iklan baris

10 CIRI PEREMPUAN PISAU CUKUR a.k.a KAKI KIKIS

 

entri kali ni sgt bagus utk korang bca especially bg kaum lelaki yg mungkin  xsdar korang sebnarnya da menjadi mangsa, so dgn info ni hope especially kaum lelaki dpt la bersiap sedia agar korg boleh bertindak sebelum korang semua hnyut dek pujuk rayu wanita jenis ni..

 

untuk si wanita anda pun digalakkan baca jgak setidak-tidaknya klau anda ada adik lelaki ke abg lelaki ke korang boleh la tau serba sdikit sma ada gf mereka tu kaki kikis  ke x ? kat bwah ni sedkit panduan untuk anda mengenali wanita pisau cukur  yang kerja dorg mengikis duit lelaki  sehingga papa kedana. apa lagi jom baca 10 ciri ni.  ==>



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgXQcUBqKCMMpgj3Lq1VmBsdTSRiYiW1LUsl6BJYaCshktOLcACKIQHcRAMzxaYM7Ghl8FXoBt1SrWHtYYwhP6WdaghbAfghv_hyejtkYARDxrMnrzOrBynVGVfl4cl1o6LD8RuJPgbvXer/s320/pisau_cukur_maya_karin_fazura_2.jpg



1. Di awal perkenalan si dia banyak memainkan peranan menggoda lelaki dengan menggunakan semua aset yang dimilikinya.

2. Perempuan pisau cukur ini kebanyakannya cpat mesra dengan lelaki yg bru dikenali dan bijak bermain dengan kata-kata. Pada mulanya si dia tidak minta apa-apa tetapi lama-lama botak kepala lelaki menunaikan setiap permintaannya.

3. Perempuan pisau cukur berperwatakan seperti perempuan mewah yang memiliki segalanya. ini bagi menyakinkan lagi lelaki bahawa dia tidak memerlukan harta lelaki untuk jadi senang. Namun harus diingat semua itu hanya lakonan semata-mata. diawal perkenalan kalau anda serius nk jlinkn hubngn dgn wnita idaman hati rjin2 lah brtnya teman rapat mereka ni mcm mne lifesytle latar belakang mereka, perbelanjaan mereka semua. kalau ada smething yg membuat korang curiga hati-hati la ye.

4. Agak seksi dan menggoda. Maklumlah cara ini sahajalah yang boleh membuat lelaki cair. seksi dlm konteks ni ialah dr segi penampilan mereka. wanita-wanita ni akan gunakan senjata "keseksian" mereka utk jerat korang.

5. Biasanya perempuan pisau cukur ni mempunyai sejarah pahit dalam kehidupan mereka. Umumnya mereka ini anti lelaki. Contohnya anak jadi mangsa rogol ayah sendiri. Apabila usianya semakin meningkat, dia merasakan semua lelaki tidak boleh diharap dan dia menanam hasrat untuk membalas dendam pada semua lelaki.

6. Mulalah minta tu dan ini setelah agak lama berkawan. tetapi kebiasaannya ia akan bermula sedikit demi sedikit. Mungkin di awalnya si dia akan minta topup, kemudian minta lelaki tersebut hadiahkannya telefon bimbit sahaja. tetapi selepas itu sikit demi sedikit dia mainkan peranan. sorg perempuan yg baik mereka ada sifat malu yg menebal dan mereka xkn terus sewenang2nya minta itu ini kat korg.

7. Tidak ada perasaan cemburu dan dalam masa yg sama tidak kisah walaupun tahu lelaki itu sudah berkahwin asalkan banyak harta perempuan pisau cukur tetap akan goda sampai dapat. so kat sini supposely korang da boleh take action, . kalau wanita tu sygkn korg cmfirm dia akan rasa jeles wlupun korg keluar dgn cousin korg sndri !!! dan lg 1 perempuan mna dlm dunia ni snggup dimadukan dan berkongsi kasih syg.
8. Mudah untuk di bawa ke mana-mana sahaja tanpa ada sebarang sekatan. Apa yang penting tempat yang dituju, if diawal perkenalan kalau mereka ni sering mengajak korang ke tempat bershopping and sgt gemar besosial xtntu hala, sila berjaga-jaga pasti duit korg akan melayang.

9. Akan merahsiakan latar belakang keluarganya. Walaupun anda sudah berkawan dengannya hampir 6 bulan. tetapi anda masih tidak tahu dari mana asalnya dan siapa ibu bapanya. Apabila di tanya dia lebih suka mengelak. so beware dgn perempuan mcm ni. msti ada something wrong.

10. Apabila lelaki yang dikikisnya sudah tidak boleh beri apa-apa manfaat padanya lagi. dengan mudah dia mencari kesalahan lelaki tersebut. Biarpun apa yang dikatakannya tidak masuk akal. tetapi alasan-alasan yang di ciptanya memang sukar untuk dibidas.
kalau wnita idaman korg ada ciri no 10, baik korg pertimbngkan hasrat nk couple, bertunang or nk kahwin one day nnti. porak peranda hidup korang nnti.


p/s : info ni just 1 panduan dan tips untuk mengenali wanita pisau cukur a.k.a kaki kikis ni. zaman moden ni makin ramai wanita jenis ni.  dek kerana mereka2 ni ramai lelaki trpadaya sehingga ada yg jatuh muflis dan dibuang kerja serta lingkup company family dek wanita2 ni. dan ada cetern kes nrumahtngga hncur dek perempuab mcm ni.

24 ulasan:

  1. aku komen guna anonymous sbb xde akaun google. mmg perempuan2 jenis ni mcm ni ptut kasi bunuh je. dasar mata duitan. aku bnci perempuan jnis ni. pakcik aku dlu pernah terkena. smpai kena buang kerja. anyway gud info bro ;)

    BalasPadam
  2. saya nak tambah lagi..ni berdasarkan pengalaman saya, walaupun saya perempuan tapi bukan nak hina, tp ni memang betul terjadi..ada jenis perempuan ni barang orang sume nk kondem, xde brandla..tp barang dia nk brand, memg mampus la laki tu..then org mcm ni bijak, dia beli barang dulu mana dia nak, balik tu dia bley claim balik kt bf dia..memg jahat prempuan mcm ni..siap tipu kata i pinjam duit kawan i dulu..u kenala bayar..memg licik prempuan mcm ni..

    BalasPadam
  3. @nisa

    thanx utk tmbahan info, agree dgn pendapat u. anyway i will update yg ni jgak :)tq

    BalasPadam
  4. hurm...thanks bro kongsi info nie =_=

    BalasPadam
  5. skang ni, lelaki pun dah banyak jadi pisau cukur i tell u....

    BalasPadam
  6. yahh!! aku skong.. n llki pon jgn sng2 tergoda ngn pompuan2 seksi n mggoda nie... tp ada jgk taw pompuan xsksi n xcun tp mnja n ngada2, psg skandal merata untuk kpntingn peribadi.. beware..
    ksian sbb ada llki yg frust gila bla taw prngai pmpuan tu..

    BalasPadam
  7. perempuan-perempuan mcm nie biasanya pandai cari mangsa.. mangsa-mangsanya ialah kaum lelaki yang lemah(lemah iman).

    BalasPadam
  8. @Johari Hamzah sy setuju dgn anda bro johari :) sbb lelaki lemah iman ni sllu mudah terjerat dgn wanita pisau cukur . yela wanita mcm ni guna "keseksian" mereka utk tundukkn lelaki.

    BalasPadam
  9. um..lelaki pengikis ade? pe ciri2 diorg? haha..serius, laki pon ade gak jenis kikis..gigolo..haha

    BalasPadam
  10. pas ni nk wat post bout 10 lelaki pisau cukur lak.heheh leh tak?

    BalasPadam
  11. join exchange link dr fb... dah follow n dh list blog ni dh... done?

    BalasPadam
  12. perghhh!
    rs2 tak de kat aku.
    ehh kalo ada siket la kannn.

    neway nice entry!

    penah alami kahh?

    BalasPadam
  13. satu entry yang menarik...pisau cukur??

    perempuan=pisau ukur
    lelaki=pisau lipat..

    boleh???

    BalasPadam
  14. Fuuyooh...bagus tips nie...
    harap2 dapat kenalpasti sebelum jd mangsa...
    tapi klo dh ske tuu, die macamne pun kite terima...

    aku ske tgk citer nie...giler baik punyer shoot...High Defination kot...mmg quality production tinggi

    BalasPadam
  15. pe yg saudara entry mmg da btulnye..tp klu laki tu ckup bjak..dye akn terokai kbnran dsebalik kseksian @ kmanjaan ssowg pmpuan tu..
    laki dciptakn kaum hawa utk mreke..tp jd la yg pling brgune tuk kaum hawa trsebut...
    walupown kite taw yg si dia kaki cukur...tp klu dlentur..si dia akn trpikat n xkn jadi tuk wat prkare mcm tu...

    BalasPadam
  16. Nur Bariah kaki kikis ader 2 fb hati2 dgn wanita ini...1)https://www.facebook.com/bariah.scorrpio
    2)https://www.facebook.com/profile.php?id=100003709016791

    BalasPadam
  17. meh2x.....wanita pisau cukur....kwkwwkwkw

    BalasPadam
  18. bhaya pmpuan jnis mata duitan nir

    BalasPadam

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai