iklan baris

Padah Parking Kereta Sebarangan


Gambar Lawak  | Padah Parking Kereta Sebarangan


Salam sejahtera dan salam pembuka kata buat semua pembaca  blog redzuan-ridz,  actually agak lama blog redzuan-ridz ni tak berupdate, almost 2 minggu  tiada entri baru kerana kekangan masa,  lagipun  ni baru je start cuti semester.  sibuk mencari kerja part time. lagipun minggu lepas busy tolong lecterur wat research ckit pasal gelagat pengundi melayu dalam politik. dalam 4 hari alhamdilah lecterur bayar RM600. tu yang lama blog ni tak berupdate sebab tak de masa. so entri kali ni santai je. berbeza dengan entri sebelum ni yang agak berat pengisiannya 


Orait, saya  nak kongsikan dengan anda semua dengan sekeping gambar yang saya dapat dari seseorang yang telah emailkan pada saya.Kepada mereka yang suka parking kereta sebarangan tanpa menghiraukan orang lain a.k.a pentingkan diri sendiri tengokla gambar kat bawah ni ye :)


III
IiI
III
III
III
III
III
III
III
III
III
III
VVVVV
VVV
VV
V



Inilah padahnya parking kereta sebarangan. hahahaha. moral of story , janganlah parking kereta sebarangan, janganlah pentingkan diri sendiri. apa-apa pun owner kereta ni patut rasa bersyukur, sebab kira da baikla kena tampal dengan kertas tertera NO PARKING kat kereta dia , nasib tak dihentaknya kereta ni dengan batu kasi pecah ke kemek, disimbah dengan minyak petrol ke minyak tanah ke kena bakor.


p/s : first time aku tengok tergelak jgak. tapi yang tak boleh tahan tu. aku terfikir  1  perkara, ada jgak orang yang  tengah bengang dengan penuh  rajin dan semangat yang kental tepek kertas yang tertera NO PARKING . bukan 1 keping tapi tampal 1 kereta tuuu. hahahahaha. kalau aku, aku da bako dah..


7 ulasan:

  1. lenkali parking bg btol. xpsl2 dpt lipstick kt seluruh tubuh. hehe

    BalasPadam
  2. kalau org parking kt depan umah,nk buat cmni gak lah..hehe ^^

    BalasPadam
  3. perghhhh... sadis seh

    xde kesian hah!

    BalasPadam
  4. gua ada gak rasa nak letak kat kete cmni kau time kat kolej...hahahaha..

    BalasPadam
  5. haha. memang sadis la bro.

    kasi pemandu terbeliak mata

    BalasPadam
  6. Ada dlu kreta akak sy kna bg srt amarn jgn parking kreta kt tmpt yg minah tu duk parking kreta dia..uda la rmh flat xda tulis nm dia je ble parking kt ctu ble plak dia g warning org..nsb akak sy tu ok..tp bile minah tu p parking kreta dia tmpt len(sbb pking da pnuh),dia pn kna warning daaa..mbebel2 ktorg nmpk dr jauh..wkwkwk..

    BalasPadam

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai