Bukti Pembohongan Yahudi Mengenai Peristiwa Holocaust

 




HOLOCAUST’ Satu Lagi ‘Industri Kebohongan’ Yahudi.

Sumber : Rahsia Untuk Umat Islam Bab 2.

Firman Allah SWT yang bermaksud:” Dan demikianlah Kami adakan dalam tiap-tiap negeri orang-orang besar yang jahat supaya mereka melakukan tipu daya di negeri itu, padahal tiadalah mereka memprdayakan selain dari dirinya sendiri(kerana merekalah yang akan menerima akibatnya yang buruk), sedang mereka tidak menyedarinya. (Al-An’aam:123)

Holocaust’ merujuk kepada peristiwa di zaman perang dunia kedua di mana kononnya enam juta Yahudi dibunuh dalam dewan beracun oleh tentera Jerman. Pemimpin Jerman Adolf Hitler melancarkan program pembersihan etnik dan pembunuhan beramai-ramai Yahudi ketika Perang Dunia Kedua di berpuluh kem tahanan di Jerman dan Poland. Kem seperti Dachau, Buchenwald serta kem tahanan lain di Jerman termasuk Auschwitz dan kemudahan induknya Birkenau, Stutthof, Treblinka, Chelmno, Sobibor, Majdanek dan Belzec di Poland dianggap sebagai kem maut bagi Yahudi apabila berjuta orang mati di kem itu.


Banduan Yahudi kononnya di sumbat ke dalam bilik sebelum dilepaskan gas beracun, menyebabkan meraka mati serta-merta. Penderitaan masyarakat Yahudi akibat dasar kejam Hitler ini digambarkan dengan ribuan gambar mayat bertimbun-timbun di luar kem tahanan itu.Kemudian tentera Soviet dan tentera bersekutu, menyelamatkan saki baki penduduk Yahudi di semua kem di Poland ini dan dibebaskan.

Kisah penderitaan ini dicatatkan dengan pnuh dramatik oleh seorang wanita Yahudi menerusi Diari Anne Frank. Diari ini, yang dianggap catatan peribadi paling menakjubkan berdasarkan kesengsaraan yang dialami, dijadikan teks bagi pelajar dan antara rujukan utama kisah kezaliman terhadap Yahudi.


Dalam rencana halaman 12, The Christian Science Monitor bertarikh 10 Ogos 1994 tulisan Jewess Linda joffe menyatakan, kira-kira 560,000 Yahudi tinggal di Jerman ketika Nazi berkuasa pada 1933. Hampir semua Yahudi itu dibunuh. Kini, hanya 50,000 Yahudi di Jerman.

Penderitaan Yahudi inilah siistilahkan sebagai Holocaust atau malapetaka dan kemusnahan besar masyarakat itu ketika Perang Dunia Kedua. Selepas perang dan sehingga kini, rata-rata masyarakat dunia menganggap Nazi dan rejim Hitler adalah manusia paling keji dalam peradaban dunia.

Nazi dianggap anti-Semitik. Penyokongnya digelar anti-Yahudi ataupun anti-Semitik. Sebarang kegiatan yang dilihat menggugat Yahudi digelar anti-Semitik. Akibat propaganda besar-besaran; Hitler dan tenteranya dianggap begitu zalim terhadap Yahudi yang kononnya membunuh Yahudi tidak kira orang tua atau muda. Peristiwa ini sudah terpahat utuh dalam sanubari masyarakat dunia.

Masyarakat dunia ditunjukkan gambar timbunan mayat ketika perang akibat kezaliman Nazi, sebenarnya tertipu kerana hakikat gambar itu adalah mereka yang mati akibat kebuluran dan penyakit berjangkit atau mangsa bedilan bom tentera Amerika dan sekutunya.


Memang benar, tatkala perang dunia kedua, ribuan nyawa menjadi korban perang, penyakit dan sebagainya. Tetapi penghapusan etnik seperti yang didakwa Yahudi adalah satu pembohongan besar. Malangnya sejarah ‘dicipta’ tersebut tidak dibantah. Selain Presiden Iran Mahmoud Ahmadinejad, belum pernah ada tokoh di dunia yang berani secara terang-terang mengatakan keberadaan holocaust hanyalah sekadar mitos.
Di Barat dan Eropah terutamanya, menolak keyakinan keberadaan Holocaust boleh dianggap sebagai ‘anti-semitik’ hinggakan ramai warga Amerika lebih mengenali Holocuast dibanding sejarah penting mereka sendiri seperti peristiwa Pearl Harbour.

Begitu dahsyatnya “sihir” Holocaust, hinggakan barang siapa yang tidak mengakui; (termasuk yang menolak dan mengingkarinya) haruslah berhadapan dengan risiko penjara. Ini termasuklah beberapa ilmuawan penting seperti; Robert Faurisson, Profesor Roger Garaudy (Perancis), David Irving (Inggeris), Ernest Zandel (Kanada), Gatsom Amadeus (Swiss), George Ashley (AS), Dr. Joel Heyward (New Zealand), kesemuanya telah menjalani hukuman atas kebenaran mereka menentang fakta adanya “kebohongan” Holocaust.
Tetapi kini dunia semakin maju, penduduk bumi semakin cerdik dan sentiasa ingin mencari kebenaran dalam setiap fakta. Dengan menggunakan bahan sejarah dan kaedah saintifik maka terbongkarlah kebenaran. Dan lesimpulannya, Holocaust adalah rekaan, satu kisah dongeng Yahudi bagi meraih simpati, melaksanakan agenda sulit, menguasai dunia!

Malah antara alasan besar mereka untuk berpindah beramai-ramai ke Palestin 9(sekarang Israel) menggunakan alasan ini. Mereka juga telah berjaya menuntut ganti rugi berjuta-juta dollar daripada Amerika beasaskan kepada dongeng yang dibina di atas pembohongan.

Punca Dakwaan

Ia sebenarnya berpunca daripada tindakan Hitler yang berjaya membawa Parti Sosialis Kebangsaan menguasai kerajaan dan pada 1933 beliau mula melancarkan gerakan untuk mendesak penduduk yahudi supaya meninggalkan negara itu dan jika perlu secara paksa.Mereka menggubal akta mengenai perkara itu yang menyekat hak Yahudi untuk bekerja dan berniaga. Semua langkah ini diambil selepas kerajaan Hitler ketika itu merasakan ia perlu dilaksanakan bagi menjamin hak penduduk pribumi dan penganut agama lain kerana bangsa ini, menguasai sepenuhnya bidang perundangan, perubatan, media dan ekonomi. Pada 1934, masyarakat Yahudi mengutuk Jerman dan memulaukan negara itu dan menjelang Pernag Dunia Kedua pada 1939, hanya 200,000 Yahudi yang masih menetap di Jerman.


Bukti Pembohongan (i)

Dr. David Irving, seorang pakar sejarah Britain yang mengkhusus dalam kajian Perang Dunia Kedua menegaskan Holocaust adalah mitos. Malah, seorang lagi pakar sejarah Britain, Allan Bullock berkata, Hitler tidak pernah mengarahkan Yahudi dibunuh.
Ia disokong pakar sejarah lain yang menyatakan tiada satu bukti kukuh Nazi melakukan pembersihan etnik seperti yang didakwa sama ada menerusi ribuan dokumen yang dirampas selepas perang atau kenyataan saksi.

Bukti Pembohongan (ii)

Pada Mei 1988, Irwing, membentangkan laporan yang dibuat oleh Fred A Leuchter, seorang pakar rekaan dan peniruan alat membunuh, termasuk bilik gas beracun. Leuchter yang mengkaji dan mengambil sampel dari bilik kem tahanan Auschwitz, Birkenau dan Lublin menegaskan tiada proses menyalurkan gas beracun berlaku.

Malah, apa yang mengejutkan kepada Leuchter, tiada sebarang kesan beracun sianida di kesan dalam sebarang bilik kem terbabit. Kajian juga menyatakan sejenis racun yang didakwa digunakan untuk membunuh Yahudi, Zyklon-B, sebenarnya hanya digunakan untuk membunuh serangga. Ini kerana Zyklon-B meninggalkan kesan yang tidak boleh hilang meskipun selepas beratus tahun dan kajian tidak menemui kesan ketara penggunaan racun itu.

Pada 1991, kerajaan Poland mengulangi ujian ini dalam usaha menyangkal hasil penemuan Leuchter, tetapi mereka juga gagal menemui sebarang bukti peristiwa kejam itu berlaku.
Bukti Pembohongan (iii)

Kewibawaan mengenai dewan bunuh ini juga amat palsu. Kajian menunjukkan bilik ini hanya sekadar bilik biasa yang tidak kedap udara dan mempunyai ruang udara yang agak besar di lantai dan bawah pintu. Jika benar Jerman menyalurkan gas dibilik terbabit, pasti racun ini turut mematikan tentera. Selain itu tiada peralatan lain bagi melakukan proses itu ditemui.

Meskipun dakwaan enam juta orang mati akibat gas beracun, tiada satu pun mayat yang dihimpunkan selepas perang sama ada di kubur besar atau reput di tepi kem tahanan, dijalankan bedah siasat bagi membuktikanpunca sebenar kematian mereka.

Kebanyakan mangsa yang maut itu adalah rakyat Jerman dan hanya segelintir Yahudi.
Malah, kajian juga membuktikan, tentera Jerman memerlukan masa 68 tahun untuk menyumbat tahanan dalam bilik beracun seperti di Auschwitz, bagi membunuh enam juta Yahudi!


Bukti Pembohongan (iv)

Menurut pakar sejarah, Diari Anne Frank juga palsu kerana sebahagian daripada diari itu ditulis menggunakan pena mata bola. Pen seperti itu belum lagi wujud pada zaman itu.

Bukti Pembohongan (v)

Seorang rakyat Perancis yang terselamat daripada kem Nazi ini, Paul Rassinier dalam bukunya Le Mesonge d’Ulysse (Pembohongan di Ulysse) pada 1949 serta buku Le Drame des Juifs Europeens (Drama Yahudi Eropah) pada 1964, menegaskan beliau tidak pernah melihat sebarang bukti Yahudi dibunuh beramai-ramai dalam bilik beracun.


Sementara itu, dalam buku tulisan profesor Universiti Northwestern, Amerika bertajuk The Hoax of The Twentieth Century, Dr. Arthur Butz, menegaskan meskipun ramai juga Yahudi yang dibunuh oleh Nazi, mereka bukan menjadi mangsa pembersihan etnik dan pembunuhan beramai-ramai.

Butz berkata, setengah juta mati dalam kem tahanan Nazi ketika Perang Dunia Kedua tetapi sejumlah kecil daripada mereka Yahudi! Dan bukti ini diperkukuhkan oleh badan bebas yang ditubuhkan di Costa Mesa, California pada 1979 dan dikenali sebagai Institut Kajian Semula Sejarah (IHR).

Bukti Pembohongan (vi)

Seorang sejarawan Yahudi, David Cole yang melawati Auschwitz pada lewat 1992. Dalam lawatannya itu beliau merakam temu ramah dengan Ketua Kurator Muzium Hlocaust di kem itu, Dr. Fransiszek Piper.
Dalam temuramah itu, Piper mengakui bahawa bilik gas beracun yang ditunjukkan di kem itu untuk tatapan berjuta pelancong dunia, sebenarnya diubah suai oleh tentera Russia selepas perang. Berikutan itu, Cole menegaskan, kenyataan Piper ini membuktikan kenyataan Irwing.

Bukti Pembohongan (vii)

Dalam sebuah perbicaraan, Ketua Mahkamah Agung menyatakan Perbicaraan Nurmberg yang ditubuhkan bagi membicarakan pesalah jenayah perang Jerman sebenarnya adalah usaha peringkat menghancurkan Jerman.

Pesalah jenayah peran Nazi pada perbicaraan itu yang sebelum ini menjadi Pemerintah Aushwitz, Rudolf Hess, juga menyatakan beliau didera dan diugut untuk membuat pengakuan bahawa kem itu, membunuh dua juta Yahudi di dewan bunuh beracun berkenaan.

Ksimpulan

Jelaslah bahawa kisah Holocaust sebenarnya beasaskan kepada dongeng yang dibina di atas pembohongan, tokok tambah, dan rekaan penyedap cerita.

Seorang Yahudi, Jacobo Timerman dalam bukunya The Longest War menyatakan: ‘Holocaust ini adalah satu perniagaan yang menguntungkan”. Menurutnya perkataan Holocaust ini berasal dari bahasa Hebrew iaitu Shoah dan katanya lagi: “Tiada perniagaan lain yang sama seperti Holocaust!”.


sumber saya ambil dari rujukan buku seperti yang tertera di awal entri sekian..

 

13 ulasan:

  1. bukti perbohongan ke-4 tu simple tapi sangat mudah difahami.jelas lagi terang yahudi mereka reka tentang kekejaman yang berlaku pada mereka..nice sharing..love it.keep it!tq

    ENTRI TERBARU: Tonton TV1,TV2,TV3 di FB,TERSEREMPAK NUFFNANG DAPAT 3 BE free, UGUT RM5000 tutup Rahsia Hamil

    BalasPadam
  2. sangat penuh dengah info dan bukti...terima kasih kerana sudi berkongsi...

    BalasPadam
  3. terima kasih ridz kerana usaha nie...... jenuh buat search tentu ......kita kena ingat peringatan Allah bahawa puak2 nie tidak akan berhenti selagi kita tidak menurut mereka

    BalasPadam
  4. hurm.....best2 pasnih cuba selidik plak sape hitler yg sebenar nye dan pengikut hitler ade yg beragama islam betul ke....tolong lah yerk

    BalasPadam
  5. saya ada persoalan ni sebab apa yang menarik bagi saya adalah pembohongan ke-4 tu macam tak logik la pulak. pena mata bola sudah pun wujud pada zaman winston churchill gimana pula zaman hitler belum wujud lagi ye?

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama..Zaman tu ball pen merupakan teknologi baru. Sudah tentu bukan sebarang org boleh gunakannya kerana masih mahal.Jadi tak logik kalau Anne Frank dalam kesulitan zaman perang mampu memiliki ball pen.1940 ball pen mula dijual di Argentina bukan di Jerman. Kesimpulannya mesti ada tangan ghaib yang berpengaruh mengada-adakan diary Anne Frank untuk memburukkan lagi NAZI

    BalasPadam
  7. kalu pikir secara logik buat apa hitler nak kumpul yahudi lepas tu bunuh perlahan2, tembak terus kan senang

    BalasPadam
  8. ler lampi.. dah kata tajuk entri bukti pembohongan holocoust

    BalasPadam
  9. Ni lagi satu. kalau betul jerman buat ni semua, awat org islam dan rakyat palestin yang jadi mangsa?

    BalasPadam
  10. sgt berinfomasi..tq kpd penulis.. Holocaust hadiah bsr buat yahudi latnatullah utk dpt kn simpati dunia n mjlnkn agenda mereka.. Kini rakyat palestin jd mangsa kekejaman mereka n xmustahil sluruh umat islam ddunia akan tkena tempiasnye.. moga Allah s.w.t mlindungi sluruh umat islam dr sgale bencana n dakyah yahudi..Aaminnn.. same2 lah kte bsatu ati dlm mnegakkan islam..

    BalasPadam
  11. Sangat2 menarik. Tak pernah jemu baca artikel2 ni. :)

    BalasPadam
  12. Cube search kat google pastu tulis Hitler masuk Islam dan meninggal di Indonesia and search rahsia Nazi yang disembunyi,,,kat situ ader gmbar tentera Nazi tengah solat berjemaah dan juga gmbar Hitler brsama Syeikh Amin Al-Husainiy

    BalasPadam

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai