iklan baris

Blog Review : Mr kodet Blogger Remaja Berbakat

Salam pembuka bicara, orait entri kali ni  bukan tips, info, fakta dan seangkatannya yang ingin aku kongsikan. tapi aku tertarik  untuk review sebuah blog yang da lama menarik perhatian aku. blog bertuah yang akan menjd blog pertama yang akan aku review ialah blog MR.KODET .  aku yakin all of u guys n gurlz will be weird why i'm review dis blog rite? why bukan blog2 otai. ok actully kriteria pemilihan aku ni berdasarkan mutu dan kualiti setiap entri dan style penyampaian blog yang aku singgah. bukan kerana blog aku direview oleh mereka. tp sebagai 1 tanda penghargaan aku sendri untuk blogger2 yang aku nampak ada potensi untuk meningkat naik yang pernah aku singgah melawat dan membaca entri blog mereka.


meh dekat sikit nk cerita pasal kodet, first at all , kodet ni still lagi study. sedikit background  Mr kodet ni, nama sebenarnya Amirul Imani.  still young and umor dia ni baru 15 tahun. why nickname Kodet becoz dia ni minat dengan 1 watak kartun bernama kodet dlm majalah 3g. pelik dan agak misteri disitu. huhuhu. anyway just ignored it yg penting talent bg aku.  orait dan apa yang menarik minat aku untuk review blog dia kebanyakan entri-entri dia melihatkan kematangan dia dalam menyampaikan idea dan pandnagan dia. dan itu yang menarik minat aku untuk review blog dia.  all of their entries  lebih berkisar tentang sharing idea, kupasan mengenai sesuatu isu, dan juga tips2 untuk remaja sebayanya. interesting kn?  well he still young but cara style dan penyampaiannya menunjukkan 1 kelainan kalau nk dibandingkan dengan mereka sebaya dengannya. itu yang mmbuatkan aku really impressed dengan Amirul ni. dan tertarik nk review blog dia. bawah ni banner blog si Amirul ni.





1 lg yang mmbuatkan aku  kagum dengan Amirul ni. Amirul aka MrKodet ni telah menyediakan 1 platform dan tools untuk memudahkan para bloggers melakukan blogwalking dan komen . dan pada pandangan peribadi aku, tools yang si Amirul bangunkan ini memudahkan kita melakukan blogwalking dengan lebih mudah dan effisien tanpa perlu membuka banyak tab. dan platform yang di perkenalkan kodet ini sebenarnya mampu meningkakan aliran traffik pengunjung dengan lebih konsisten ke blog kita..

dan pandangan dr Kodet sndri tujuan kewujudan  kita-bloggers ni actually untuk mengumpulkan 1  link list blog yg aktif untuk diblogwalkingkan serta untuk menjadikannya sebagai tempat santai dan lepak para blogger. menarikkan ??

 korang nk joined hanya perlu berdaftar bagi melayakkan blog korang tersenarai dalam platform yang dibina Amirul ni. dibawah ni banner blog tersebut.


 


well aku rasa  setakat ni saja review aku mengenai blog MrKodet a.k.a Amirul ni. dan segala kekurangan dalam review ni aku ingin memohon maaf kepada empunya blog yang aku review. dan akhirkata kalau korang ingin direview oleh aku boleh tingglkan jejak blog korang untuk aku nilai.

19 ulasan:

  1. wow!..hahaha..thats true..kodet nie seorang remaja..tapi berfikiran mtang..=_=..mungkin bakal blogger yang akan mengggar stu hari nanti? :-D

    keep it up to him hehe

    BalasPadam
  2. muda setahun dari aku..hebat ! wink wink

    BalasPadam
  3. woww,kodet bru 15 ye...esk g skolah,jgn ponteng2 plak...wakka

    BalasPadam
  4. wow!
    kodet=15???
    pergh mmg hebat ahhh.
    aku 15 aper pon tak reti. hahaha

    BalasPadam
  5. huhuhu , kat kodet je ke ?
    review kat AF takde ke ?
    sedih :( .
    hikhik :p

    BalasPadam
  6. @Abdul Farique rileks AF turn ang akan sampai, nanti aku review lepas aku review blog aisya, AI fariq, adam, J.T, Cl bru blog ang aku review

    BalasPadam
  7. Hebattttt. Baru 15 tahun dah tahu nak buat apa dengan blog. Akak yang sweet 17 ni pun dok tergegau - gegau lagi, baru pandai bw...he he

    BalasPadam
  8. pergh bru 15 yhun..aku je newbie dlm blogging..huhuh

    BalasPadam
  9. x ku ketahui si kodet nie seorang remaja a.k.a dak skolah.. gud luck..

    BalasPadam
  10. perghh, best nie. review blog budak tu, hehhehe

    BalasPadam
  11. thx bnyk2 weh ! best review ko nih... semua ttg aku ada .. mcm biografi tuh! trafik pun aku dpt tuh... thx2

    BalasPadam
  12. kodet 15??? wooww. erk. btul kot. fyka bukak dia punye blog pun cam best. byk bgi maklumat.

    BalasPadam
  13. usha la blog kodet tu, tp kodet tu budak lg, usha entri cukup .. wakakakaka. nk usha lebih ushala tuan blog redzuan ridz ni. kihkihkihkih

    BalasPadam
  14. Salam tuan umah..
    mr.hac nak review jugak..heheheh.. :D

    BalasPadam
  15. bila tengok komen kat sini, aku terasa yang diri aku dah tua...hehehe

    BalasPadam
  16. haha. kodet terbaik !

    BalasPadam

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai