iklan baris

LAGI ISLAM DIKUTUK ,DIHINA DALAM FORUM !!!

Untuk entri kali ni  sy nak meluahkan kemarahan saya terhadap sebuah forum yang dimiliki oleh laknatullah yang cuba mengkutuk dan menghina kesucian islam. anyway thanx kepada rakan blogger yied pozi kerana sharing info ni di akaun facebook saya. setelah mendapat link forum tu saya pun search.  Cuba lihat dibawah.



Cuba anda baca diatas.. bukan sekadar menghina bahkan cuba menyebarkan info sesat.  Forum ni memang betul-betul menghina dan mengutuk Islam. Apa tindakan anda semua? Takkan nak biarkan sahaja agen-agen laknatullah ni kutuk agama kita. Anda pandai hack website? inilah masanya anda tunjuk kemahiran anda dalam hack website. jika x tahu,  jom klik button 'Report An Abuse'. Tak jumpa cari? anda scroll bawah. Pastu tengok yang bawah sekali. Mesti ada button 'Report An Abuse'. So, takkan nak tengok je button tu. Klik lah sekali.

Ni link'nya nak ke forum laknatullah tu.  dari pembacaaan saya kat forum ni jelas menunjukkan owner forum ni seorang kristian dan dari segi bahasa dalam thread forum ni dalam bahasa indonesia. ketepikan soal ras dan bangsa apa, yg penting sekarang kita yang seagama xkira Malaysia,Indonesia ke or bangsa apa, perlu sama-sama pertahankan kesucian agama kita.

Dibahagian kanan forum ini ada 1 video penghinaan terhadap islam dan cuba menyongsangkan pemikiran masyarakat dengan memamaparkan gambar  kekejaman islam dan membandingkan dengan gambar seorang jururawat kristian sedang membantu seorang pesakit memberi makanan. kebanyakan isi dan thread perbincangan dalam forum ini jelas mengutuk dan menghina islam dan menyebarkan kesesatan. 



p/s: sebarkan info ini kepada semua saudara-saudara seislam  kita, share  la ye keakaun facebook,twitter, laman sosial anda yg lain or sila linkkan blog ni ke blog anda. smbil berblogging sambil2 tu kita sebarkan kebenaran dan pertahankan kesucian agama kita jika ada pihak2 dan agen-agen laknatullah yang cuba mencemarinya.

7 ulasan:

tinggalkan komentar anda jika entri ini bermanfaat dan menarik untuk anda. segala pandangan sangat dihargai