isa Al-masih) SATRIO PININGIT dan LAKI-LAKI dari TIMUR adalah Sosok yang SATU (SAMA). Kajian ini dapat ditelaah di blog RODA HUKUM http://satriopiningitmuncul.wordpress.com/ IMAM MAHDI adalah Isa Al Masih adalah Satrio Piningit adalah Dewa Kalki adalah Lelaki dari Timur yang berada pada pertemuan TIGA LAUT.

      Padam
  2. menarik nie ridz tapi panjang nyer naik semput Pok baca.... tapi kalu orang dok suka membaca susah nak habis nie..... kalu tulis bersiri lagi bagus

    BalasPadam
  3. kalo org pnan mmbace nmpak sngat xnak ade kmajuan diri..

    BalasPadam
  4. ya allah, kekuasaan allah.

    http://nurirdasyahira.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. Khalifah al Mahdi - 666

    BalasPadam
  6. mahdi org malaysia??

    BalasPadam
    Balasan
    1. imam mahdi keturunan Nabi Muhammad.. Rasul sendiri yang memberi tau ciri ciri nya.

      Rasulullah shalallahu ‘alaihi wasallam bersabda, “Al-Mahdi itu dari keturunanku, lebar dahinya dan mancung hidungnya. Ia memenuhi bumi dengan kejujuran dan keadilan sebagaimana sebelumnya bumi dipenuhi dengan kezhaliman dan penganiayaan. Ia berkuasa selama tujuh tahun. ” [HR. Abu Dawud 11:375 dan Al Hakim dari Abi Sa'id Al Khudri.

      banyak orang yang berpendapat setelah wafatnya Al Mahdi RA akan ada yang mengantikan ke khalifaan beliau diperkirakan munculnya di Malaysia bisa bahkan jadi di Indonesia tapi usia beliau hanya sekitar 8 tahun . beliau bertugas menceritakan kebenaran yang terjadi. setelah itu orang muslim akan terbangkan , ditiup layak nya debu ditiup angin.. dan umat muslim sudah tidak ada lagi..

      Padam
  7. Agama Baru Yang Mendunia adalah agama yang hak yaitu agama Islam yang akan diterapkan secara kafah di muka bumi ini dengan diijinkannya oleh Allah SWT dihapuskannya kekafiran di seluruh muka bumi ini.
    The Man from The East adalah Khalifah al Mahdi yang juga 666, ratu dari ujung bumi bagian timur yaitu tanah Jawa yang dikenal penduduk Jawa sebagai Satrio Piningit Satrio Pinandito Sinisihan Wahyu atau Ratu Adil.
    Tanah Jawa terletak di negeri Nusantara ini yang merupakan negeri yang terletak di pertemuan 3 laut yaitu Lautan Hindia, Lautan Pasifik dan Laut Cina Selatan
    Kemunculannya menggemparkan timur dan barat antara lain dengan adanya skala model penenggelaman di barat (sebagian kota Washington DC dan Chicago), penenggelaman di tengah (11 kota utama di tepi laut Mediterania dan Bandara Ben Gurion di Israel) dan penenggelaman di timur (daratan utama negeri Singapura dengan 2.5 juta penduduknya).
    Memakai sorban biru nanti kalau sudah saatnya.
    Hari Kamis adalah hari kelahirannya yang jatuh pada tanggal 15-9-1966. Jadi hari itu adalah hari istimewanya. Sedang tanggal kelahirannya 15-9-1966 bisa ditulis (15-9)'66 dan kalau dihitung dengan operasi pengurangan menajadi 6'66 atau bisa ditulis 666 dan itu menjadi salah syarat pemenuhan nubuat Nabi Yahya as.
    Yang jelas Nostradamus adalah seorang Yahudi dari suku Issacher, pemeluk Kristen yang taat sehingga ramalannya juga mengmabil referensi dari kitab Injil yang menceritakan nubuat Nabi Yahya as dan juga Nabi Isa as.
    Tokoh tersebut jatuh pada nebro D yaitu namanya Djarot Dwikarjanto asalnya dari kota Jombang pulau Jawa yang kalau ditulis ejaan lama Bahasa Indonesia adalah kota Djombang, pulau Djawa, kecamatan Djombang yang kesemuanya identitasnya berawalan dengan huruf D. Jadi siapa yang dimaksudkan Nostradamus sudah jelas sekali orangnya dan menjadi satu-satunya orang yang bisa membacakanan kebenaran ramalan Nostradamus yang antara lain juga menggambarkan akan terjadinya penghakiman langsung negeri Amerika Serikat dan Al Malhamah he..he..he..

    BalasPadam
  8. tula. sy pun terkejut. means mahdi org malaysia ke? betul ke? huhuhu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. PeDe kale You, imam mahdi dari Malaysie . . . . dasar dodolllll

      Padam
  9. Siapa mahdi itu urusan Allah.. yg penting betulkan diri utk jadi tentera beliau.. insyaAllah..

    BalasPadam
  10. Sebenarnya yg dmksudkn d timur itu ialah syam (Syria,palestin DLL)..3 lautan mrujuk laut2 skitar mediteranean. wallahuallam

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau nk thu umat Bani Tanim
      Ta= Tanah
      nim= Melayu

      Padam
  11. Skang kt Syria umat Islam berlainan mazhab bertempur sesama sendiri, pe dh jadi..puak Syiah menghalalkan pembunuhan ke atas puak Sunnah..haizzzz mungkin di Syiah pe pun tu semua kerja Allah s.w.t

    BalasPadam
  12. Siapapun nanti kita tunggu saja dan kalau kita masih di berikan umur untuk melihatnya maka bersyukurlah dan semoga kita termasuk orang2 yg dipilih untuk mengenalinya . . . . . . amin . . . amin . . . amin . . . . allahuakbar . . . allahuakbar . . . allahuakbar . . . .

    BalasPadam
  13. HANYA ALLAH YANG TAU....................

    BalasPadam
  14. JIELEHH,,,,,,,,,,,,,,

    BalasPadam
  15. HANYA AREMA YANG BERJAYA HAHAHAHA

    BalasPadam
  16. KAJILAH MENGENAI JEMAAT MUSLIM AHMADIYYA INSYAALLAH ANDA AKAN MENEMUI JAWAPANNYA.

    barahinahmadi.blogspot.com

    BalasPadam
  17. Imam Mahdi adalah keturunan Nabi Muhamad SAW anak cucu Fatimah, mancung hidungnya lebar dahinya. Jelas beliau orang Arab. Sedang Khalifah al Mahdi = The Man from the East = 666 = Satrio Piningit = Budak Angon = Satrio Pinandito Sinisihan Wahyu = Ratu dari ujung bumi = Seorang Pembebas dari timur = calon Ratu Adil dari Jawa. Khalifah al Mahdi yg akan mendirikan Pajajaran Baru: Daulah Khilafah Islam dengan ijin dan pertolongan Allah SWT pasca penghakiman langsung negeri Amerika Serikat.

    BalasPadam
  18. Ratu adil ialah Imam Mahdi......Satrio Piningit/ budak angon/pemuda gembala itu ialah Pemuda bani Tamim. Jgn konfius deh

    BalasPadam
  19. isu kebangkitan imam mahadi bukan untuk dibahaskan tetapi menjadi perangsang untuk kita umat islam untuk lebih mengenali dan mendekatkan diri kepada ajaran islam dan cara hidup islam yang sedia diamalkan sejak dari zaman rasullullah,dan jadikanlah detik ini masa untuk kita umat muhammad memperbaiki diri keluarga dan para sahabat untuk kembali bertaut ke jalan ALLAH insyaallah semoga perubahan dan jihad kita kearah kebaikkan akan sentiasa diberkati ALLAH.amin amin ya rabbul alamin

    BalasPadam
  20. Surat Petrus 2
    Nubuat Tentang Kemulian Satria Piningit Digenapi
    16. Sebab semua tidak mengikuti dongeng isapan jempol manusia, ketika ada pemberitaan tentang kuasa dan kedatangan Satria Piningit sebagai Raja dan semua adalah saksi mata atas kebesaran-Nya.
    17. Semua saksikan, bagaimana Satria Piningit menerima kehormatan dan kemuliaan, ketika datang suara dari segala penjuru bumi, yang mengatakan: "Inilah Satria Piningit yang Kukasihi, kepada-Nyalah Aku berkenan."
    18. Suara itu terdengar datang dari segala penjuru bumi, ketika semua saksikan bersama-sama tentang Dia di negeri yang kudus.
    19. Dengan demikian semua makin diteguhkan oleh firman yang telah disampaikan oleh para nabi. Alangkah baik bila memperhatikannya sama seperti memperhatikan pelita yang bercahaya di tempat yang gelap sampai fajar menyingsing dan bintang timur terbit bersinar di ufuk timur.
    20.Yang terutama harus semua ketahui, ialah bahwa nubuat dalam Kitab Suci tidak boleh ditafsirkan menurut kehendak sendiri,
    21.sebab tidak pernah nubuat dihasilkan oleh kehendak manusia, tetapi oleh dorongan Roh Kudus yang berbicara atas nama Allah.

    BalasPadam
  21. Tentu saja yang benar siapa Satrio Piningit dan penafsiran Satrio Piningit adalah yang disampaikan oleh Satrio piningit / Khalifah al mahdi / 666 / Budak angon tsb he he he..

    BalasPadam
  22. Kedatangan hamba Allah
    "" "" "" "" "" "" "" "" "" "
    'Atmak' belum tentu berarti 'yang ku junjung' tapi itu sebenarnya nama

    penulisan Atmak adalah אתמך
    penulisan Ahmad adalah אחמד

    Dalam Yesaya 42:1, Allah berkata
    "Lihatlah, 'Hambaku' (diucapkan sebagai Abd-ee), 'yang Ku junjung' (diucapkan sebagai Atmak);

    Allah menubuatkan tentang kedatangan hamba-Nya
    Lihatlah Hambaku Ahmad (Yesaya 42:1) - dan begitu siapa Ahmad ini? disebut hamba Allah?

    Dia tidak lain adalah
    Abd-Allah Ahmad (Hamba Allah, Ahmad) - Nabi Muhammad saw

    BalasPadam
  23. http://banggolpetaicom.blogspot.com/search/label/BOCAH%20ANGON
    berbagi wawasan. salam.

    BalasPadam
  24. Dah faham pun tapi jalan rasul terdahulu tak ikut ke?. Janji taat setia dan menyerah diri dengan Allah dah lafaz ke?. Dah laksanakan ke baiat seperti mana baiat pertama perintah nabi dan tunaikan hak-hak mereka nabi pesan (Bukhari Muslim). 73 golongan hanya satu diterima tak nak cari ke?. Jangan duduk atas fikiran tapi hati dan akal tak nampak!. Nanti kita sendiri akan tolak Mahadi sebab tak mengenal dari sekarang. Yang menentang Allah itu adalah ahli-ahli ibadah nya sendiri. Seluruh negara guna perlembagaan yang sama sistemnya, adakah apabila mahadi perintahkan serahkan panji-panji kamu nanti jangan pula kamu minta dia bertanding pilihanraya kerana kita jahil dan menjunjung perLEMBAGAan. Fikirkanlah sendiri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betol tu..! Kenalah diri.. Maka jika tidak kenal pergilah cari.. Jalan yg lurus trbentang di hadapan.. Kenalah diri... Kenalah diri wahai saudaraku..

      Padam
  25. Dengan apa yg terjadi hari ini di mesir dan syria.adakah muhammad mursi itu imam mahdi? Kerana dia satu2nya pemimpin yg mahu menegakan pemerintahan kilafah.namanya seperti nama baginda,nama bapaknya seperti nama bapakku.bapakku boleh bererti abdullah atau nama nabi isa a.s kerana nama muhammad mursi bin isa al ayyat.sebagai contoh nabi adam adalah bapa segala manusia.kerana seluruh keluarga muhammad mursi.adalah hafiz dan hafizah.hanya allah dan rasulnya saja yg tahu.

    BalasPadam
  26. Dengan apa yg terjadi hari ini di mesir dan syria.adakah muhammad mursi itu imam mahdi? Kerana dia satu2nya pemimpin yg mahu menegakan pemerintahan kilafah.namanya seperti nama baginda,nama bapaknya seperti nama bapakku.bapakku boleh bererti abdullah atau nama nabi isa a.s kerana nama muhammad mursi bin isa al ayyat.sebagai contoh nabi adam adalah bapa segala manusia.kerana seluruh keluarga muhammad mursi.adalah hafiz dan hafizah.hanya allah dan rasulnya saja yg tahu.

    BalasPadam
  27. Dengan apa yg terjadi hari ini di mesir dan syria.adakah muhammad mursi itu imam mahdi? Kerana dia satu2nya pemimpin yg mahu menegakan pemerintahan kilafah.namanya seperti nama baginda,nama bapaknya seperti nama bapakku.bapakku boleh bererti abdullah atau nama nabi isa a.s kerana nama muhammad mursi bin isa al ayyat.sebagai contoh nabi adam adalah bapa segala manusia.kerana seluruh keluarga muhammad mursi.adalah hafiz dan hafizah.hanya allah dan rasulnya saja yg tahu.

    BalasPadam
  28. Dengan apa yg terjadi hari ini di mesir dan syria.adakah muhammad mursi itu imam mahdi? Kerana dia satu2nya pemimpin yg mahu menegakan pemerintahan kilafah.namanya seperti nama baginda,nama bapaknya seperti nama bapakku.bapakku boleh bererti abdullah atau nama nabi isa a.s kerana nama muhammad mursi bin isa al ayyat.sebagai contoh nabi adam adalah bapa segala manusia.kerana seluruh keluarga muhammad mursi.adalah hafiz dan hafizah.hanya allah dan rasulnya saja yg tahu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mursi gak pernah pakai serban , jadi jauh dia dr ramalan tsb

      Padam
  29. Kalian ni semuanye tak habis habis ke..bahas semua ni? Urus diri masing2 aje. . Tak payah pusing2.

    BalasPadam
  30. nama ahmad tidak ada di injil.... apa lagi menceritakan kelahirannya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang tidak ada dlm injil sekarang yang di pegang kristen dan katolik sebab injil itu semua sudah palsu. Kecuali Injil Barnabas yang ditemukan di Turki thn 2010 Dimana injil itu berbahasa asli Nabi Isa bahasa Aramic. Paus benediktus sdh pernah membaca injil tsbt sewaktu berkunjung ke Turki, beliau meminta untuk dia beli tetapi Pemerintah turki tdk menjualnya. Siapapun boleh mempelajari. Alasan in jugala sehingga Paus Benediktus mundur dari Jabatan Paus sebab dia baca dalam Injil Asli itu bahwa Nabi Isa atau Yeshoua atau yessus bukanlah Tuhan manusia biasa dan akan muncul nabi terakhir yaitu Ahmad. Telah terbit buku berjudul Jesus the Narrative .... Terbit pd tahun 2013 dalam buku itu Mantan Paus Benedictus menyatakan Jesus Kristus bukan Tuhan. Silahkan di googling.

      Padam
  31. Berhati teman2. Ahmadiyay ajarannsl sesat

    BalasPadam
  32. Indon ni byk ajaran sesat antaranya ahmadiyya,syiah,wahabi dan byk lg

    BalasPadam
  33. Jgn pada ngigau.
    Imam Mahdi itu lahir dan menetap di madinah. Insya Allah tdk lebih 2 tahun akan muncul. Tandanya raja abdullah meninggal, arab saudi terjadi perebutan kekuasaan shingga kacau, pasukan syiah plus AS Israel dan Nato As sufyani Menyerang Madinah maka Imam Mahdi menuju Mekkah dan di Ba'iat di depan kabah antara Rukun yamani dan makam Ibrahim. Suasana jamaah haji kacau balau dan banyak yg korban. Mendengar Al Mahdi di mekkah, sufiani mengejar ke mekkah tetapi pasukan itu terbenam di al baidak antara madinah dan mekkah. Maka tunggulah kejadian ini, insya Allah sdh sangat dekat. Pemuda Bani Tamim sudah berperang dengan pasukannya sekarang, di kelompok Jabhat Nushra. Yg dimaksud dgn the man from the east adl sukarno. Kemunculan sukarno menggegerkan dunia dan menjadi inspirator kemerdekaan negara asia afrika. Jadi di asia afrika lah yg akan menjadi negara kekuasaan pertama Imam Mahdi. Kita tahu bahwa ini sudah disiapkan sukarno dan akan dikuasai Imam Mahdi

    BalasPadam
  34. UNDANGAN Gubenur Militer Pasukan Komando Bendera Hitam
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
    bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

    Dengan memohon Ijin Mu Ya Allah Engkaulah Pemilik Asmaul Husna, Ya Dzulzalalil Matien kami memohon dengan namaMu yang Agung
    Pemilik Tentara langit dan Bumi perkenankanlah kami menggunakan seluruh Anasir Alam untuk kami gunakan sebagai Tentara Islam untuk Menghancurkan seluruh Kekuatan kekufuran, kemusyrikan dan kemunafiqan yang sudah merajalela di muka bumi ini hingga Dien Islam saja yang berdaulat , tegak perkasa dan hanya engkau saja Ya Allah yang berhak disembah !

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: "Berperanglah kamu pada jalan Allah", lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
    sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Orang-orang yang tidak melaksanakan tanggungjawab dan perintah Allah untuk berjihad, adalah dimurkai, dibenci, dilaknati oleh Allah swt dan akan disiksa di akhirat nanti.
    Berjihad itu adalah satu perintah Allah yang Maha Tinggi, sedangkan mengabaikan Jihad itu adalah satu pengingkaran dan kedurhakaan yang besar terhadap Allah!

    Firman Allah: al-Anfal 39
    Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

    "Fitnah" dalam ayat ini adalah penindasan dalam bentuk peraturan dan undang-undang ciptaan manusia yang berkuasa dan berdaulat ke atas manusia.

    Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.

    Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

    Firman Allah: al-Hajj 39, 40
    Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
    orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

    Firman Allah: an-Nisa 75
    Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
    Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
    Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

    Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
    ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    email : seleksidim@yandex.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. tukang tipu berkedokan islam, kalian adalah orang-orang yg berandai-andai dan bahasa yg disampaikanpun propokativ

      Padam
  35. pusing 7 keliling jadinya....

    BalasPadam
  36. Susah dah, kalau boleh aku saranin ya. buat yang di atas tentara islam. kita sudah kalah start sama bangsa barat jadi harus berjuang lewat politik bukan langsung angkat senjata

    BalasPadam
  37. mmg almahdi adalah orang malaysia.lihat satriogemilang.blogspot.com satriopeninggit.blogspot.com serta satriogemilang2.blogspot.com.

    BalasPadam
    Balasan
    1. berbanggalah jadi orang malaysia negaranya yg tidak pernah mendapatkan kemerdekaan, merendalah bagi orang indonesia negara yg merdeka dan berdaulat, panji paji hitam akan mucul dr semua plosok negri nusantara tapi bukan dari negri yang belum merdeka dibawah kendali bangsa RUM

      Padam
  38. sememangnya almahdi berasal.dari indonesia ketrunan jawa yg skrg menetap dilembah klang dan dr keturunan bani hasyim seterusnya dr nabi muhammad saw.inilah fakta yg dikeluarkan oleh mursyid2 kalijogo.melalui.firasat atau kasyaf mrk yg trsebar luas diinternet dan majalah di malaysia,indonesia dan dunia.malahan ahli rohani diseluruh dunia mendapat firasat yg sama iaitu almahdi telah muncul membawa petunjuk atau bukti yg kukuh bahwa islam dan allah adalah.agama dan tuhan yg sebenar.islam akan bangkit dr bukti ini dan akan menguasai dunia.tetapi prkara ini dinafikan oleh ulama atas kertas atau ulama yg ada ijazah.mmg benar apa yg dikatakan oleh ahli rohani dr kalijogo atau dr seluruh dunia sekitar tahun 2001 melalui internet daj majalah cermin keluaran 40 hg 52.oleh kerana almahdi baru berumur 31dan byk perkara yg dikatakan oleh ahli rohani belum berlaku maka beliau merancang pd umur awal.40 akan keluar muncul mndedahkan rahsia alam atau petunjuk yg menjadi bukti kukuh ugama dan tuhan yg sbnr.bukti itu ialah rahsia kalimah allah yg kini menjd isu besar antara org islam dan krstian .bknkh diakhir zaman almhdi akan mncul membawa petunjuk islam dan allah.ialah yg sbnrnya.lihat satriogemilang.blogspot.com atau satriopeninggit.com.

    BalasPadam
  39. mmg benr almahdi telah muncul.sejak tahun 2001lg prkara ini telah diperkatakan melalui internet,majalah cermin dan sbgnya.majalah cermin keluaran 40-52 menyebarkan almahdi telah ada.ramai ahli.rohani trmasuk alqaeda,kalijogo mndpt firasat tntg kemunculan almahdi ini.mursyidnkalijogo mengatakan almahdi itu keterunan bani hasyim,dr nahi muuammad saw,keturunan jawa indonesia dan skrg.berada dilembah klang.alqaeda pula mendpt firasat almahdi akan muncul membangkitkan islam,menjatuhkan kuasa bsr,brsamanya perstiwa jerebu dan ekonomi gawat dan almahdi mndpt rahsia kalimah allah dan dikejutkan dr tidur utk menyebar dan mengagungkan kalimah allah ini pada 11sept 2004 .kedua dua firasat ini.iaitu dr kalijogo dan juga alqaeda.kalijgo juga mengatakan almahdi ini dikejutkan untuk menyebarkan rahsia.alam.iaitu.kalimah allah ini.malangnya alqaeda telah memalsukan firasat sebenar supaya osama.diangkat mnjd almahdi.almahdi yg brtggungjwb menyebabkan jerebu dan ekonomi gawat serentak yg brlaku diasia.pd.19.8.97 apabla doa beliau dimakbulkan allah.bala.ini ada didlm surah addukhan ayat 10.lihat tafsir prof.mahmud yunus.alqaeda palsukan dalil ini mengikut tafsir ketiga iaitu asap dr bom.jerebu dipalsukan menjadi asap bom,ekonomi.gawat dipalsukan mnjd pusat dagangan WTC dan 11sept2004 almahdi dikejutkan dr tidur utk menyebarkan serta.mengagungkan rahsia alam iaitu kalimah allah dipalsukan menjd 11sept2001.sepatutnya islam dibangkitkan dgn kalimah allah tetapi alqaeda telah rosakkan dgn teroris.selepas itu amerika.menyerang afghan dan iraq.teroris sana sini.banyak kehilangan nyawa.kesimpulannya memang benar almahdi.telah ada dlembah klang seperti yg difirasat oleh kalijogo.dan alqaeda.malahan kejthn anwar,suharto,saddam,taliban,osama dan krjaan BN goyng.skrg ini adalah hasilkerja almahdi dibalik tabir dgn kuasa allah.lihat blog berikut utk mengetahui apa rahsia kalimah allah yg menyebabkan dunia.bergegar yg mana itulah petunjuk yg akan dibawa oleh almahdi sbg bukti agama dan tuhan yg sbnr.lihat satriogemilang.blogspot.com dan satriopeninggit.blogspot.com.

    BalasPadam
  40. Wallahu’alam bissawab (والله أعلمُ بالـصـواب) = dan Allah lebih mengetahui yang sebenar-benarnya (and Allah knows the right)

    BalasPadam
  41. Syukurlah Yesus akan turun menyelamatkan kita semua , Aminn...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yesus turun kerana nak islam kan kamu....dia akan cakap kepadamu...kenapakah kamu begitu bodoh bertuhan kan aku..

      Padam
  42. Pada tahun 2014 akan menjadi tahun yang sangat mengejutkan bangsa Indonesia. Seorang pemuda bernama Tuntas Subagyo Akan dicalonkan sebagai Presiden Indonesia ke 7 oleh para tokoh masyarakat dan para tokoh agama pada pemilunya 2014 ini. Pasalnya pada pada awal tahun 2014, pemuda ini dijemput oleh seorang tokoh bangsa di sebuah Rumah sederhana di daerah pondok Pinang Jakarta Selatan. Pemuda itu diajak bertemu dengan tokoh tokoh lainnya di hotel mahakam Jakarta Selatan. Sebagian dari tokoh masyarakat menyebutnya sebagai satrio piningit, sebagian tokoh agama menyebutnya pemuda bani Tamim. Tuntas Subagyo, asal Solo Jawa Tengah, kelahiran tahun 1977 ini tidak menyangka dia begitu dihormati saat itu, walah sebagian masih belum percaya. Pertemuan berikut2nyadi tempat yang berbeda, sekitar Jalan Kyai Maja pemuda itu dipertemukan oleh gubernur bank of Swiss. Setelah dilakukan pengecekan sidik jari, retina mata, dan juga tanda tangan, semua terkejut, karena semuanya sama dengan pemilik 25 rekening obligasi di bank of Swiss. Tuntas Subagyo juga tidak mempercayainya saat itu karena pembuatan rekening tsb dibuat tahun 1937 oleh Pak Sukarno dan 11 orang sahabatnya. Agar lebih pasti gubernur bank of Swiss tersebut menanyakan password dari rekening tsb. Hasilnya sekali lagi cocok dan benar semua. Bahkan gubernur bank of Swiss menjulukinya time traveler. Padahal Tuntas Subagyo saat itu tidak tau, tidak mencari, tidak meminta, tidak mempelajari, dan tidak berambisi untuk itu semua. Lalu semua tokoh menyarankan agar Tuntas Subagyo mencalonkan diri sebagai presiden dengan dukungan mereka. Tapi pemuda ini menolaknya. Setelah dijelaskan oleh para tokoh saat itu bahwa keselamatanya sangat terancam, karena Dana tersebut dipakai oleh 26 Negara besar termasuk salah satu nya America dan Israel. Dan jika pemuda ini sudah tidak ada maka Dana ini dianggap menguap. Negara Negara tsb menjuluki pemuda ini dengan M-1, 101, king of king, man from east, atau king of Solomon. Sebab Hal tersebut akhirnya Tuntas Subagyo mau dicalonkan menjadi presiden Indonesia ke 7. Pemuda ini Akan muncul ke media setelah tanggal 9 April 2014. Jika pemuda ini akan keluar ke media maka, pertandanya akan ada sebuah konfrensi perss dari Istana di pagi hari, dan pada sore harinya akan ada konfrensi perss oleh para tokoh masyarakat dan agama, juga konfirmasi oleh gubernur bank of Swiss, IMF, IPO, dan wold bank. Selanjutnya Akan ada deklarasi, saat itu muncul seorang pemuda membawa Panji Panji hitam dari Timur. Nanti pemuda tersebut siap untuk melakukan kontrak politik dengan rayat, untuk menjalankan seluruh amanah yang diberikan kepadanya. Salah satunya adalah melunasi hutang hutang bangsa Indonesia dengan hartanya pribadi, dan juga membeli seluruh asset bangsa yang sudah tergadaikan ke bangsa asing dan mengembalikannya lagi kepada Negara ini. Kalau ini semua terjadi maka perhityngan ahli ekonomi tsb benar, setiap kepala keluarga akan mendapatkan gaji setiap bulanya oleh Negara, seperti Brunei. Dan kalau berita ini benar adanya maka, saya sebagai penulis memohon do'a kepada seluruh masyarakat agar Indonesia segera menjadi mercusuar dunia, siapa pun yang Akan memimpin nanti. Amin. Semua yang benar berasal dari Allah dan semua yang salah pasti dari saya sebagai manusia biasa. Hanya Allah yang tau.

    Terimakasih
    # surya_nuswantara

    BalasPadam
  43. KOMENTAR NYA BANYAK YANG NGACO!!!

    BalasPadam
  44. BENTUKLAH PASUKAN MILITER PADA SETIAP ZONA ISLAM
    SAMBUTLAH UNDANGAN PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
    bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

    Dengan memohon Ijin Mu Ya Allah Engkaulah Pemilik Asmaul Husna, Ya Dzulzalalil Matien kami memohon dengan namaMu yang Agung
    Pemilik Tentara langit dan Bumi perkenankanlah kami menggunakan seluruh Anasir Alam untuk kami gunakan sebagai Tentara Islam untuk Menghancurkan seluruh Kekuatan kekufuran, kemusyrikan dan kemunafiqan yang sudah merajalela di muka bumi ini hingga Dien Islam saja yang berdaulat , tegak perkasa dan hanya engkau saja Ya Allah yang berhak disembah !

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
    sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Berjihad itu adalah satu perintah Allah yang Maha Tinggi, sedangkan mengabaikan Jihad itu adalah satu pengingkaran dan kedurhakaan yang besar terhadap Allah!

    Firman Allah: al-Anfal 39
    Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

    Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.

    Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

    Firman Allah: al-Hajj 39, 40
    Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
    orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

    Firman Allah: an-Nisa 75
    Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
    Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
    Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

    Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
    ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Wahai para Ikwan Akhir Zaman, Khilafah Islam sedang membutuhkan
    para Mujahid Tangguh untuk persiapan tempur menjelang Tegaknya Khilafah yang dijanjikan.

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    email : seleksidim@yandex.com

    Dipublikasikan
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    BalasPadam
  45. jngan diperdebatkan siapin diri ajeh buat jadi tentara sang ratu adil
    Klo kita msh dberi umur panjaig.

    BalasPadam
  46. Saya sangat meragukan ini. Orang nusantara banyak malasnya, budak muslim pun banyak yang doyan ke dukun, lebih-lebih pejabatnya. Mana ada Khalifah Allah tapi mereka menyekutukan Dia, adanya Allah ogah nerima jihad abal-abal macam ni. Tapi apa guna orang kita nanti kala Imam Mahdi muncul? Beburu naik pesawat ke Jeddah kah? Aku pusing mikir.

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu cara allah tunjukkan kuasanya.. memilih pemimpin hebat dari kalangan bangsa termalas or lemah... sama seperti mengutus nabi yang tidak tahu membaca tapi mempunyai mukjizat al-quran yang perlu ada kemahiran membaca ... CARA ALLAH SENTIASA COOL...

      Padam
  47. 1. HE GOLDEN CHERSONESE, SWARNABHUMI, DARUSSALAM, OPHIR, THE GREEN COUNTRY, THE COUNTRY FAR OFF,THE KINGDOM OF GOD,MALAYSIA(AISYALAM)

    SOMETHING TO PONDER AND REFLECT
    Remember when ISA uttered in the INJIL ” I am going to the place of MY FATHER and saying that in the place of “MY FATHER” there are many Mansions(Palaces). This country has got TEN KINGS as revealed to JOHN in the Island of PATMOS and yes ( Sultan rotate to become the KINGS every 5 years and taking Brunei as part of the Malay Peninsula, yes still TEN Kings. Jesus said all this king, shall gave the power unto ONE (AGONG) and they shall have a blasphemous Name . The “Timid and the Gentle shall inherit the Earth. Yes the 2nd coming will be here. Quran 5/54 “soon will God produce a people whom He will love as they will love HIM- lowly with believers, mighty against the rejecters,and fighting in the way of God’(sifat orang Melayu).
    This is the KINGDOM OF GOD, the New Jerusalem , MALAYSIA reads backwards is AISYALAM and this is the GOLDEN CHERSONESE, where HIRAM’S ship came to bring back the GOLD OF OPHIR to SOLOMON. In 1930′s the British found in Pahang in RAUB, artifacts and hebrew writings and brought back to the British Museum,(check on this ) In the Quran21/81 “ And unto Solomon(we subdued) the stormy wind, so that it sped at HIS behest towards the LAND, which we had BLESSED, for it is WE who have knowledge of everything” Kampung Acirat 2/94 “ katakanlah jika kamu, kampung acirat itu khusus untukmu di sisi Allah, bukan untuk orang lain, maka inginkanlah kematian jika kamu memang benar” 23/74 “ DAN SESUNGGUHNYA ORANG-ORANG YANG TIDAK BERIMAN KEPADA NEGERI ACIRAT BENAR- BENAR MENYIMPANG DARI JALAN”. 6/27” BAGI MEREKA DARUSALAM PADA SISI TUHANNYA DAN DIALAH PELINDUNG MEREKA DISEBABKAN AMAL SALEH YANG MEREKA KERJAKAN”. 6/32 “DAN TIADALAH KEHIDUPAN DUNIA INI SELAIN DARI MAIN-MAIN DAN SENDA GURAU BELAKA. DAN SESUNGGUHNYA KAMPUNG ACIRAT ITU LEBIH BAIK BAGI MEREKA YANG BERTAKWA. MAKA TIDAKKAH KAMU MEMAHAMI NYA ?. 10/25 ALLAH MENYERU KE DARUSSALAM DAN MENUNJUKI ORANG YANG DIKEHENDAKINYA KEPADA JALAN YANG LURUS’
    T

    BalasPadam
  48. his place was call Malaya, yes the highest peak on earth is HIMALAYA. This country domain is” MY” and in international sports Malaysian contingent known as MAS (GOLD)
    As Isa said, ” as the lightning strike from the East to the West so shall my coming be” . He said I will talk in a” PLAIN language”. and Malay is a very plain language. In the Book of the Revelation , the subject matter of the codified message ‘ I shall talk to you about many nations , tongues. languages and KIngs” This is the “Green Country” and the Pleasant or Beautiful or Bountiful Country. Peninsula Malaysia has 12 states which reflects the 12 tribes of Israel. Look at the book of the Revelation the sign of the Promised Land. The symbol of” Stars and Moon in Malaysian Flag”.

    Yes, all are now in the 2nd life as he said ” verily, verily I said unto thee except a ,man be born again thou shall not see the Kingdom of GOD”, yes we all must be born again, 2nd coming means all of you must be in the 2nd life now. 7/25 Allah berfirman’Dibumi itu kamu HIDUP dan dibumi itu kamu mati dan dari BUMI itu kamu akan DIBANGKITKAN” ‘ kamu hidup kamu mati dan kamu akan dihidupkan kembali dalam ciptaan yang baru” ‘ Aku akan ciptakan kamu dalam keadaan yang kamu tidak ketahui”
    15/24 “ sesungguhnya kami telah mengetahui orang –orang yang terdahulu daripada kamu, dan sesungguhnya kami mengetahui orang –orang yang terkemudian.
    PROMISED TO NABI IBRAHIM
    2/124 ….SESUNGGUHNYA AKU AKAN MENJADIKAN MU imam BAGI SELURUH MANUSIA….Ibrahim berkata” dari keturunanku, ALLAH BERFIRMAN “JANJIKU TIDAK MENGENA ORANG YANG ZALIM”
    20/55 “Dan kami berfirman, sesudah itu kepada Bani Israil “ Diamlah di negeri ini, maka apabila datang MASA BERBANGKIT, niscaya kamiu datangkan kamu dalam keadaan bercampur baur”

    Begitu juga hadith- hadith banyak memberi gambaran tentang kedatangan Isa AL Masih di sebelah timur. KHORASSAN- negeri matahari terbit.
    Dan akhir saperti disebut Isa dalam INJIL, Rasul ALLAH, yang dia panggil AHMAD , disebut sebagai the COMFORTER, CONSOLER, THE SPIRIT OF TRUTH, who will come and tell you ‘about sin , judgement, and truth’ dan akhir sekali segala doa ahli kitab akan berakhir dengan AMIN, which refers to MOHD.
    Dan MAHADI itu akan datang dalam golongan ISLAM dan banyak ciri –ciri yang disebut tentang MAHADI oleh RASULLULLAH ada lah tepat dan benar.
    2.

    BalasPadam
  49. WHY MAHADI WILL BE FROM MALAYSIA?
    Let me enlighten all of you on some prophecies of interest I am to concentrate on the 2nd coming of Christ(MAHDI). If you think he is coming to Jerusalem (In Israel) then you are wrong. What did Jesus say”” If people say I am here ,I am there or in the desert do not follow, as the lightning strike from the EAST to the WEST so shall my coming be” and “When you see the EUPHRATES rivers dries up that is the time of the coming of the king from the East” “The place that I will come will be the new JERUSALEM” and “in the place of MY FATHER there are many mansions{PALACES). Remember when he said”. Remember the one prophetic signal on” There are “TEN KINGS” after that “there are seven 7 Kings, five (5) have fallen, one is the other has not yet comes and when he comes he shall remain a little while before the faithful and chosen shall overcome them” Last time you try to equate 10 kings with the formation of EEC and you know it was not EEC. Now remember ASEAN Economic Community will be a reality in 2015 and remember all these were formally ruled by KINGS and now 5 have fallen LAOS, VIETNAM, MYANMAR,CAMBODIA,AND PHILIPPINES, YES THEY WERE ALL KINGDOM, BUT NOT ANYMORE !!. So the prophecy has come true .When Jesus was referring to the EAST, he was telling about the COUNTRY OF MY FATHER. Before Malaysia was formed the country was called “MAL AYA” MAL AYA mean the country of MY FATHER, AYA IN MALAY MEANS FATHER and MAL mean ANGELS and the domain name for Malaysia is “MY” and if you were to reverse MALAYSIA it is AI SYALAM” which means the new JERUSALEM the KINGDOM OF GOD .Even the highest peak in the world is called HI" MALAYA . “means the “Hills of the Malays” and MALAYSIA read backwards meant AI SYALAM means” Angelic Kingdom of God” THE NEW JERUSALEM/ DARUSSALAM. PTOLEMY called this place “THE GOLDEN CHERSONESE” and The Indian called this place “SWARNABHUMI” which literally translated means the LAND OF GOLD” Malaysia is the only country that has 9 sultans (Kings)who rotates among themselves to be proclaimed KING for a period of 5 years, after which they are fallen kings). And if the above prophecies on the AEC formation is unacceptable then look at this. and after 5 years this king is fallen and he will become the sultan and return to his state. A new king will be elected to replace him. So basically this is the country of the ten kings, with the nine sultan and plus BRUNEI it is still ten KINGS."There are seven kings, five have fallen, one is, the other has not yet comes, and when he comes he shall remain a little while before the faithful and chosen shall overcome them”.

    BalasPadam
  50. umat islam gampang di pecahhahahaha,,,mahdi dari malaysia, dari indonesia, dari arab, darimana-manahahahaha,,,,akhirnya perang saudara berebut nama dan muliahahahahaha,,,,nggak usah ribut, sis, bro, kita tunggu aja, mereka orang-orang kafir itu akan sangat kaget, ok?

    BalasPadam
  51. Bacalah betul2...artikel ni sendiri kata Mahdi dari keturunan Nabi...nu kat arab tu...yg man from the east tu la org Melayu...yg bakal kuasai dunia dan menyerahkan kuasa kepada Mahdi...

    BalasPadam
  52. salam ukhuwah dan salam islamiah...kpd para sohabat sekalian...jgn lah kite mempersoalkan siapakah hamba allah yang mnjadi peneraju kehancuran kafir laknatullah itu, bahkan marilah sama-sama kita persiapkan diri untuk menempuh gelombang kebangkitan islam yang di sampaikan secara sirr (rahsia) ini..bentukkan keperibadian kita sebagai tentera jihad yang sanggup mati demi mempertahankan agama allah, ingat kembali prinsip kita sebagai umat islam...harus berani menentang kezoliman,syahid dalam perjuangkan syiar islam adalah cita-cita kita...indonesia dan malaysia adalah serumpun, bersatu kita teguh..bercerai kita roboh, bangsa melayu di malaysia rata-rata adalah kerabat dari indonesia juga..kami seperti adikmu yang sentiasa mendokong jihad allah..para alim ulama kian datang menziarahi malaysia..mesej yang jelas disampaikan untuk persiapkan diri berjuang membela agama.. seandainya malaysia mahupun indonesia diserang yahudi...kami siap turun bersama berjuang mempertahankan wilayah kita!! ingattt wahai saudaraku sekalian, tahajjud dan solat di malam hari jangan di tinggalkan, jadikan kekuatan kita seperti kekuatan tentera salahuddin al-ayubi...jangan khuatir tentang pemimpin kita...allah yang mengurus segala-galanya...apa yang kita wajib!! lakukan adalah...pertahankan agama kita iaitu islam!!! sampai titisan darah yang terakhir!!! takbir!!

    BalasPadam
  53. Knapa berselisih.lucunya kmu smua.......islam diturunkan untuk menjadi satu dan untuk sebaik sebaiknya umat.dan penyempurna dari kitab kitab sebelumnya

    BalasPadam
  54. Jangan lupa singapore ader bangsa melayu.
    Malaysia indonesia brunei singapura orang bangsa melayu. Tetapi dimana imam mahdi akan timbul? Mmm .. Tiga buat laut. Interesting. But there is something left out that we dont know. Jangan takut saya bangsa melayu bukan yahudi. Islam
    Asalamualaikum.

    BalasPadam
  55. Jangan lupa singapore pon ader bangsa melayu tanah melayu juga. Brunai malaysia indonesia singapore. Sebuah tiga buah laut. Interesting nice information tetapi dimana imam mahdi akan timbul? Mmm..ader sesuatu benda telah tertinggal . (Sembunyi)(hide).
    Jangan risau saya bukan orang yahudi.
    Saya orang bangsa melayu biasa.
    Orang islam.

    Saya nak tahu information diri sendir saya .ke adilan.
    Reply
    Asalamualaikum.

    BalasPadam
  56. x mustahil imam mahdi dari bangsa kita, pertama sekali nabi muhammad dan nabi2 terdahulu kebanyakan di utus dari kaum yang paling 'lemah', paling di pandang enteng.. bangsa arab dahulu hanya dipandang sebelah mata oleh orang parsi{baca: Iran) sebelum nabi muhammad di utuskan.. kalau rasa bangsa kita paling di rendah2 kan.. ada kemungkinan besar muncul dari sini..imam mahdi.. kedua.. kalau x silap(kalau silap perbetul) imam saat dia nak di baiah di mekah oleh para ulama' dia lari ke madinah.. menggambarkan ciri2nya yang segan dan malu(or takut) untuk menerima perlantikan itu.. dari ciri ini.. susah nak digambarkan imam mahdi dari kalangan penghuni negara timur tengah.. sebab rata2 orang timur tengah ke hadapan.. x segan atau malu... yang ada ciri ini hanya orang sini.. terutama orang malaysia(sorry indonesia perilaku kalian mirip arab) .. cuma pendapat.. boleh jd slah boleh jadi betul... dlm bab ini Ustaz badlishah(cinta ilmu) kata boleh beri pendapat.. tapi kalau dari negara mana sekalipun.. doalah agar kita menjadi pengikutnya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. malaysia ngak mungkin untuk memerdekakan negara nya ngak bisa pa lagi untuk memimpin umat islam sedunia dan memerdeka kan nya.sorry

      Padam
  57. Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat
    Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami

    Menjadi Tentara Islam dan Mari Berjihad dalam Khilafah Islam
    demi Tegaknya Kedaulatan Dinul Islam.

    Tinggalkan Semua Kemusyrikan Mari Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam
    dan Kini Saatnya Meledakkan Api Jihad Akhir Zaman Mari Perangi Para Mulkan Jabriyan

    BalasPadam
  58. Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat
    Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami

    Menjadi Tentara Islam dan Mari Berjihad dalam Khilafah Islam
    demi Tegaknya Kedaulatan Dinul Islam.

    Tinggalkan Semua Kemusyrikan Mari Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam
    dan Kini Saatnya Meledakkan Api Jihad Akhir Zaman Mari Perangi Para Mulkan Jabriyan

    BalasPadam
  59. Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat
    Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami

    Menjadi Tentara Islam dan Mari Berjihad dalam Khilafah Islam
    demi Tegaknya Kedaulatan Dinul Islam.

    Tinggalkan Semua Kemusyrikan Mari Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam
    dan Kini Saatnya Meledakkan Api Jihad Akhir Zaman Mari Perangi Para Mulkan Jabriyan

    BalasPadam
  60. Tanah Jawa terletak di negeri Nusantara ini yang merupakan negeri yang terletak di pertemuan 3 laut yaitu Lautan Hindia, Lautan Pasifik dan Laut Cina Selatan
    Kemunculannya menggemparkan timur dan barat antara lain dengan adanya skala model penenggelaman di barat (sebagian kota Washington DC dan Chicago), penenggelaman di tengah (11 kota utama di tepi laut Mediterania dan Bandara Ben Gurion di Israel) dan penenggelaman di timur (daratan utama negeri Singapura dengan 2.5 juta penduduknya).

    BalasPadam
  61. 3 BUAH LAUT YANG DIMAKSUDKAN BERKEMUNGKINAN DARI LAUT CHINA SELATAN, LAUT SULU DAN LAUT SULAWESI. BOLEH JADI PEMIMPIN MISTERI INI ADALAH DARI KETURUNAN SUKU KAUM TAUSUG INI ADALAH DISEBABKAN SUKU KAUM TAUSUG YANG MENDIAMI SELATAN FILIPINA & SABAH ADALAH SATU-SATUNYA BANGSA YANG PERNAH MENEWASKAN & MEMBUNUH PENYEBAR AGAMA KRISTIAN (FERDINAN MAGGELLAN) PADA TAHUN 1521. SEMENTARA PADA TAHUN 1511 TANAH MELAYU TELAH JATUH KE TANGAN PENJAJAH PORTUGIS DAN BARU MERDEKA DENGAN BANTUAN INGGERIS. MARI KITA SINGKAP SEJARAH KEGEMILANGAN FILIPINA PADA MASA ITU DAN SEHINGGA KINI WILAYAH MINDANAO MASIH TEGUH DI BAWAH PEMERINTAHAN KAUM TAUSUG DAN BELUM PERNAH MEREKA TEWAS DITANGAN PENJAJAH SAMA ADA SEPANYOL, JEPUN & AMERIKA DAN DIFAHAMKAN PEMIMPIN MISTERI TERSEBUT MEMILIKI KEBERANIAN YANG MEMANG TERBILANG DAN SUKAR UNTUK DITEWASKAN BUKANNYA ILMU SAKTI TETAPI KERANA DIALAH INSAN PILIHAN PEMEGANG PANJI-PANJI ALMAHADI. APA PUN DAN SESIAPA PUN DARI BANGSA MANA DIA LAHIR KITA MESTI MENYOKONG DAN BERSEDIA UNTUK MENJADI BALA TENTERA ALMAHADI TIDAK SEMESTINYA DENGAN BERPERANG MEMADAI DENGAN BERDOA SIANG DAN MALAM AGAR KEMENANGAN YANG DIJANJIKAN MENJADI KENYATAAN SESUNGGUHNYA " DOA ITU SENJATA BAGI ORANG MUKMIN " DAN SEKIRANYA PEPERANGAN INI BERMULA DI MALAYSIA AYOH PARA PEJUANG FISABILILLAH TANAH MELAYU KALAU BETUL TAK MELAYU HILANG DI DUNIA BANGKITLAH DAN BERPERANGLAH DEMI AGAMA ALLAH TAA'LA INI YANG PASTI KEMENANGAN DAPAT DIJULANG. INSYA ALLAH.

    BalasPadam
  62. Assalamu'alaikum,,,
    HEBOH....Calon Imam Mahdi lahir di Indonesia ?, Seseorang yang sangat ingin bermohon berdo'a di depan Ka'bah, karena ada kezaliman sekelompok manusia yang melakukan kejahatan tersembunyi padanya, padahal sedikitpun beliau ini TIDAK MERASA dan TIDAK BERKEINGINAN menjadi Seseorang Apapun itu,
    lihat link videonya :

    https://www.youtube.com/watch?v=FcK4dzPkmts
    https://www.youtube.com/watch?v=eWR5yomciGM
    https://www.youtube.com/watch?v=Jtk5cm7BhIk
    https://www.youtube.com/watch?v=ac_COzndmhE

    Wassalamu'alaikum,,,

    BalasPadam
  63. Bismillahir Rahmanir Rahiim
    Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
    Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
    Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
    Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
    Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi

    Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam
    Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mengeluarkan Pengumuman kepada
    Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia


    PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
    Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
    Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
    Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

    MULAI HARI INI
    YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
    BERLAKULAH PERANG AGAMA
    BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM DAN DINUL BATHIL
    BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DI SELURUH DUNIA
    MEMBUNUH DAN TERBUNUH FI SABILILLAH

    “Apabila sudah habis bulan-bulan haram itu, maka BUNUHLAH orang-orang musyrikin itu di mana saja kamu jumpai mereka, tangkaplah mereka, tawanlah mereka, dan intailah di tempat pengintaian. Jika mereka bertaubat dan mendirikan shalat dan menunaikan zakat, maka berilah kebebasan kepada mereka untuk berjalan. Sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.”
    (QS. Al-Taubah [9]: 5

    “Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah)..
    (Q.S: al-Baqarah: 191-193).

    “Sesungguhnya Aku bersama kamu, maka teguhkan (pendirian) orang-orang yang telah beriman”. Kelak akan Aku jatuhkan rasa ketakutan ke dalam hati orang-orang kafir,maka penggallah kepala mereka dan pancunglah tiap-tiap ujung jari mereka.
    Qs. Al-Anfaal :12

    Apabila kamu bertemu dengan orang-orang kafir di medan perang maka pancunglah batang leher mereka.
    Qs. Muhammad : 4

    Maka berperanglah kamu pada jalan Allah, tidaklah kamu dibebani melainkan dengan kewajiban kamu sendiri .
    Al-Baqarah : 190

    Telah diizinkan berperang bagi orang-orang yang diperangi, karena sesungguhnya mereka telah dianiaya.
    Dan sesungguhnya Allah, benar-benar Maha Kuasa menolong mereka itu,
    Al-Hajj (22) : 40

    BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
    BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

    BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
    JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

    INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
    GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

    JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
    BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

    HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
    DARI HULU HINGGA HILIR

    MEREKA YANG MEMATUHI DAN MELAKSANAKAN PENGUMUMAN INI
    ADALAH TENTARA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH
    SEDANGKAN YANG RAGU DAN MENOLAKNYA MAKA
    MEREKA SECARA OTOMATIS MENJADI MUSUH ISLAM YANG HARUS DIHANCURKAN.

    WAHAI PARA IKHWAN JANGAN PERNAH TAKUT PADA MEREKA,
    UBUN-UBUN MEREKA SEMUA BERADA DALAM KEKUASAN DAN KEHENDAK ALLAH SUBHANAHU WA TA'ALA.

    HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
    MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
    DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
    KHALIFAH IMAM MAHDI.

    Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
    Maha Penyayang.
    Al-Baqarah : 192-193

    SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
    KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
    Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh

    BalasPadam
  64. Ramalan ini sangat menyusahkan orang lain kerana ia hanyalah permainan jinn2 semata mata.

    Sebenarnya, kaum yahudi masih mencari cari messiah mereka di seluruh dunia ini kerana binggung dengan perkataan Machmaddim[plural] itu. Mereka sedang mencari messiah mereka itu di kawasan timur jauh ini pula sebab mereka tahu the lost tribes of Israel juga ramai di sini.

    Mereka sejak dari dulu lagi memang meramal kunun2 bahawa nama messiah mereka itu mungkin adalah Machmad/The Praise one[singular] iaitu, Tuhan sendiri jika ikut perkataan Machmaddim itu. Mereka memang faham bahawa Juruselamat mestilah Tuhan sendiri.

    Nama asal Muhammad ialah, Qathem sebab itu rejected dan kaum yahudi masih meneruskan pencarian mereka itu sehinggalah kehari inipun ikut kaedah mereka sendiri. Qathem termasuk dalam team konspirasi itu dan di bawah pengaruh penulis2 upahan saduki itu. Ramalan2 kaum yahudi menjadi ikutannya.

    BalasPadam
  65. Bismillah sila lihat kebenaran pesanan Rasulullah Sallallahu Alaihi Wasallam seperti mana yang terkandung dalam hadis - Tanda Kiamat Tersebarnya Mubashshirat Pada Akhir Zaman

    BalasPadam
  66. DEKLARASI PERANG PENEGAKKAN DINUL ISLAM
    DISELURUH DUNIA
    Bismillahir Rahmanir Rahiim
    Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
    Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
    Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
    Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
    Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi


    Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mengeluarkan Pengumuman kepada
    1. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Afrika
    2. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Eropa
    3. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia
    4. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia Tenggara
    5. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Amerika
    6. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Australia
    7. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Utara
    8. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Selatan
    9. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia

    PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
    Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
    Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
    Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

    MULAI HARI INI
    YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
    BERLAKULAH PERANG AGAMA
    BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM ATAS DINUL BATHIL
    BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DISELURUH DUNIA
    MEMBUNUH DAN TERBUNUH FISABILILLAH

    "Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah); dan fitnah itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan, dan janganlah kamu memerangi mereka di Masjidil Haram, kecuali jika mereka memerangi kamu di tempat itu. Jika mereka memerangi kamu (di tempat itu), maka bunuhlah mereka. Demikanlah balasan bagi orang-orang kafir. Kemudian jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan (sehingga) ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah. Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka tidak ada permusuhan (lagi), kecuali terhadap orang-orang yang zalim.”
    (Q.S: al-Baqarah: 191-193).

    BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
    BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

    BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
    JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

    INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
    GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

    JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
    BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

    HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
    DARI HULU HINGGA HILIR

    HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
    MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
    DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
    KHALIFAH IMAM MAHDI.

    Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
    Maha Penyayang.

    Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan sehingga ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah.
    Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu),
    maka tidak ada permusuhan (lagi),
    kecuali terhadap orang-orang yang zalim.
    Al-Baqarah : 192-193

    SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
    KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
    Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh

    BalasPadam
  67. Nostradamus mendengar berita berita dusta dari iblis yang tidak hanya ahli mencuri pendengaran dari para malaikat tapi juga tidak akan mati hingga hari kiamat tiba jadi sedahsyat apapun api yang dilemparkan para malaikat ia tetap hidup hingga tetap bisa memberi banyak kabar berita besar pada nostradamus walaupun sepotong sepotong dan disambung sambung dengan dusta diatas dusta .. mari kita ingat lagi firman Allah soal turunnya yayuj majuj dari tempat tempat yang tinggi saat itu dikatakan oleh orang orang kafir yaitu yahudi dan nasrani sesungguhnya kami benar benar lalai akan hal ini ! Artinya ramalan ramalan nostradamus yang selama ini jadi keyakinan umat yahudi, kristen dan theosofis ternyata salah ! Raja yunani ditanah macedonia yaitu raja gog ditanah magog penguasa thebes (tubal) dengan hellenisme menyebarkan genetika tentaranya dari pegunungan tinggi balkan hingga pegunungan tinggi himalaya dinepal kelak avatar buddha dari nepal akan memimpin barisan bikhu longmarch dengan pakaian tanpa jahitan merebut tahta dunia dari zionis israel yang selama ini mengasuh perkebangan buddhisme melalui theosofi yang mempropagandakan new ages

    BalasPadam
  68. 3G dan sekarang 4G
    Gold, Glory, Gospel and Gadget
    Astagfirullah.....

    BalasPadam
  69. Serban biru maksudnya ialah perisai biru...iaitu perisai Malaikat hanya beliau sorang yg mempunyai perisai tersebut

    BalasPadam

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai