18SG : NGERI !! GAMBAR BUDAK DIBAHAM BUAYA


Entri kali ni akan memaparkan gambar yang sgt mengerikan.  kepada ibu2 mengandung or mreka yg lemah smngt or yang cpat rasa loya, disarankan jangan lihat gambar-gambar yang bakal dipaparkan dibawah ni.  gambar dibawah ni memaparkan gmbar budak dibaham buaya. gambar2 ini sy perolehi dr forum ehoza.com. 

da sedia nak tengok ??? yang cepat loya tp nk tgk jgak sediakan plastik ye ..

II
II
II
II
II
III
VV
V


gambar : Kanak2 malang ini telah menjadi mangsa buaya. Kes ni mungkin berlaku di Indonesia. Kanak2 ini dibaham dan ditemui mayatnya dalam perut buaya tersebut.



















.
p/s :Sedih, sebak dan sayu melihat wajah insan tersayang pucat kaku tak bernyawa dalam perut seekor reptilia buas. xtau nk ckp ape lagi speechless dan sgt menyanyat hati melihat gambar yg klast sekali. moga roh budak ini akan dicucuri rahmat.

25 ulasan:

  1. tgk sambil mkn..rase nak muntah + sedeh..;'(

    BalasPadam
  2. niss : lor tgk smbil mkan?? jgn muntah kat blog sy ye.. huhuhuhuhu. tp mmg rsa kesian, sbb ajal budak ni dlm perut buaya :(

    BalasPadam
  3. ya ALlah.. kesiannye... jgn biarkan anak2 kita main sorang2 kat tempat bahaya... na'udzubillahi min dzalik

    BalasPadam
  4. Semoga roh beliau ditempatkan di kalangan org beriman..cian btl..boya ni btl2 lapo ni

    BalasPadam
  5. ya rabbi..kesian budak tu..agaknye mcm mana keadaan die mase bergelut dgn reptilia ganas ni :(

    BalasPadam
  6. yaAllah, sedihnya.. Tak sampai hati nak tgk..

    Salam kenal yer..

    BalasPadam
  7. mmg btl2 lapo si buaya ni kan

    BalasPadam
  8. biar lah anak2 bermain kat dalam umah depan mata kita je..bahaya la dibiarkan main di sungai..
    kesian betul..
    dah la budak2 lagi..
    sebaksaya tengok..

    BalasPadam
  9. kesian nye.. kat mane ni ek.. ?

    BalasPadam
  10. x sangka budak ini meninggal begitu saja.. :(

    BalasPadam
  11. kejadian ini berlaku di sarawak.. kalau tak silap sya lokasinya di batu niah.. berdekatan dengan GUA NIAH.. kes nie sudah lama.. sya pernah tengok full DVD mengenai kisah nie..

    BalasPadam
  12. @P A U L I N E

    thanx for info about lokasi ye :) nnti sy update pmbetulan utk lokasi :)

    BalasPadam
  13. masyaAllah.. x sangka dia bersemadi di dalam perut buaya.. semoga dia berada di syurga

    BalasPadam
  14. yang ni berlaku di miri bahagian niah...sungai niah... atuk sy terlibat dalam kes ni..bawa m16 atas bot....bukan di indonesia... bende ni dah ade full dvd...

    BalasPadam
  15. eh????ni bukan buaya bujang senang yang dekat serawak tu ke? cari dkt you tube taip buaya bujang senang dalam video tu macam gambar di atas la polis pun ada masa gi tangkap buaya tu tapi dlm video tu tak tunjuk kepala budak tu di angkat

    BalasPadam
  16. kasihan banget,,,, tu buayanya gk da kerjaan

    BalasPadam
  17. kat swk ni..buaya bujang senang

    BalasPadam
  18. antara kehidupan & kematian itu amat dekat. cuma kt x tau bila, dimana & bgmana caranya.

    BalasPadam

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai