( PAKEJ SUPER ADS ) KLIK SINI UNTUK BERIKLAN

TOPIK : 5 CARA MENGENALI LELAKI GAY ( HOMOSEKSUAL)

Salam pembuka kata, orait sebnarnya aku masih lagi dalam mood kemalasan untuk taip, tapi dikala aku sedang mengelamun melayan lagu sentimental, tetiba aku terfirkirkan 1 topik yang sangat menarik untuk aku jadikan entri kali ini. well, seperti yg korang dapat baca sendri kat tajuk  entri diatas, dengan rasa tanggungjawab  sosial,

aku ingin kongsikan 5 cara mengenali Lelaki gay atau dalam term saintifiknya homoseksual. sedikit info dr bacaan aku, word 'homoseksual' berasal dari perkataan Yunani yang membawa maksud "homo" bererti  sama dan 'sex' bererti  jantina , maka ianya bermakud sama jantina.


Pengalaman aku 17 tahun bersekolah di boy school (St.John Institution) telah banyak mmberi aku info dan pengalaman  berdasarkan pengamatan aku untuk mengenali ciri spesies manusia songsang ini.Golongan laknatullah ini telah wujud sejak zaman Nabi Luth lagi. dan golongan ni merupakan kaum Nabi Luth dan akhirnya telah dibinasakan Allah s.w.t.


mungkin isu berkaitan homoseksual ni 1 isu yang kurang mnjadi topik utama dalam masayrakat kita dan agak sedikit sensitif untuk dibincangkan secara terbuka. namun sebenarnya golongan ini sgt merbahaya dari pondan!!! sebabnya kerana golongan songsang ini mampu bertndak lebih ganas dan lebih sadis demi melunaskan nafsu songsang mereka. dan untuk pengetahuan anda semua peningkatan dalam jangkitan Wabak AIDS didunia ini disumbangkan oleh golongan gay!!



gambar sebagai 1 gmbaran shj .


aku akan kongsikan tips untuk korang mengenalpasti lelaki berjiwa songsang ini.. Perkongsian ini  hanya sebagai 1 panduan. dibawah ni 5 cara yang boleh anda boleh gunakan sebagai panduan mengenali golongan songsang ini. dan penting utk kita mengenali ciri lelaki songsang ini khususnya lelaki dan wanita amnya.



1)  seringkali tanpa segan memuji kehandsoman lelaki lain .

ini yang aku nak higlightkan , jika anda mengenali seseorang lelaki itu atau mmpunyai rakan-rakan lelaki , dan mereka seringkali suka memuji lelaki lain . awas korang ptut berjaga-jaga. mungkin korang kurang sedar dan anggap ini normal , tp sebenarnya ini adalah sesuatu yg tidak normal bila seorang lelaki itu sering memuji paras rupa lelaki lain dengan nada  seperti terpesona. cuba perhatikan dari segi nadanya dan refleksi tubuh mereka. selalunya jika mereka ni gay cara pujian dan refleks tubuh  mereka adalah seragam. Bila mereka memuji pula nada pujian mereka seperti mereka sedang terpukau dek paras rupa lelaki lain.



2)seringkali suka menyentuh dan memegang atau mencuit lelaki dibahagian sensitif.

mungkin ramai antara korang tak perasan dan mengganggap ini adalh normal. tapi sebenarnya lelaki jenis ini korang perlulah beware dengan tindak tanduk mereka. sangat aneh jika seseorang lelaki normal itu mempunyai 'habit' menyentuh dan mencuit lelaki dibhgaian sensitif. bahagian sensitif ni antara pinggang ke bawah. kalau korang jumpa dan mempunyai rakan habit mcm ni cuba la berjaga-jaga.



3)sukar untuk memuji dan mengagumi sesorang wanita.

yes inilah cara paling mudah untuk korang semua traced sama ada lelaki itu mempunyai jiwa ke arah songsang. seorang lelaki yang normal pasti akan memuji dan mengagumi seseorang wanita. pujian itu tidak hanya dari segi ungkapan tp mungkin juga darisegi reaksi. itu adalah lumrah ciptaan allah sifat yang dikurniakan kepada seorang insan bergelar lelaki yang normal. dan adalah tidak normal dan bertentangan fitrah kejadian lelaki jika seorag lelaki itu langsung tidak mengagumi seorang wanita dan tidak tertarik untuk melafazkan kata pujian terhadap wanita diminati. so kalau mereka cuma  langsung tidak mmpunyai respon dan reaksi terhadap mana-mana wanita., so beware dan ini 1 dari tanda mereka mungkin berjiwa songsang.



4) seringkali suka memerhatikan lelaki dengan pandangan yang menusuk.

well  kadang-kadang kita  tak perasan tentang ni. aku bagi  1 situasi supaya korang jelas apa yang aku cuba sampaikan, orait contoh macam ni, ok katakan si polan ni keluar melepak di restoran. and then dtg seorang lelaki lain melepakkan diri di restoran tersebut. so si polan itu akan memerhatikan lelaki tersebut dlm pndangan seperti dia telah tertawan. dan paling snang nk traced , jika si polan itu memerhati seorang lelaki itu dalam tempoh wktu yg lama secara berterusan tnpa mengalihkan pandangannya. sangat tidak lumrah bagi lelaki yang memandang seorang lelaki lain dengan penuh kejiwaan dan rasa terpesona.



5) cuba mendapatkan perhatian dimata lelaki yang dia minati.

well, aku tau korang msti pelikkan dan mungkin ada yang rsa wonder dengn point ini. tp inilah realitinya. bukan wanita je yang akan cuba menarik perhatian si lelaki. tetapi lelaki berjiwa songsang ni pun akan melakukan tindakan sama untuk mendapatkan perhatian dr lelaki yang dia suka dan dia minati. 1 contoh situasi yang boleh aku relate kan agar korang jelas, katakan si polan itu meminati sorag lelaki lain, cuba perhatikan drsegipostur dan bahasa tubuhnya. apa yang cuba aku maksudkan disini, mereka ini akan cuba melakukan aksi sesuatu yang dpt mengalihkan pandangan lelaki yang dminati nya agar melihat mereka.


p/s: segala tips yang aku kongsikan ini adalah pandangan penulis iaitu aku sendri dan hasil pengamatan aku terhadap golongn ini  selama aku bersekolah di boy school dan juga di alam Universiti.  dan aku dengan bangganya nak bgtau kat korang semua aku bukan seorang gay, dan aku mempunyai persaan dan hati kepada seorang wanita :) klau korang ada sebrang pandangan atau tmbahan sila lah ye kongsikan di kotak komen dibawah.
(PAKEJ STYLEZ ADS)klik sini untuk beriklan

187 ulasan:

  1. tak terfikir lak buat entri ni..hahaha...
    apa apa pun.. thanks nice info..
    nnti aku check ciri ciri tu pada kawan kawan aku..hahaha *jahat* betul aku ni!!

    BalasPadam
  2. ooooohhhh macam ni rupanya perangai /tabiat golongan gay!! baru hunny tau.. patut punnnnn.. hmmmm.. takpe... nanti hunny sound... tapi kdg2 golongan ni pun xnk ngaku yg sebenarnya dia gay.. macamne pulak nak tau dr segi penampilan? or cara cakap dia??

    BalasPadam
  3. @Hannan Al-Qudsey emm kalau bab ni kalu cik hunnya nk tau lebih lnjut sy boleh buat 1 entri lain bab ni.. kalau dr segi penampilan majoriti lelaki gay ni terdiri dr mereka yang macho. dr segi ungkpan plak mereka yang gay ni pandai plessing ayat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mcm mne nk elkkan dri erk??klau contoh sy xtau die gay tp sy prgi tdor rumahnye..tbe2 die tnjukn dri die yg sbnar..bgaimna nk elakkn dri tnpe die syak yg kte xleh trme cre die..

      Padam
    2. Nak tahu cam mana? Buka minda dan belajar pasal diorang.Las-las,tengok diorang ni lebih kurang jer macam heteroseksual.

      Padam
  4. thanks for the info.....pasni kene hati2 cari boyfie..hehe

    BalasPadam
  5. gay is ironic

    they hate female so much but they didn't realise that they look so much like women

    lol

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lol.
      They don't hate female,nor anti female.They find men sexy like women.
      And also,appearance not 100% accurate,some gays may dress like cisgendered men.

      Padam
  6. @eszol raar bro, what i know and from my reading about gay,gay not hate woman but gay actully dont have sense of love with women.

    BalasPadam
  7. banyak kali gak perasaan sinptom2 ni kat orang lelaki,, risau gak aku jadinye bile dok sebelah or lalu sebelah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. pa benar km ska ma sesama jenis ?......

      Padam
    2. menurut mu...?

      Padam
    3. truk lar!!!!ak ad kwn mcm ni..mcm mne nk ubah die ataupn nk jauhkn dry drpd die tnpe die syak ap2??

      Padam
  8. @Fariq mmg bahaya bro, kena jaga2 jugak, tkut2 nnti silap hari bulan ko menjadi korban jantan-jantan laknatullah ni.

    BalasPadam
  9. seram... seram..... serammmmmmmm! haha

    BalasPadam
  10. assalam redzuan-ridz...mmg bgs info nie...hu3.baru ku tahu...aku biasa ikut gerak hati jer...rase org tuu pelik semcam aku x dekat dh laa lepas tuu...

    BalasPadam
  11. huhuhu.. ila kongsi info kt fb nyew..skrg dh d publish... minta maaf klu x ske..

    BalasPadam
  12. http://www.facebook.com/profile.php?id=100000528565655

    BalasPadam
  13. uishh geli man den dengan makhluk macam ni..i'm woman and i'm okay.. ;p

    BalasPadam
  14. huehhh. aku pernah nampak ciri ciri nie depan mate. =p kelakar pon ade. hehe

    BalasPadam
  15. hahaha . entry yang ganas .. :)
    ehem2 , bro redzuan comel la ~~ hahahaha
    apa pulak pandangan bro kat gua ? hahaa

    BalasPadam
  16. @Abdul Fariqueko nk kena side kick ke nk goda2 aku. wahahaha.cara puji2 aku pun xdelangsung ciri yang ko ni gay wakakaak

    BalasPadam
  17. Huuu..takot betul gay ni..My encik gula hati pon kena goda dgn gay..mintak dijauhkan..amin

    BalasPadam
    Balasan
    1. alah.. Gay pun ada taste. Kalau kamu tak hensem, jgn harap lah Gay nak goda awak..haha

      Padam
  18. wahh !! buntan gmate bace niey ..
    ahak .. first time tau niey :p

    BalasPadam
  19. hoho..nice info..berhati-hati d jalan raya selepas ini! haha..

    BalasPadam
  20. semoga kita semua tidak sebegitu...

    BalasPadam
  21. nice en3...anyway da follow..jgn lupe follow saye k....nice info bro

    BalasPadam
  22. haha.. ayat memang xleh blah.. tp point no 4 memang ak susah nk bezakan.. ;p

    BalasPadam
  23. adeh.. ciri yg pertama ade jek pada shayer.. haha. bhye2.. 4 lg tnggal.. zass

    BalasPadam
  24. @dansa shayer member ko ke bro > jaga2 bro bahaya tu, silap ko jd korban, naya je. smpai ke tua ko sewel nnti bila teruna ko dirampas jantan gay. wahahahaha

    BalasPadam
  25. seringkali tanpa segan memuji kehandsoman lelaki lain . derm, aku biase jer puji.haha

    BalasPadam
  26. @Abdul Farique haha... ni gay atau nak mengampu.. hahahhaa

    BalasPadam
  27. point no. 2 paling tak buleh blah.. erk..
    kalau jadi kat gua maw kena tampo je.. he

    BalasPadam
  28. pergh gwa dah cuak dahh.
    igt lu gay la tadik. grr! HAHAHAA.

    BalasPadam
  29. @cik yuz

    betul tu cik yuz..jgn lah kaum hawa ni tersalah pilih..merana nnti..

    BalasPadam
  30. @AISHA INANI erkk.. tergamakn ko saspek aku gay, huhuhuhu. aku maskulin ok . ngee~~

    BalasPadam
  31. lega kat statement bawah sekali. ingatkan nak cerita pengalaman jadi gay. opss.. sorry..hehheee

    BalasPadam
  32. laki gay n biseksual? takutnye.. xnak knal lgsung ngan orang camtu!

    BalasPadam
    Balasan
    1. tk smestinye lelaki gay nye cm tue..tk baik ckp org cm tue tw..spatutnye kta harus beri dorg sokongan yg baik spaya mereka akan lebih berusaha agar mereka dpt berubah..

      Padam
  33. eewww... lau perempuan lesbian pula? nak juga tahu... hehe

    BalasPadam
  34. eeiiii.... xmo aq ngn gay nie...

    BalasPadam
  35. saya ada kwn gay..
    mmg betul semua di atas tu..:p
    dia suka usha mamat hensem2 je..especially yg ada bdn.

    BalasPadam
    Balasan
    1. siape namexe?.......

      Padam
  36. @elieynzkalau perempuan lesbian pulak eh ? lebih kurang sama kot ciri dia seperti yang saya senaraikan kat atas ni untuk lelaki

    BalasPadam
  37. apa la nak jadi dunia skunk nie...
    sam2 pon jadi...
    bukan ke tuhan dah tentukan pasangan bg lelaki adalah wanita...wanita untuk lelaki,..
    bknnyer same2

    BalasPadam
  38. huhu.. aq sayang pada setiap wanita.. ngee~ aq pernah kena juga mengorat dgn laki nie.. haha

    Tips Menghilangkan Rasa Takut Tengok Cerita Hantu

    BalasPadam
  39. ni lag tande nyer dunia dah nak kiamat..........
    so,, banyak2 kanlah amal ibadat & to the boys out there,, jauhilah golongan ni n jangan sampai terjerumus dalam dunia ke'gay'an sudda..

    BalasPadam
  40. thanks for the info bro... gay ker, lesbo ker... AAK... yang penting aku tak macam tu... maseh lg kenal halal haram... dosa & pahale...

    yang penting amal ibadat serta ilmu yang bermanfaat yang seharusnya dijaga dan wajib dikongsikan bersama...

    BalasPadam
  41. tenx bg sy knl individu dr golongan nabi luth neyh...yang paling x bleyh bla kwn bek aku adalah gay...tapi yg plg skt adalah aku terjatuh cinta sama dia...cam ne aku nak ubah dia??

    BalasPadam
  42. Neck or nothing.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mcm mana nak tolak, dah perasaan hanya ada pada lelaki aje

      Padam
  43. haha. hampa sebok sebut pasai Gay. tp hampa lupa sebut jantan yg main perempuan n lelaki(bisexual). yg paling bahaya golongan ni la sbb sbb hampa pyh nk cam.. laki org pon main jantan. jgn xtau zmn la ni. i berani ckp sbb i pon gay n pernah main dgn laki org...

    BalasPadam
  44. wow amazing..
    korang malaysia semua.
    saye nak tman dari malysia.
    kern btul bahasa .
    dkorang .. malaysia is very good 08972115990. sms awak lu.

    BalasPadam
  45. euwhhh...ada dak lelaki 1 kuliah aku dlu suke peluk2 dpan public..euwwwhhhhh=p

    BalasPadam
  46. golongan homo mudah berkawan dan lebih cerdik dari golongan lelaki normal....lelaki normal tak seperti golongan gay banyak keistimewaan yang ada pada mereka cuba menegnali mereka dari dalam bukanya dari luaran...terima kasih....

    BalasPadam
  47. memang dasyat la kan zaman sekarang ni tak tau la apa nak jadi dengan laki laki zaman skarang..(heshx5)

    BalasPadam
  48. Hanya ingin memaklumkan...'wabak' ni sebenarnya dah merebak teruk..ia menyerang smua golongan/peringkat..ustaz,askar,polis,abang2 yg suka pergi gym pun ada wabak nie...golongan yg sudah berkahwin yg mempunyai anak pun ada...mlah ada ustaz yg baru brkahwin masih brhubung dgn psngn songsangnya..,dan yup,aku tulis melalui pengalaman dan sumber trus dr org2 yg terlibat dan terkena samaada mnjadi mangsa atau pemangsa..mmg teruk gler skrg benda2 nie..ia seakan2 virus tnpa sedar yg tngah berakar umbi di negara kita ini.
    Jadi berhati2 la lelaki2 diluar sana.

    Mangsa brtubuh tough..ngeww~~~

    BalasPadam
  49. @Tanpa Nama HAHAHA!betol2! bahaye2.lagi2 Skang Malaysia mempunyai kuantiti kaum adam pling ramai,berbanding pompuan

    BalasPadam
  50. @Tanpa Nama
    wahhhh!berani giler ko!? hahaha!!
    jgn la marah2 oke?

    BalasPadam
  51. sempena di bulan ramadhan yang mulia ini sama2lah kita berdoa kehadrat Allah swt agar kaum keluarga dan zuriat kita dijauhi dari perbuatan terkutuk ini.. amin...

    BalasPadam
  52. sekarang ni dah x kira laki dengan gay perempuan dengan lesbian...semua dah berjangkit...susahlah nak cari pasangan dah...hmm....

    BalasPadam
  53. hoho...aku pernah kena kacau oleh classmate yg gay..sampai mai cari aku tiap2 malam dekat bilik..aku nak duk dlm bilik pun x selesa..

    BalasPadam
  54. kalau saya nak lelaki hemsam

    BalasPadam
  55. And lagi bahays kalau laki normal pun kadandg2 dalam x sedar blh terjebak... serius x main.. kta cakap je senang sekali kita yg tergoda.. hampehh.. haha.. so hati2 bro.

    BalasPadam
  56. ia ke....rasa tak percaya ni...tak pernah jumpa pun yg mcm ni... Dia orang ni ada kelompok yg tersendiri dia tak boleh join dgn yg normal sebb very sensetif . Apa salahnya...kalau berkawan kalau di dah tunjuk action ..belahlah... tak baik jugak mencaci orang ni...nanti takut jadi dgn family ke..anak kita ke akan datang...ha mcm mana..ingat semua Allah punya kerja ...jgn komen lebih-lebih...

    BalasPadam
  57. BF sye... ade berkawan dgn lelaki gay (rakan sepejabatnye)... satu hari saya dpat tau die g out station. yang sye x leh terima die tido sebilik n tido sekatil dgan lelaki tu... ape pendapat korang sebagai lelaki...? bf sye mengaku die x buat ape2.

    BalasPadam
  58. rakan sepejabat bf saye seorg gay..satu hari saya dp tau bf saye pegi out station dgn die. yang saya x dpat terima adalah... die tido sebilik dan sekatil dgn bf saya.. saya mula risau.. n bf mengaku tidak terjadi ape2 antara die n lelaki itu..apa pendapat anda sbgai lelaki?

    BalasPadam
  59. aku masa kat univ..entah..terkena dengan mamat ni(pak alim)..pas tu,ramai lelaki straight suka ramas2 badan aku..aku normal dan mmg straight act..entah kenapa..dia org kata aku jambu..tapi..tu la..sampai2 ada suami org jadikan aku belaan..bila disumbat wang,aku mula terjebak..mula2 dulu geli geleman jugak..tapi,last2 timbul rasa nak..baik pak alim,atlit,"adik2 lembut",perempuan2..semua suka dgn aku..adakah aku "bisexual"..aku bernafsu dgn perempuan,suka perempuan cantik,dan dlm masa yg sama aku suka lelaki yg kacak..argghhh!!..aku pun tak nak mcm ni..tapi,aku boleh tipu org lain,tapi aku susah nak buang perasaan suka tu..bagaimanapun aku tetap cuba utk jadi NORMAL 100%..

    BalasPadam
  60. ciri2 kt atas 2 mcm byk jew ada kt bdax lki skul aq...bhaya2..tp bdax lki skul aq kbykan bisexual...smua ada gf tp gf diorang x tau diorang 2 bisex(suka lki ngn gurlzz)

    BalasPadam
  61. ciri2 kt atas 2 mcm byk ada kt bdax2 lki skul aq..tp diorang 2 bisex(ska lki ngn gurlzz)..smua ada gf tp gf diorang x tau diorang bisex...nsib baik aq x rpt ngn diorang2

    BalasPadam
  62. benda ni berlaku sejak zaman nabi luth lg.....tp mcmmana boleh menular smpai skung......ibu bapa...kwn...guru perlu halang benda ni dari mereka kecik lg...sbb diorangla yg paling rapat dn kenal perilaku yg pelik..halangnya dari awal..INGAT....berpesan~pesan adalah tanggungjawab kita..nnti ALLAH tanya nnti lau x halang benda terkutuk ni..

    BalasPadam
  63. Sy berpendapat terjadinya kiamat apabila semua perbuatan2 sumbang atau songsang daripada setiap kisah kaum yang ingkar para nabi dilakukan oleh umat zaman skg.semakin melampau perbuatan tersebut semakin dekat kita dgn masa kiamat ni.sblm kita terlambat melakukan taubat elok lah semua org bertaubat dan taubat nasuha la sebaik2nya.X perlula kita menghitung jumlah golongan gay/lesbian/bisex dll skg ini tp kiralah berapa byk masa yg tinggal lagi utk kita bernafas di bumi fana ini.Kpd glgn gay especially yg da berumahtgga taubatlah jgn hancurkan hati wanita yg u pilih as wife tu.Im saying tis coz i know 1 sad story that close to my heart.pls FIX b4 u LEAVE & Die!

    BalasPadam
  64. oyer geng normal2 sume,lupa na mention kita semua kena ready ilmu penepis sihir iaitu al-quran, iman kena kuat sbb klu jantan2 tu da berani songsang x mustahil unsur syirik dan sihir digunakan.related to my own sad story which is true story.im gurl but my ....the gay person.hate to say!

    BalasPadam
  65. ish gelinya!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  66. MUNGKIN SI PENULIS YG MEMBICARAKAN TIP TERSEBUT ADALH GAY..BAK KATA PEPATAH.HANYA MANIKAM YANG MENGENAL ....

    BalasPadam
  67. Alah... kekadang normal boi pon suka gak d bela Gayboi...Cakap x srupa bikin..entah2 owner blog ni sendiri yg songsongsang..cuma x mengaku je..haha. Kalo lelaki normal, mana nak sibuk tulis tip2 yg x beri faedh cam ni..jgn mare Azizan Maliki

    BalasPadam
  68. aku dah 14thn kwen n ada 5 org anak.selama itulah aku ditipu dgn perbuatan suami ku.aku dah lama perasan perangai suamiku ini dan pernah terjumpa dlm nset dia dan semuanya yg dilayan lelaki.bila aku tanya pada dia,dia kata suka2 je men2 msj....dan dia berkata GAY Bukan Selera dia.....tapi aku bersabar juga....tapi awal Thun 2012 Allah telah tunjukkan ape yg bermain difikiran ku selama ini telah terjawab.ye benar2 berlaku di depan mataku sendiri suamiku dengan lelaki sedang berasmara lebih mengecewakan aku ianya berlaku dirumahku dan dalam bilik tidurku sendiri....masa 2 Allah saje yg tau perasaanku.

    BalasPadam
  69. akmal hakim..

    dekatkan diri pd tuhan..dan byk beristighfar...

    BalasPadam
  70. lelaki gay selalu nya mempunyai penampilan yang menarik... dengan potongan badan yang mantap dan bergaya.... berbanding lelaki st8 yang selekeh...

    BalasPadam
  71. salam.hye,saya gay.salam perkenalan.ada tak sini abg askar???hahahahahaha.x boleh bla!

    BalasPadam
  72. geng anuar ibrahim tu,,main belakang

    BalasPadam
  73. some people are gay ..get over it..jangan jadi katak di bawah tempurung..;-)

    BalasPadam
  74. aku gay .. tapi apa yg ko kata x betul langsung! hahaha.. nampak sangat ko cuma takut pada diri sendri.. sbb mamat gay takkan bleh buat apa pon pada org lain .. kecuali org lain yg layan dorang ..

    BalasPadam
  75. tq owhhh.......
    satu info yg baikk>>
    aq duduk asrama dulu x tahu menda pa menatang nie...
    aq keluar berkerja baru tahu..tapi aq pelikkk...
    ada kawan aq dia boleh detect camna ciri seorang GAY...sedang kan aku nk tgk diorang pon x tahu cam na....bila aq tanya dia ...dia kata adalahhh....
    takut gak aq...so tq for our info

    BalasPadam
  76. Gay je knl gay.. n aku rase penulis pon gay.. dr gaya pose.. dari tatarias blog.. dr pnampilan dye..Hahahaha.. so gay.. tp en3 ko bgus ar.. ok ape.. jgn mrh ye.. tu pndpt peribadi aku..

    BalasPadam
  77. siyezly?thanx for share the info...huhu.t'silap suda..coz pnh tuduh org gay..tp die xde pun ciri2 kt ats...die puji2 prempuan..sob2..sedih!
    huhu

    BalasPadam
  78. betul2 golongan ni harus disedarkan diri.golongan ni juga menyumbang kpd kiamat nk dekat

    BalasPadam
  79. jngn sedap kate kat org je..takut nanti..ank kita plax yg jdi mcm 2..masa 2 baru nk tutup mulut..rasanya mereka pon x mintak untuk jdi mcm 2..insyAllah mereka akn berubah..cpt atau lmbt ja

    BalasPadam
  80. suma ni freemason....kita dok makan food yg depa dah cucuk dna babi...sebab byk kes2 gay,homosapiens..bla bla bla luar ..iluminati...

    BalasPadam
  81. Do not worry cause not all gays prefer sex..only for loving or pampers ..... check before accuse, ok

    BalasPadam
  82. sebagai manusia...kite xboleh menghukum atau membenci golongan nie,kerana mereka nie juga makhluk allah..mungkin ader sbb kenapa mereka jadi sebegitu...sebagai umat islam dan mahkluk allah juga...kite kena bantu mereka kejalan yang lebih baik dan diredhai oleh allah...(bukan kah itu lebih baik dari kite menghina atau membenci mereka)carilah PAHALA dan hindarilah DOSA - nauzubillah himilzali...

    BalasPadam
  83. so kalau perempuan yang puji perempuan sama mcm situasi tersebut, maksudnya perempuan tu lesbian lah kan..hehehehe...eeeee...ramai kawan perempuan saya selalu puji dan terpesona bila nampak perempuan cantik..tapi kalau lelaki lalu mcm tak nampak pula, malah buat sombong adalah..

    BalasPadam
  84. Ermmm apa jua mslh dgn lelaki.gay broo......???ok paa..hhhaaaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. KO DH BUAT,XYAHLAH NK BUAT HAROK KT SIINI!!

      Padam
  85. Sah2 la ko yg tulis ni pon gay..dan maybe yg yang amat sedey rupa paras dan tidak dilayan.tu yg frust buat entri mcm ni.hahaahaah

    BalasPadam
  86. mcm mne klu kta sudah trlanjur dlm golngn nie dan bgaimna plak kalau kita nk berubh kepda normal kmbali...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ianya susah kerana persekitaran yg mengawal mindset kita..so,kau kena bergaul dgn rkn yg normal atau prmpuan..

      Padam
  87. Waw!!!!!!gle

    BalasPadam
  88. ..it's cool, man..'

    BalasPadam
  89. ..it's cool ,man,'

    BalasPadam
  90. Arh.. apa2 jew la.. Gay tetap Handsome!

    BalasPadam
  91. Sy telah mmbuat kajian mengenai GAY (man love man) ni sudah 6 thn lebih...cuma lum ada kesempatan wat kajian mengenai LESBIAN..
    Tips mau tau lelaki tu gay adalah mudah saja..dari segi pemakaiannya, perkataannya...Pemakaian seorang gay akan berubah serta merta apabila cuba utk menarik perhatian org diminatinya...perkataannya pula akan berubah penuh dengan kesopanan + gentleman..perhatian pula akan sentiasa diberi kepada org yg dia suka..jadi kalo yg mata rambang tu..mcm satelit la lagaknya...berpusing2 kepalanya memandang lelaki di sekelilingnya... seorang gay akan memandang rupa dari atas ke bawah (terutama rupa, badan dan bhgian senstif)... lelaki gay akan memuji lelaki lain yg dirasakannya "hensem" dgn nada bernafsu..umpama pujian seorang wanita terhadap kekasihnya... hal ini kita dpt lihat daripd perubahan nafasnya... Tetapi kalo seorang lelaki tu puji lelaki tu ensem dgn bershja sj..itu tidak bermaksud gay..dlm erti kata lain lelaki itu adalah normal tp mau kelihatan lebih hebat drpd lelaki yg dipujinya (wujudnya perasaan cemburu sbnrnya)...tetapi berbeza pula dengan lelaki Biseksual ......lelaki biseksual mempunyai satu ciri yg sgt jelas sama ngan gay iaitu CErEWET... ini tidak bermaksud semua lelaki yg cerewet adalah gay or bisek... masih wujud lagi yg normal la... Kalo cerewetnya hampir menyamai peratus cerewet perempuan dan memberi terlalu byk kritikan di hadapan permpuan mhupun geng2 lelakinya... hurm...ada masalah la ckit ngan lelaki ini. Wlpun dlm hp dia byk skandal2 perempuan sj xda msg seorang lelaki pun...ini pun boleh mjdi suatu masalah besar sdgnkan tindakannya adalah lain... lelaki bisek xkan memuji lelaki langsung dia akan senyap dan sekadar melirik atau memandang lelaki yg diminatinya melalui ekor mata...pujiannya terhdp permpuan di hadapan rakan2 permpuan/lelaki lain juga kadang2 terlalu melebih2... kdng2x akan wujud perkataan yg penuh berlapik...
    cara lain mudh tau org tu normal or x...tgk kawan dia la...siapa kawan dia..etc...wlpun ia x spenuhnya 100% memberi jwpan yg pasti tetapi ia membawa kepada 50% ketepatan faktanya..:)

    cara menangani yang betul adalah bykkan beribadat dan pilihlah kawan yg betul...:)

    p/s: sbnrnya masih byk lagi fakta mengenai hal2 ni...tp ia tak penting jika kita memang ia mau pulih..bykkanlah beribadah....Yakin akan DiriNya..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. I'm sorry(akn brkurg ajr sedikit)..aku syorkan kau diam jer boleh x? kau kaji bende nih ^) tahun pon kau xkn dpt jwpn yg sbnr..sng aku ckp,prmpuan,klw dia rasa lelaki tu hensem,dia tidak akn ckp forward kpd lelaki tu..tapi,dia akn mmberitahu prsaannya trhdp lelaki tersebut kpd rkn perempuannya dgn ayat"Wah!Hensemnya dia!!!"atau hanya akn senyap supaya prmpuan lain juga tidak tahu tntg prsaannya kpd lelaki tersebut..OK,NI BARU 1..klw aku ckp smpai 10 nnti..mati aku..x tido(bukn mengelak sbb xder idea)..

      Padam
  92. salah ke mereka yg jd gay,,sebenarnye mereka bukan nak pun jd gay...seyes...mereka x nak,,,termasuk aku...
    tp sapa yg bg mende neh? tuhan yg bg perasaan neh..
    katanye sebagai dugaan,,tp dugaan naluri boleh ke tahan,,,
    sedangkan manusia mmg ada naluri dan hdup dgn naluri juga...
    tp bla da dberi...yg x mampu tu,,terpaksa lalui hdup bgtu,,,dgn mjadi
    Gay,,,memenuhi fitrah kehidupan,,,iaitu Seks!
    Korang yg straight mungkin sedap cakap..tp korang x lalui,,seyes...
    meronta jiwa kitaorang,,sebab tu kitaorang dgn kelompok ktaorg je...











    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum,izinkan saya meminta nombor tel anda.

      Padam
    2. btol apa yg dia ckp.. sbnarnya laki dan perempuan normal mmg beruntung. kitaorg xnk nafsu mcm ni, xyah la kutuk sedap2....................... aq mmg suka laki ngan perempuan.tp aq x lembut dan aq bkn jenis yg gila kat smua laki..!! kdg2 bila hati aq terdetik suka kat seseorang laki, aq terus mengadu kat Allah tentang penderitaan aq. bygkan bila dlm hati ada nafsu suka laki campur rasa berdosa kat Allah..korang xkan fhm....... dan kitaorg mmg nak berubah tp sukar..cuma Allah tahu penderitaan kitaorg.. sepatutnya korang bg harapan,motivasi kerohanian,semangat utk berubah, bkn cacian. jgnlah hanya bersangka Allah menguji manusia yg berjiwa songsang shj, padahal Allah juga menguji manusia normal yg lain supaya memimpin kami yg songsang ini dgn cara yg berhikmah... hahaha apalah korang yg normal ni, aq yg songsang pun lebih matang..........

      Padam
  93. kesiannye....maybe org x phm,aq pun Ada kwan cam ni..xleh nk tkan sngat,skong pun x..tpi dh dia cam 2 ni wat camne ..beria sngat dia wat prkara x dngini bru tau.diorg pon lgi tension Dri kita,sbb prsepsi msyarakat mcm2...kta cuba ubah diorg prlhan2,jngan smpai korang pun trikut plak...

    BalasPadam
  94. baru aq tau mcm ne nk kenal laki2 yg GAY ni.

    mintak simpang la

    BalasPadam
  95. Penulis yang memulakan nie mesti baru frust berchinta dengan gay...gay tu tak taste dengan dia sebab satu planet...betul tak? dah frust, mestila meluahkan perasaan menongeng tu...kalau dapat, mulale kata SODAPPPP....hahahha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahahahaha ayat mkn dlm

      Padam
    2. aku pijak kau bodoh!(Astaghfirullahhalazim,minta maaf ye)

      Padam
  96. lelaki gay suke komen panjang2..

    BalasPadam
  97. menakutkan kat hostel ramai dak laki yg macam to wargh... nk pindah kolej

    BalasPadam
  98. sedangkan nabi luth sendiri tak mampu bentuk umat2nya?? inikan pula kita manusia biasa kan??? mampu ke uolzzz????

    BalasPadam
  99. i'm a Gay, so? --"

    BalasPadam
    Balasan
    1. nabi tak megaku geng tau tak....

      Padam
  100. jgn menghukum tp bimbinglah depa...jgn jijik dgn depa, tp bencilah kpd dosa depa. jgn menghina depa, tp dekatilah depa...ramai yg lari dr aqidah sbb kita menghukum tanpa syariat..terus label depa ni ummat yg dibenci nabi muhammad...igt...ada byk hadis berkait...jgn terus menghukum tanpa cuba faham landas dakwah....kelak kita yg rugi...

    BalasPadam
  101. terima kasih atas share tip 5 nya

    BalasPadam
  102. Ya Tuhan geli amat y dnger'y... Tuhan ku jgn sampe q n kturunanku ada gay. Heheee...

    BalasPadam
  103. Jangan hina kami...tapi bimbing lah kami... Gay ade yg datang drpa naluri, ade yg kisah silam, ade yg patah hati dgn gf terdahulu..

    Doakan kami agar dipelihara nafsu kami utk tidak jadi gay dan mudahkan urusan kami utk berubah..Demi kerana Allah.

    RINTIHAN seorang mahluk Tuhan

    BalasPadam
    Balasan
    1. wahahahaha...buat solat sunat istikharah(untuk petunjuk)
      tinggal la kisah lalu yg takda makna tu(apa yg jauh,adalah masa yg berlalu)
      (yg dekat adalah mati)

      Imam Al Ghazali pernah bertanya kepada dengan murid-muridnya:
      “Apa yang paling dekat dengan diri kita di dunia ini??"--- “MATI"
      “Apa yang paling jauh dari diri kita di dunia ini"??--- "MASA LALU"
      “Apa yang paling besar di dunia ini??"--- "NAFSU"
      “Apa yang paling berat di dunia ini??“--- “Memegang AMANAH”
      “Apa yang paling ringan di dunia ini??“--- “Meninggalkan SOLAT“
      “Apakah yang paling tajam di dunia ini??“--- “LIDAH MANUSIA"

      kubor selalu panggil kita wei...

      jadi selalulah beribadat kepada Allah SWT..
      TAU TAK,SELAGI JASAD MASIH DIKANDUNG BADAN BERSEDIALAH UNTUK MATI,BUKAN TAKUT MATI....
      SYUKUR KERANA MASIH BERNYAWA
      DAN SYUKUR KERANA MASIH DIBERI PELUANG,GUNAKAN SEBAIK BAIKNYA

      P LE ISI MASA LAPANG NGAN P MAJLIS AGAMA TU..TOK SAH PIKIAQ PASAI KISAH LALU TU...BUKAN BULEH PATAH BALIK PON....

      FOKUS DENGAn TujUan hidup Kita,Tanya soalan ini pada diri sendiri"SEBAB APA KITA BERADA DIDUNIA INI".
      INGAT RUKUN IMAN DAN RUKUN ISLAM,PAHAM APA MAKNA DIA...

      Padam
  104. mcm mn lak sesorg gay 2 berkahwin.... ade kah perangai die org akan berubah

    BalasPadam
    Balasan
    1. mak babak depa terkejut bosa...hahaha...mana la nak muka...

      Padam
  105. Pilih nak jadi gay.. bukan mereka yang nak tetapkan jadi cam tu.. tu smua ade yang disebabkan kisah silam dan semulajadi.. korang ingat mereka pilih jalan nie suke2 ke.. tak! jangan nak tahu menghukum.. sbaik2 anda2 yang sempurna spatut membantu mereka utk kembali ke jalan yg betul.. ingat senang ke nak lawan hawa nafsu yg semula jadi terbit dihati.. kalau maen ckp senang la.. cer anda merasa kan dan mengalami sendiri dunia mereka.. mereka tak mintak utk jadi mcm tue.. kalau dizinkan dh lama mereka pilih utk jadi manusia normal.. jujur sya katakan sya saya nie unisex.. saya suka laki and pompuan.. sya tak mintak jadi mcm nie.. tapi sifat semula jadi dan kisah silam diri sya yg telah alami membuat kan sya jadi sprti nie.. ingat sya tk terfikit utk berubah.. mestilah terfikir dan tiap kali sya usaha utk berubah.. adakalanya.. rebah balik.. -_- bukan senang utk tinggalkn.. kami mmg mmerlukan sokongan dari segi rohani bukan kutuk atau cacian..

    BalasPadam
  106. terpanggil saya untuk berkongsi pengalaman mempunyai suami gay,24 tahun saya mengabdikan diri sebagai isteri,bersamanya saya mempunyai 2 org anak perempuan yg sdh dewasa,saya bahagia cuma 10 tahun...selebihnya hanya hidup utk membesarkan anak shj,suami saya bekerja di sebuah institusi pengajian tinggi tempatan.dia gemar melayari intenet mlm2,laman gay pilihannya,mula2 saya buat x tahu saja,,bila dah kerap, saya tanya dia jwp hanya suka2 saja,satu hari ada hamba Allah menelefon bgtahu yg suami saya ni sebenarnya gay..tp saya tidak mempercayainya.....dlm diam saya siasat suami,saya check hp/sms,,saya trbaca sms ..hai sayang,rindu sayang,nak jumpa sayang..bila saya call no tu lelaki yg angkat. 14 tahun saya sabar menyiasat...dia mmg licik hari2 ot blk lewat..pada hal mungkin time tu le dia pegi puaskn nafsu dgn pasangan gaynya. amat sukar dan hampir berputus asa utk mencari bukti aktiviti suami,nak tanya kwn2 opisnya ibarat ludah ke langit kena btg hidung sendiri..buka aib dia pula,akhirnya saya berdoa, solat hajat,baca yasin banyak2 mohon petunjuk Allah.bertahun juga..alhamdulillah...ALLAH sayang saya berkat sabar saya itu, bln jun 2012 ketika saya layari facebook,saya minta paswood fb suami dan saya pelik dia terus bagi, saya mula membaca mesej fbnya..masyaallah semua dari gay,lucah,meloyakan...saya menangis sepuasnya..rupanya apa yg saya syak selama ini semuanya benar belaka... akibat insiden itu saya mula ambil tindakan..saya print semua mesej tu sebagai bukti..saya ke pejabat agama dan terus minta cerai.selepas 3 kali sessi kaunseling..dia setuju ceraikn saya dgn cara baik.sekarang saya bahagia dgn anak2,biarlah dia pergi dgn dunianya,sudah puas saya menderita..tiada belaian suami,amat jarang memberi nafkah batin.apa yg kita baca artikel tentang tanda2 mengenali suami gay tu mmg ada pd bekas suami saya.apapun saya bersyukur sangat kerana Alllah permudahkan urusan perceraian saya.kepada bekas suami bertaubatlah sebelum nyawa bercerai dr badan,kpd anak2 maafkan mama...moga kita tabah dengan ujian ini..mungkin ada hikmah disebaliknya..buat pembaca semua ambillah ikhtibar dari kisah saya ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akk,mintak nombor boleh?nk tanya sikit

      Padam
  107. suamigay tu mmg sial.menganiaya isteri..moga Allah beri hidayah pd manusia2 ni

    BalasPadam
  108. yg koorang cakap nii Salah..., Gay jga btuh pengertian.. Kami sama dgn Pria Normal, Cma Kami memiliki sdikit Perbedaan dgn Kalian yg Normal......, seandainya kami bsa memilih, kami lbh baik dilahirkan kembali untuk mnjadi org Normal dr Pd jdi Gay........,

    BalasPadam
  109. jadi GAY sebab naluri ?

    Alasan je tu, . . alasan untuk terus jadi GAY dan tak mahu berhenti . .
    menyalahkan naluri, . . . . kita yg kawal naluri tu, . . . jangan biar naluri tu kawal kita, . . . . .
    jangan diikutkan sangat naluri tu, . . . .

    seandainya boleh memilih ? . . . .
    bukan seandainya, jangan kata seandainya, kamu memang sentiasa ada pilihan, . . . . .

    "bercakap memang la senang, tak pernah rasa boleh la cakap" . . . . .
    kamu ingat orang yg cakap tu semua sekadar cakap kosong je ke ? kamu ingat kamu je ke pernah merasainya ? . . . . . ALASAN JE SEMUA TU, . . .

    SEMOGA KITA SEMUA DIJAUHKAN DARI GEJALA GAY DAN LESBIAN, . . . . AMIN.

    BalasPadam
    Balasan
    1. amin....nak buat cam na...semua pandai guna akal...tapi tak berpandukan al quran dan hadis..itu sebab sesat...

      Padam
    2. Ingin saya berkongsi pendapat..
      1.Naluri itu adalah semula jadi...sudah tertanam dalam jiwa..bkn masalah kawal tak kawal..tapi bukan tak boleh diubah, cuma bukan semudah yg kamu fikir.kamu yg normal kalau dipaksa suka dgn kaum sejenis pun memang rasa susah kan..so mcm tu juga lah golongan ini rasa..
      2.sepatutnya kamu yg normal ni rasa bersyukur kpd Tuhan sebab dilahirkan normal..bukan terlalu bangga atau sombong..dan sepatutnya bersimpati dgn golongan homo ni..bknnya menghina atau jijik,geli, atau menghindari..
      3.Bukan semua golongan homo ni gembira dgn naluri sonsang mrka.ada juga yg ingin jadi normal tapi ada segelintir manusia yg tidak memberi dorongan positif tapi sebaliknya merendah-rendahkan,memburukkan,memulaukan,me'reject' dn sebagainya menyebabkan golongan ini merasa tertekan dan sukar menjadi normal..

      Padam
  110. Yang p0mpuan ni kne beware la cket. .jgn dpt yg gay lax

    BalasPadam
  111. sy ade bace satu artikel ini..si gay ni,, nk tutup dia punye sikap buruk dia tu daripada org lain ,terutama drpd family,,dia berlakon menjadi laki tulen dan berkahwin dengan seorang wanita ..tp selama wanita itu brkenalan dgn laki tu x de pun ciri ciri tu.. ada tu ada tp dia kaburkan pandangan wanita itu ..slps kahwin ..wanita itu mulai curiga dgn suaminya kerana tak berminat dgn dirinya dan langsung tidak peduli dgnnya..kesimpulannya..nk tanya ..camne nak mengelak drpd jenis laki yg camtu??

    BalasPadam
  112. sini sye nk ckp dan sume lelaki yg normal..kte jgn la nk mghina atw jijik dgn lelaki yg tk brapa smpurna..lg pn dorg pn mnusia biase yg ada perasaan..so,korg jgn la nk ckp2 perkataan yg tk baik dan boleh mnimbulkan rasa tdk puas hati pada mereka di luar sna..kta harus faham dan harus tahu bhawa diri kta bknya smpurna spnuhnya..wlaupun sye pmpuan tp sye ada frenz yg cam nye dan sye fhm perasaan dye dgn keadaan dye skg..tp sye lg suka ade frenz yg cm ne,coz dorg nye baik dripda lelaki yg mormal..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebenarnya, korang tak payah lah nak berdebat bagai kat dalam blog ni.. truthly, saya pun ada perasaan tu,,, Bagi saya, saya seorang budak asrama... Allah sayangkan saya cause that dia masuk kan dalam sekolah agama.. Alhamdulillah, Abang 2 seniors always jaga perasaan saya, diorang bimbing saya... diorang tanya perkembangan saya... begitu juga kawan kawan disekeliling... Hina bagi golongan ini memang sudah biasa.. tapi hati diorang cepat terluka.. tolong .. saya rayu.. jangan hina diorang... seperti saya.. saya always doa.. dah tak lupa solat.. ingatkan tuhan... kalau ada perasaan tanamkan.. ianya lebih elok dari tonjolkan.. saya ada jumpa orang yang sama dengan saya.. tapi apa saya buat cuma buat dia benci saya... so, dia gaduh dengan saya... terlepas saya dari gejala tu... saya always baca doa akasyah.. saya tak tau apa dia punya fadhilat.. tapi lepas baca.. berpa haritu, doa tu bagai pelindung dari adanya perasaan tu... sampai sekarang keluarga saya tak tahu.. tapi kawan2 dah tahu.. saya sabar.. kadang2 bukan nak fikir berubah.. terus mati lagi bagus.. tak tentu orang yang berubah akan berubah sepenuhnya kan.. saya harap korang semua doakan saya tau... DOAKAN... saya budak lagi.. 13 tahun.. dan tak terjebak lagi.. dan bimbingan sangat penting untuk saya.

      Padam
  113. Ramai lelaki gay kat luar sana

    BalasPadam
  114. Salam bro..ak lngsung tak berapa faham sngt.andai kata kawan2 aku semua nya laki takde ppon,itu pon dikira sebagai gay juga ke?Nk dikatakn gay ini dia ikut faktor muka ke? ataupon tingkah laku dia?

    BalasPadam
  115. aku pon skang skolah kat sekolah lelaki prangai diorag mmng pelik jdi dngn tps ni aku blh lh beware dngn diorang... thanks

    BalasPadam
  116. well, am gay ! who care??.

    BalasPadam
  117. Ok, paling senang, bagi kaum2 hawa, kalau nk cari teman sehidup semati, beranikan diri, tanya lelaki tu, dia gay ke tak. be open minded. just ckp, its ok kalau dia gay, just bgtau, kamu x ble jdi suamiisteri..tp, kekalkan lah persahabatan...ambil pluang, try bg dia nasihat..doa byk2..mana tau Allah makbulkan..
    Lelaki gay ni, suka terus terang (x smua) ..kpd org yg boleh dpercayai, memahami, bleh bagi dorongan perubahan...mcm tu lah serba sedikit..:D

    BalasPadam
  118. redzuan: cerita pasal ciri ciri untuk mengenali sseorg pompuan tue lesbian,, xda ker???

    BalasPadam
  119. aku ialah sepesis yg topic korang bincangkan..hahaha. Real.!!!!!!!

    BalasPadam
  120. Cerita ni semua berlaku twrhadap saya.saya mebgaku..saya adlh seorng lelaki gay ..sy jd gay dri tadika..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. samalah kita.. T_T

      Padam
  121. najis lah...tak sudi awk nak jumpa dengan pntuka sesama jenis......awak suka sma perempuan je.....

    BalasPadam
  122. hehhehehe... bro nak pinjam entry ni masuk blog aku leh?

    BalasPadam
  123. wah harusnya di bantu dong agar dia bisa keluar dari sifat gay nya. agar dia kwmbalike fitrahnya.

    BalasPadam
  124. Buruk sangka ni namanye ni,cam owg yg x pasti kebenaranya,tak baik taw.. Dosa ade laaaa
    ape pun,alangkah baiknya kta tingkatkan keimanan kta tnpa harus pdulikan aib owg,btol tak?

    BalasPadam
  125. bukankah boleh jika seorang laki2 berbincang penuh dg shabat laki2nya,, atau memang dia takut kehilangan sahabat baiknya..??
    itulah yg menjadi hambatan bg sorang gay,, aku Memang selalu dekat dg Sahabat laki2ku, bukan karena nafsu Melainkan karena aku takut kehilangan sahabat sebaiknya...
    Perasaan suka pd seorang wanita itu datang dr hati yg tulus,, aku punya Girlfriend, dan aku juga gx mau putus darinya... Tp aku juga gx mau d.katain "UDAH LUPA APA TEMEN? " dan itu membuatku jauh sama temen,, terus ntar kalo ptuus ama pacar? Udh gx punya siapa2.... Dan aku ngga mau itu,..
    So' I'm Love my Girlfriend, and me love My Friend to..

    BalasPadam
  126. Korang tak faham situasi gay ni mcm mna.. Korang memandai jaa nak maki2 diorg.. Mmg betul ciri2 yg redzuan tu bagi sebab aku pun ada buat kajian jugak pasal gay ni.. Tapi, berdasarkan kajian aku, ada sesetengah gay xmahu jdi gay tegar.. Ada yg dah sedar dan nak keluar dr dunia gay, tapi gagal sebab naluri dia dah tetap suka kat laki.. Bayangkan, korang ni str8 then ada org paksa korang utk ubah naluri korang.. Mesti susah kan? Benda yg sama jadi kat golongan2 ni.. Sebenarnya aku kesian kat kawan aku yg gay tuu.. Dia sampai nak bunuh diri sebab dah tak tahan jadi gay.. Dia cuba utk berubah, tapi bila nak berubah, makin bnyak laki yg dia minat.. Aku ada tegur dia bnyk kali, jgn buat kerja bodoh.. Aku rasa kurang patut kita sisih diorg.

    BalasPadam
  127. ak jg sgt ingin tau sosok gay karna ak adcueiga dg pasangan ku
    1 hp nyaah selalu di jauh kan nya dr ak
    2 setau ak dia gak punya perempuan lain
    3 pernah kepergok lagi di peluk dr belakang pas nampak teman laki2 nya lepas kan tangan dg sikap takut
    4 maaf klw lg berhubungan sering gak hidup
    5 jarang berhubungan badan
    6 sikap nya cuwuk ak kemana aj ak pergi ginap dia gak peranh marah..

    BalasPadam
  128. Saya tahu gay sekadar baca. Tapi bila terkena baru mengkaji sifat dan latar belakang. Golongan hanya fikir dirinya sahaja. dia tidak jaga perasaan orang lain.Mereka kurang kasih sayang ketika kecil,terasing selalu kena marah dan lembut. Dan yang mula memberi perhatian adalah orang yang mengambil kesempatan.Pedendam, menyalahkan orang orang lain atas apa yang berlaku pada dirinya. Dan dia anggap dirinya sempurna.KISAH; Guru,ada kereta honda,rumah lengkap. pandai masak, pembersih. solat, mengaji dipandangan masyarat dan keluarga memang sempurna. markah A+. umor 40. berkahwin dengan anak saya 36thn. 4hari nikah balik rumah suami. Besoknya suami pergi jumpa lelaki[sesi pujuk rayu dalam mesej siap nak bagi duit] anak saya mula syak, mula curi baca mesej suami,suami mula padam mesej, hpone tak lepas dari tangan. Anak saya liar sikit dapat copy dalam komputer dia dari was up suaminya. Bila bersemuka cepat pula dia mengaku dan dia kata ingin berubah dalam proses berubah. Sebenarnya jiwa mereka kosong sebab itu mereka mendengar bisikan iblis, sentiasa ditepok iblis. Telah bercerai setelah 2 minggu berkahwin. Alhamdulillah. Ulasan anak saya:Dia tak nak berubah hanya mulut yang kata nak berubah. Sebab kami terima dia dengan penuh kasih sayang, bila dia mengadu tidak disayangi, dalam proses nak nikah masih merayu kawanya, dengan janji seorang kekasih. Kami sangat kasihan ingin membantu tapi kami tak dapat respon dari dia. Murid dia mula bertweet mula syak pasal cikgu mereka. Kasihan kan. semuga dia dapat melawan nafsunya. Sabda Nabi saw DAPAT MELAWAN NAFSU LEBIH HEBAT DARI FISABILILLAH. Semuga dia menjadi lelakiyang soleh, amin

    BalasPadam
  129. sah kau gay..

    BalasPadam
  130. i've recently found out my husband is a gay...macam mana ya? saya dah buntu..Allah nak tunjuk. Saya terbaca dalam handphonenya, ada lelaki siap cakap rindu abg bagai.bila disiasat lelaki tu memang lelaki yg lembut n nampak macam gayboy. dlm facebook dia pun ramai sangat kawan lelaki.Saya pernah mintak dia berterus terang.tp dia byk pusing cerita dan namun saya perasan getar pada nada percakapan dia.takdir Allah saya jumpa nombor-nombor lelaki yang ada tertera perkataan gay dalam diari plannernya.saya buntu sangat-sangat.kadang-kadang saya terfikir untuk bercerai, memandangkan usia perkahwinan kami belum setahun jagung..penat kenduri pon blum habis.saya lupakan hasrat untuk bercerai sbb nk jaga airmuka dia dan famili.lagi-lagi kami jarak jauh dan jarang bertemu.kpd wanita yang ada di luar sana yg senasib dengan saya, mohon pertolongan kalian.perkahwinan kami pun diatur keluarga.tgk ciri-ciri di atas, memang bertepatan dgn diri dia.

    BalasPadam
  131. Salam..saya istri pada seorg gay, usia prkhwnan kami dh sthn lbh dan dikurniakn seorg anak yg brusia 4 bln. Skrg saya dlm proses memhn fasakh utk lpskan diri dri laki sbgini. Memg bnr dri awal prkhwnan kmi memg dingin, sy x dapt ksh syg dri dia, dia pun jarg nak brsama dgn sy. Malah emosi dia sma seprti girl cepat merjk n x blh ditgr, sy ambl kptsn bgni sbb dah trkantoi dia seorg gay.

    BalasPadam
  132. Status ketiga tu ada gak sebaliknya, ramai gay yg saya kenal suka tengok pompuan cantik dan gojes, siapa memuji cuma diaorg x ada rasa suka lebih-lebih kat pompuan tu sekadar suka tengok, tapi status lain awak ni memang betul, ada masa diaorg siap berebut-rebut cop lelaki macho dgn kitaorg yg pompuan ni kikiki, bkn senang nk trace gay sebab ada yg macam lelaki sejati cuma lama-lama kenal baru boleh detect, ermmm pengalaman kawan dgn gay dh buat kitaorg yg pompuan ni mampu detect gay dgn tepat, bila fikir bagus gak, insya allah boleh usaha elak dan dapat bakal suami yg bukan gay, kawan okay lah tapi sebagai pasangan minta dijauhkan, berdoalah wahai wanita di luar sana supaya dijauhkan daripada lelaki gay dan jgn harapkan anda mampu ubah diaorg lepas kahwin sebab hanya 1 daripada 10 gay akan berubah, sembilan tu tetap sama, entah lah dunia dh terbalik, anyway congrats bro for this post

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya setuju apa yang kmu kata kan. Berhati2 lah wahai kaum hawa dgn lelaki bgini sebb sy adalah salah seorg magsa dri nye. Yang lbh malngnye kami dah brkhwn sungguh kta memg tak akan bhgia hdp dgn mrka. Jdi brhti2 lah memlh psgn kenl btl2 ltr blkg dia sblm membuat apa2 kptsn.

      Padam
  133. Sy nak tanya..ada x jln utk perempuan pikat hati lelaki gay.sy nak cuba mengubah kawan sy..

    BalasPadam
  134. tu yang ciri2 laki gay yg ko dapat detect kn...yang laki str8 plak yg terdetect kat golongan "adik2" atau "bapok2" ni ko x nak korek bro??? adoiyaii...golongan jenis mcm ni lg melambak2 kt luar! sios ckp ar, golongan apok2 ni kebanyakan rata2nya suke membela laki2 jenis str8 atau macho2 yang luaran nmpk mcm jantan normal gile! mule2 mmgla x layan...tp bile da dimanjakan hr2 dgn duit, sex mana bole tahan...pondan la katakan! servis mantap bro! lama kelamaan c jantan str8 yg ngaku dr dia lelaki sejati td akan menjadi lelaki songsang dek kerana x tahan buat sex dgn c pondan td!! realiti bro! jgn ckpla laki str8 ni lelaki sejati kalu dia dok kejar "pondan"!! bukan ke pondan tu lelaki jgak!! pelik2....gay je ko nak korek..speses pelik yg aku ckp td lg pelik dr golongan gay..cmne??

    BalasPadam
  135. Asosiasi - Asosiasian Psikologi Indonesia20 Oktober 2013 1:43 PTG

    Memang benar orang gay adalah orang yang dianggap 'sangat tidak baik'. Namun mereka juga adalah manusia dan memiliki perasaan. Mereka juga pasti merasa dirinya tidak normal dan ketidaknormalannya itu harus diubah. Karena itu, janganlah jauhi mereka, melainkan bantulah mereka untuk menghilangkan nafsu dalam diri mereka itu!

    BalasPadam
  136. Ni..citer kwn sya...pada mulanyer..dia adalah lelaki normal..tetapi..pada suatu hari..dia terlanggar bahu seorabg senior yg hensem..sejak hari itu dia selalu tterbayang wajahnya..dia mengikuti fb senior itu...lama kelamaan merka berkawan...dari situ mereka selalu mkn berdua..keluar jln berdua..n then mereka timbullah satu perasaan suka sama sukasmpilah sekarang..dah masuk 2 tahun mereka bermadu kasih...

    BalasPadam
  137. kenapa mesti gay ? lelaki dicipta untuk perempuan & sebaliknya . janganlah jadi songsang, ramai lagi perempuan & lelaki didunia ni . jangan buat macam dunia ni sudah kehabisan perempuan & lelaki . manusia tidak akan pupus melainkan "KIAMAT" .

    BalasPadam
  138. Umur aku 24. Kes aku pelik la juga. Member lelaki aku suka cium dahi aku, member yg lain pula pernah bisik "i love u" kt telinga aku. Member 1 lg ckp aku comel.....adoi.. Aku tk jambu pun..siap berjambang lg hahaha.. Aku berkawan ngn gay nih? Huhuhu

    BalasPadam
  139. Sape la kau nk myalahkan gay ni? FYI, I'm gay.. But I'm sick of myself for being one.. Igt aku suka ke jd mcm ni? Igt aku kemarut sgt ke nak jadi gay? Nk crita plak tkut jd panjang. Korg byg kan, aku yg umur 5-6 thn tu dh boleh suka dkt jantan, yg x matang lg tu, yg bru nk knal dunia. Could you imagine? Naluri tu mmg dh Ada dlm diri aku.. Aku usaha keras utk lawan ni smua. Tp aku mnusia biasa.. Kdg2 iman Ada naik turun.. Skrg aku usaha keras myayangi seorg wanita. Aku nk tgglkan bnda ni smua. Tolong jgn adili aku mllui masa silam aku, sbb aku dh lama meninggalkan masa trsebut. Come and walk with me.. Help me but don't condemn me..

    BalasPadam
  140. Point yg sgt bullshit. Yg plg ganas adalah laki straight. Siapa yg rogol dan bunuh wanita klau bkn mereka? Siapa yg suka pukul bini? Siapa yg byk buat maksiat dan buang bayi merata? Aku juga pernah balajar di U dan mempunyai coursemate yg pondan. Rata2 kebykan laki str8 dan mempunyai awek suka mkn luar dn buat seks dgn pondan2 sbb mereka xblh mengandung. Dan laki str8 juga penyumbang kpd aids bukan gay sj. Malah rmai yg pergi ke rumah urut dan buat maksiat. So , baik kh sgt laki str8 ni?!

    BalasPadam
  141. Ingat laki gay nak sgt ke jadi gay?! Suka sgt dicemuh n dihina? Pernah tak dengar lagu lady gaga - born this way?Gay bukan pilihan, tp lahiriah dr kandungan lagi. Nak tau mcm na blh jd mcm tu, tanya lah sdri kat golongan gay. Tanya tuhan knp cipta mereka begitu rupa. Nak paksa mereka kawen pompuan, "brg" tu mmg x naik lah bro. Rumahtangga pun x bertahan sbb hidup dlm kepura2an. Cth; michael jackson, aznil dan chef wan. Bro ingat diorg str8 ke, pls la.

    BalasPadam
  142. salam...bro! sya pernah di tegur oleh srg pak cik dlm train sewaktu pulang dari JB ke Penang and his always said yg sya ni comel lah...tinggi lah...dan dia slalu brborak tntang sex and his start touching my body and said badan awak sasa lah...kaki panjang lah..tngan lembut lah...and his not mention anything about gay...after his falls asleep i ran and find another coch and seat, so that he can't find me...but my point is...adakah ini pon tnda2 seorng gay?

    BalasPadam
  143. Hi, I am gay. But I don't do all those five things you've mentioned on this post.
    But, nice article, by the way :)

    BalasPadam
  144. Tak adillah klo kamu tuduh semua lelaki handsome or jambu Gay.....mna da...its unfair...sepatutnya kamu berusaha membimbing dan bukannya parahkan lagi keadaan....

    BalasPadam
  145. Pengalaman aku penah di gngu lelaki gay mse pegi kursus induksi...dan dan dia sentuh aku pnyer anu...mmg xleh nk knl laki gAy nih...dia ade anak dia dh kawen n umur pn dh hmpir sparuh abad...aku guru muda n dia dh lama tp pegi kursus sme...mula2 sentuh perut aku ingt gurau bese sbb x expect lgsg dlm pale otak lelaki tu gay..last2 smpai kebawah..melompat katak aku tkejut...dlm kalangan cikgu pn ade yg gay songsang nih....celaka btul...ksian kt anak bgsa ade makhluk cmtu...nasib baik aku xbuh pnumbuk je...kalo x icu ler jwbnye...

    BalasPadam
  146. Mcm mne nak thu kite nie gay ke tidak?? (saje menanye)

    BalasPadam

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai

komenlah dengan berhemah kerana komen anda mencerminkan peribadi dan perwatakan anda :)

komenla menggunakan nama anda atau nama samaran. komen tanpa nama tidak akan dipublish. sekian