iklan baris

Rahsia Besar di Sebalik Tarikh 1 Mei

Salam sejahtera dan salam hormat buat semua pembaca dan pengunjung blog redzuan-ridz. firstly terima kasih kepada anda semua yang sudi kerap melawati blog ini sambil membaca kupasan entri-entri yang bermanfaat dan membuka minda kita bersama. untuk entri kali ini saya ingin kongsikan rahsia di sebalik tarikh 1 Mei. Walaupun tarikh 1 Mei  telah berlalu. saya pasti ramai antara kita menyangka bahawa 1 Mei itu hanya tarikh bagi cuti hari pekerja atau hari buruh di seluruh dunia. Namun sebenarnya disebalik dari tarikh hari pekerja yang jatuh pada 1 Mei terdapat beberapa rahsia dan peristiwa besar yang terjadi pada tarikh tersebut dan saya yakin ramai antara kita sendiri mungkin tidak menyedarinya dan bakal terkejut dengan pendedahan peristiwa disebalik 1 Mei.


Peristiwa 1: Sempena Hari Penubuhan Illuminati




Tarikh 1 Mei sebenarnya adalah diambil sempena tarikh penubuhan gerakan Yahudi bawah tanah terbesar di dunia iaitu lluminati. Gerakan rahsia ini ditubuhkan pada 1 Mei 1776 oleh seorang pensyarah undang-undang berketurunan Yahudi iaitu Prof. Adam Weishaupt.

Apakah Illuminati ?
Sedikit info  mengenai illuminati ,Perkataan iluminati amat terkenal dikalangan peminat-peminat konspirasi Yahudi. Keseluruhan umat Islam percaya bahawa Illuminati adalah gerakan rahsia yang ditaja oleh Dajjal melalui agennya iaitu Adam Weishaupt.
Semenjak penubuhannya lebih 300 tahun dahulu, ianya kini memberi kesan yang besar kepada seluruh negara dunia. Hampir kesemua pemimpin-pemimpin negara Eropah disyaki menjadi ahli iluminati

Illuminati juga bertanggungjawab dalam merancang dan mencetuskan revolusi Perancis, Amerika, Rusia dan revolusi-revolusi lain. Selain itu, ia juga bertanggungjawab terhadap perancangan mencetuskan Perang Dunia Pertama dan Perang Dunia Kedua. Pelan strategik untuk mencetuskan Perang Dunia Ketiga pula sudah pun siap awal tahun 1900 dahulu.


Peristiwa 2 : Sempena Hari Kesyaitanan Sedunia




Tarikh 1 Mei juga adalah tarikh bagi menyambut Hari Kesyaitanan yang digelar sebagai Beltane Day atau Walpurgis Night. Pada tarikh ini, pengamal-pengamal ajaran penyembahan syaitan akan berkumpul dan melakukan pelbagai upacara berkaitan.

Sebenarnya upacara tu berlangsung selama 13 hari tetapi berakhir pada hari kemuncak penyembahan iaitu 1hb Mei. Pada hari kemuncak ini (1 Mei), pengorbanan nyawa manusia perlu dilakukan bagi memenuhi amalan ritual penganut ajaran syaitan. Sehingga kini, Beltane Day tetap diteruskan di seluruh dunia tanpa sebarang sekatan dari pihak berkuasa mana-mana negara

Peristiwa  3 : Lahirnya Grand Master Freemason Dari Keluarga Rockefeller


Pada 1 May 1912, anak ke-3 John D. Rockfeller iaitu Withrop Rockefeller dilahirkan. Memandangkan beliau lahir dalam keluarga raja minyak dunia maka tiada masalah baginya untuk meneruskan kelangsungan hidup dan memartabatkan gagasan Illuminati.
Namun Withrop seperti juga abangnya minat akan pertumpahan darah dan peperangan. Maka tidak hairanlah beliau menyertai Perang Dunia Kedua semasa bersama Divison Tentera Ke-77, ini amat menghairankan kerana beliau sudah pun billionaire ketika itu.Pada 1962, Withrop mula menyertai politik secara serius dengan parti Republikan dan juga menganggotai gerakan Freemason sebagai salah seorangGrand Master Lodge.
Memandangkan beliau seorang Yahudi sejati maka baka warisan homoseks zaman Nabi Lut tetap mengalir segar. Kecenderungan hubungan sejenisnya ini terbongkar selepas bercerai dengan isterinya. Selepas itu beliau telah berkahwin dengan seorang lelaki gay berkulit hitam dan menetap di Arkansas.


Peristiwa  4 : George Bush Mengisytiharkan Operasi Ketenteraan Ke Atas Iraq Tamat Serta-Merta
Tepat jam 6.27 petang, George Bush telah mengisytiharkan tamatnya operasi ketenteraan ke ata Iraq secara rasmi. Pengmuman itu dibuat di tugu Abraham Lincoln, San Diego, California. Beliau menyimpulkan bahawa operasi itu sebagai berjaya. Tidak tahu pula kejayaan dari segi apa.
Jika menurut laporan-laporan akhbar, kejayaan itu dinilai dari segi kemampuan pihak Amerika menguasai telaga-telaga minyak Iraq. Ya, itu mungkin sebabnya, tetapi blog ini (dajjal.wordpress.com) lebih cenderung untuk mengatakan ia lebih kepada operasi mencari kelibat Imam Mahdi.

Peristiwa  5 : Hari Pelancaran Disney’s Hollywood Studio
Dengan tertubuhnya Disney Hollywood Studio (DHS), maka bermulalah era kartun digital yang lebih berkuasa dan berkesan dalam merasuk pemikiran kanak-kanak.Pada hari pelancaran tersebut, CEO Disney Hollywood Studio itu mengatakan dalam ucapannya,
“The World you have entered was created by The Walt Disney Company and is dedicated to Hollywood-not a place on a map, but a state of mind that exists wherever people dream and wonder and imagine, a place where illusion and reality are fused by technological magic. We welcome you to a Hollywood that never was-and always will be”-Michael Eisner, May 1, 1989
Kata-kata Eisner memang menjadi kenyataan apabila banyak filem-filem animasi keluaran DHS adalah berunsurkan penyembahan syaitan, homoseksual, pembunuhan dan peperangan yang cuba diterapkan dalam minda kanak-kanak. yang ini anda boleh tengok siri the arrival..saya lupa iri keberapa..Sesetengah penyelidik konspirasi Yahudi mengatakan penubuhan DHS adalah penubuhan organisasi syaitan ke-2 selepas penubuhan Illuminati pada 1776.


Peristiwa  6 : Sempena Sambutan Hari Memperingati Holocaust
Pada tahun  (2008), hari memperingati Holocaust yang disambut secara tahunan oleh masyarakat Yahudi jatuh pada 1 Mei. Hari tersebut sebenarnya disambut mengikut kalendar Hebrew yang mana perayaan akan dikira pada hari ke-27 bulan Nissan. ( bulan yahudi)
Tarikh perayaan Holocaust berubah dari tahun ke tahun jika mengikut kalendar gregorian (masihi), sepertimana juga Hari Raya Puasa akan sentiasa berubah jika mengikut kalendar barat.Pada tarikh Holocaust tahun ini, ianya berlaku serentak dengan pengumuman Universiti Rockefeller tentang jurnal-jurnal rahsia mereka. Tidak tahulah apa muslihat dajjal disebalik itu, hanya Allah yang mengetahui.


Peristiwa 7 : Pengumuman Kematian Osama Bin Laden

jika anda masih ingat lagi, berita paling mengejutkan dan menggemparkan masyarakat dunia adalah berita mengenai kematian Osama bin Laden yang telah diumumkan sendiri oleh Barrack Obama. Namun paling mengejutkan saya sendiri adalah, apabila saya membelek kembali entri terdahulu untuk update tambahan info mengenai entri biografi  Osama. tarikh kematian Osama sebenarnya jatuh pada 1 Mei . Namun 2 persoalan yang bermain dibenak fikiran saya sendiri , Adakah kematian Osama bin Laden  pada 1 Mei merupakan 1 lagi catatan konsprasi jahat dari yahudi laknatullah untuk new world orders ? yang keduanya mungkinkah telah tiba masanya bagi Iluminati dan agen-agen laknatullah mematikan watak Osama Laden yang sebenarnya Osama langsung tidak wujud dan hanya sekadar satu karakter yang dicipta sebagai memenuhi perancangan jahat dalam menghancurkan islam ?

Namun apa yang menarik disini , sememangnya Osama bukanlah satu watak yang dicipta oleh Amerika dan sekutu yahudi laknatullah kerana Osama sememangnya wujud. dan anda boleh membaca entri saya terdahulu mengenai biografi Osama dan kupasan saya berdasarkan rujukan 3 buah buku dengan bukti-bukti dengan KLIK SINI. Maka disini yang mencetuskan satu persoalan utama adalah , mengapakah dengan secara tiba-tiba Amerika mengumumkan kematian Osama dan tarikhnya pula jatuh pada 1 Mei dan jika kita kaitkan dan melihat lebih secara analitikal jelas  segala penubuhan gerakan, peristiwa dan konspirasi dari dajjal,  berlaku pada 1 Mei . kemungkinan kematian Osama ini pada hemat saya satu dari agenda konspirasi yahudi laknatullah.


updated  tambahan info :  Dalam kepercayaan pagan, 1 Mei adalah hari matahari dan bintang, atau dipanggil sebagai Sirius. 1 Mei juga diyakini sebagai hari paling suci di dunia sihir Barat. Dalam kepercayaan Yahudi, 1 Mei adalah hari libur suci yang kedua. Pada 1 Mei diyakini banyak sekali kejadian dan peristiwa yang diperintahkan dan direncanakan oleh Illuminati dalam pelbagai kejadian besar di dunia

Kesimpulannya :
Pandangan peribadi dan rumusan saya.  semua hari yang diciptakan Allah SWT adalah baik, tetapi apa yang  saya kongsikan di sini ialah kemungkinan adanya usaha-usaha secara halus yang dirancang agen-agen laknatullah  untuk membawa seluruh manusia termasuk umat islam untuk memperingati tarihk tersebut, sebagai satu hari yang dapat bersenang- senang dan tertunggu-tunggu hari ini.  dan persoalan yang bermain difikiran saya kenapakah tarikh 1 Mei banyak peristiwa yang terkait dengan agenda jahat para laknatullah yang ingin menjahanamkan islam dipilih ? Adakah ianya satu kebetulan atau adakah ada 1 konspirasi dari pihak-pihak laknatullah ini sehingga tarikh 1 Mei ini begitu istimewa sekali ? anda ada sebarang pandangan dan jawapan untuk persoalan saya. kongsikanlah di ruangan komen dibawah.

6 ulasan:

  1. catatan Riz itu sepatutnya menginsaf kita... banyak jeragang dapat lombong dari situ cuma nak sebut 2 perkara sahaja
    1.Segala sumber kekayaan yang mereka perolehi diurus dengan teratur dan sebahagiannya sudah pasti disalurkan kepada perjuagan puaknya sejagat sebagai satu kewajipan tidak boleh mungkar
    2. Segala saluran yang ada termasuk tipu helah hendaklah diguna untuk mencapai maksud mereka dan puak2 yang sama waktu dengan mereka
    Riz, teruskan research jangan terkilan kalau orang tak pandang yang penting menyumbang....

    BalasPadam
  2. KITA UMAT MELAYU SELALU MENGIKUT RESMI LALANG, DI MANA ARAH ANGIN BERTIUP DISITU DIA MELENTOK... JUGA RESMI PADI...MAKIN LAMA MAKIN TUNDUK SEBAB MAKIN BERAT PADI YANG MAKIN MEMBESAR...PENTINGKAN DIRI SENDIRI...

    BalasPadam
  3. saya tak terkejut sangat dng info ini kerana saya memang mempercayai sejak dulu lagi teori2 konspirasi Dajjal yang saya rasakan logik. Sebabnya Nabi Muhamad SAW sendiri berkata apa yg paling merisaukannya pada umat akhir zaman ialah tipu daya Dajjal. Jika Nabi sangat risau ini bermakna kita makhluk yg imannya senipis bawang ini belum tentu mampu menolak tipu daya Dajjal. Di akhir zaman Dajjal datang seperti penyelamat demi mengaburi manusia dan kemunculannya yang terang-terangan nanti akan mempamirkan rupanya yang sebenar.Masa itulah nanti kita akan tahu rahsia Al Quran bercerita mengenai Ashabul Kahfi..kerana 'the black parade' akan muncul dan ketika itu hanya orang yang benar2 beriman yang akan memisahkan diri dari black parade ini.black parade ini merupakan perarakkan manusia berkumpul mengikut Dajjal yang ketika itu menjelmakan neraka dan syurga ciptaanya.

    BalasPadam
  4. bagus untuk maklumat umat islam

    BalasPadam

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai